דרך קיבוץ גלויות 34, תל אביב
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
logo Loan4all

הלוואה בתנאים טובים

ריבית של כ-6%, אפשרויות פירעון מוקדם בלי קנס והעברת הכסף לחשבון תוך מקסימום 3 ימי עסקים הם בדרך כלל תנאים שמגדירים הלוואה טובה. עם זאת, חשוב להשוות בין הלוואות בנקאיות וחוץ בנקאיות ובעיקר לנסות לשפר את דירוג האשראי לפני שמגישים בקשה להלוואה. דירוג האשראי משפיע לחיוב או לרעה על התנאים שתקבלו מהחברה המלווה, לאחר יצירת קשר עם החברה ומילוי שאלון דיגיטלי הפרטים שלכם מועברים דרך מאגר נתוני אשראי של בנק ישראל ובודקים את מצבכם הפיננסי וחיווי האשראי.

בדוק זכאות להלוואה והגש בקשה בדיגיטל,
בחר סוג הלוואה, ציין סכום, וקבל הצעה להלוואה במהירות!

מה סכום ההלוואה?

{{form.range}}
500,000₪
10,000₪
{{errors}}
בחר סוג הלוואה
הלוואה פרטית

הלוואה פרטית

הלוואה עיסקית

הלוואה עסקית

מהי מטרת ההלוואה?

לעסק קיים
לעסק חדש
רכישת נכס לעסק
הלוואה כנגד נכס
הלוואה משלימה להון עצמי
הלוואת בלון
אחר

מלאו את הפרטים בשביל לעבור לשלב הבא

{{errorName}}
{{errorPhone}}

אני מאשר , שקראתי ומסכים לתנאי השימוש והפרטיות וכי הפרטים שמסרתי ישמשו לקבלת פניות, הצעות שיווקיות מאיתנו או מצדדים שלישיים

{{validTerm}}

מסכימ/ה לקבלת תוכן, דברי פרסומת או עדכונים מהחברה באמצעות דוא"ל, SMS או טלפון

מהו סוג העסק?

עוסק פטור
עוסק מורשה
חברה בע״מ
תאגיד

יש לך ביטוחים פרטיים שתרצה לבדוק בהם הוזלה?

כן
לא

מהו תחום העסק שלך?

פיננסים, ביטוח, ניהול או משק בית
מסחר קמעונאי וסיטונאי
חינוך, בריאות, פנאי ונופש, רווחה וסעד
שירותי אירוח ומזון
תחבורה, אחסנה, דואר ובלדרות
תשתיות, בניה ונדל"ן
מסחר ותיקון כלי רכב מנועיים
ייצור ותעשייה
חקלאות, ייעור ודייג, כריה וחציבה

כמה שנים העסק פעיל?

מתחת לשנה
שנה עד שנתיים
שנתיים עד חמש
חמש ומעלה

האם העסק מוגבל בבנק?

כן
לא

האם לעסק יש צ'קים חוזרים?

כן
לא

האם היו עיקולים?

כן
לא

מה היה המחזור שלך בשנת 2022?

עד 250
250-מיליון
מיליון עד 2
2 עד 5
5 ומעלה

האם העסק הרוויח בשנת 2022/2021 או בשניהם?

כן
לא

האם יש בבעלות העסק נכס?

כן
לא
יותר מנכס אחד

האם ברשותך קופות גמל, קרנות השתלמות או קרן פנסיה ללא שיעבוד?

כן
לא
{{this.form.name}},הינך זכאי להלוואה בתנאים אטרקטיביים, בשעות הקרובות יחזור אלייך מטעם - גוף פיננסי שיספק לך עד 10 הצעות להלוואה.
כחלק מהשירות נשמח לבדוק עבורך גם זכאות להוזלה במחירי הביטוחים הקיימים באלפי שקלים בשנה באמצעות מענה על 3 שאלות בלבד! מוכן? זה לוקח 15 שניות:

איזה ביטוחים יש לך כיום?

חיים
בריאות
חיים למשכנתא
רכב
דירה
אחר

מהי מטרת ההלוואה?

לימודים
סגירת חובות
עזרה לבן משפחה
רכישת רכב
שיפוץ בית
הלוואה כנגד נכס
הלוואה משלימה להון עצמי
הלוואת בלון
סיבה אחרת

מלאו את הפרטים בשביל לעבור לשלב הבא

{{errorName}}
{{errorPhone}}

אני מאשר, שקראתי ומסכים לתנאי השימוש והפרטיות וכי הפרטים שמסרתי ישמשו לקבלת פניות, הצעות שיווקיות מאיתנו או מצדדים שלישיים

{{validTerm}}

מסכימ/ה לקבלת תוכן, דברי פרסומת או עדכונים מהחברה באמצעות דוא"ל, SMS או טלפון

מהו גילך?

{{form.age}}
80
18

מצב משפחתי?

רווק
נשוי
גרוש
אלמן
הורה יחידני
ידוע לציבור

היכן אתה מתגורר?

שכירות
אצל ההורים
אחר

האם יש ברשותך נכס?

כן
לא
יותר מאחד

מה גובה המשכנתא הקיימת על הנכס\ים?

עד חצי מיליון ש"ח
חצי עד מיליון ש"ח
יותר ממיליון ש"ח
אין משכנתא

מצב תעסוקתי

שכיר
עצמאי
פנסיונר
לא עובד
עתודאי

יש לך ביטוחים פרטיים שתרצה לבדוק בהם הוזלה?

כן
לא

האם קיימות הלוואות נוספות?

כן
לא

האם חזרו צ'קים או הוראות קבע?

כן
לא

האם אתה מוגבל בבנק?

כן
לא

האם ברשותך מעל 30 אלף ש"ח בקופות גמל, קרנות השתלמות או קרן פנסיה? (ללא שיעבוד)

כן
לא

האם ברשותך כרטיס אשראי (לא דיירקט)?

כן
לא
{{this.form.name}},הינך זכאי להלוואה בתנאים אטרקטיביים, בשעות הקרובות יחזור אלייך מטעם - גוף פיננסי שיספק לך עד 10 הצעות להלוואה.
כחלק מהשירות נשמח לבדוק עבורך גם זכאות להוזלה במחירי הביטוחים הקיימים באלפי שקלים בשנה באמצעות מענה על 3 שאלות בלבד! מוכן? זה לוקח 15 שניות:

איזה ביטוחים יש לך כיום?

חיים
בריאות
חיים למשכנתא
רכב
דירה
אחר

כמה משלם בחודש על הביטוחים?

עד 100 ש"ח
100-300 ש"ח
300-500 ש"ח
מעל 500 ש"ח
לבדיקת הוזלה בביטוחים אנא הכנס מספר תעודת זהות ותאריך הנפקה.
פרטייך שמורים, סוכן ביטוח מורשה יעשה שימוש בפרטים לבדיקת ביטוחים באתר הר הביטוח בלבד.
{{errorssn}}
calendar
{{errorDate}}
כל הכבוד!, {{this.form.name}} סיימת את בדיקת ההוזלה בביטוחים! בשעות הקרובות יחזור אלייך נציג מטעם סוכנות לביטוח אשר יסייע לך בבדיקת הוזלה, יאתר את הביטוחים שלך ושל משפחתך באתר הר הביטוח וימצא הזדמנויות להוזלה בעד עשרות אלפי שקלים.

האם יש לך הלוואה פעילה כנגד קרן הפנסיה שלך? [אם סימנת לא, הינך זכאי להלוואה]

כן
לא

האם יש לך הלוואה פעילה כנגד קופת גמל או תיק השקעות? [אם סימנת לא, הינך זכאי להלוואה]

כן
לא

האם יש לך הלוואה פעילה כנגד קרן השתלמות? [ אם סימנת לא, הינך זכאי להלוואה]

כן
לא
הינך זכאי להלוואה ב-1% ריבית כנגד קרן! על פי הנתונים שהזנת ניראה כי הינך זכאי להלוואה המשתלמת ביותר בשוק - הלוואה כנגד קרן בריבית של 1% - בתנאי שצברת מעל 30 אלף ש"ח בקרנות שלך. בדקות הקרובות יחזור אלייך נציג מטעם גוף פיננסי מוביל ויספק לך את כל המידע על לקיחת ההלוואה וקבלתה לחשבון הבנק במהירות.

טיפים לקבלת הלוואה בתנאים טובים

  1. עקבו אחר הריביות בשוק – התזמון שבו לוקחים הלוואה חשוב לא פחות משאר הגורמים שמשפיעים על המחיר שלה. כדי לקבל אותה בתנאים טובים, כדאי לנו לעקוב אחרי הריביות במשק ולהבין כיצד העלות המצטברת מושפעת ממגמות מוניטריות בארץ ובעולם.
  2. הסתכלו על שאר התנאים – לא מספיק להסתכל רק על הריבית של ההלוואה. בשביל לוודא שהתנאים טובים, מומלץ למשל לברר כמה יעלה לנו לפרוע אותה מוקדם יותר ממה שהתחייבנו במקור או מה זה אומר מבחינת עמלות מיוחדות. אם נסתכל על כל התנאים ולא רק על השורה התחתונה מבחינת גובה ההחזר, יהיה לנו קל יותר לוודא שההלוואה איכותית. 
  3. קבלו המלצות על גוף מלווה – אפשר להשוות בין גופים מלווים בנקאיים וחוץ בנקאיים. היתרון של הלוואה מהבנק הוא שניתן לקבל תנאים טובים, אבל החיסרון הוא שצריך לשעבד את חשבון הבנק והעובר ושב. לשם השוואה, ניתן גם לקבל הלוואות מגופים חוץ בנקאיים ובהם חברות ביטוח, חברות אשראי וחברות פרטיות. כאן אולי נשלם קצת יותר על הריבית, אבל לא נצטרך להעמיד ערבים ובטחונות ונוכל גם לקבל את ההלוואה מהר יחסית. 
  4. שיפור דירוג האשראי – בנק ישראל הציג מאגר נתוני אשראי באפריל 2019, שהבטיח גישה שוויונית יותר להיסטוריית האשראי של הלקוחות. באותה שנה, הפרידה של שתי חברות כרטיסי אשראי גדולות מהבנקים האם שלהן הוסיפה יתרון תחרותי לשוק. כל שדירוג האשראי שלכם יהיה גבוה יותר כך תקבלו תנאים טובים יותר להלוואה. נסו לצמצם הוצאות לפני לקיחת ההלוואה ולסגור את המינוס בבנק.
  5. השוואת ריביות – מומלץ להשוות בין ריביות כי זה הגורם המרכזי שמשפיע על השאלה כמה נשלם על ההלוואה. אמנם יש עוד גורמים ובהם תקופת ההלוואה או תנאי ההחזר, אבל הריבית היא הפקטור המרכזי. אז כדי לדעת מראש האם התנאים טובים או לא, מומלץ להשוות בין ההלוואות לפי הריביות שאותן אנחנו צריכים לשלם.
  6. שפרו את יכולת ההחזר החודשי – ככל שיכולת ההחזר טובה ומבוססת יותר, כך הגוף המלווה ישמח להעניק לנו את ההלוואה בתנאים מועדפים.
  7. התמקחו על תנאי ההלוואה – כמו בכל תחום אחר, גם בענף המימון יש משמעות רבה לשאלה האם מקיימים משא ומתן, איך בדיוק מתמקחים על התנאים ובאיזה נתונים משתמשים. ככל שמשקיעים זמן רב יותר בהכנת שיעורי הבית, כך מגדילים את הסיכוי לקבל את ההלוואה בתנאים מושלמים.

כיצד מורכבת הריבית בהלוואה בתנאים טובים?

בעוד בנקים ומוסדות פיננסיים אחרים משווקים לעתים קרובות את ההלוואות שלהם במונחים של “פריים פלוס אחוז מסוים”, לכן חיוני להבין מה זה אומר. ריבית הפריים היא בעצם התעריף שהבנק משלם לבנק ישראל עבור הכספים שהוא מלווה. לדוגמה, כאשר ריבית משווקת כ”פריים + 2%”, המשמעות היא ריבית בנק ישראל (כיום 4.50%) בתוספת 1.5% של הבנק, ו-2% נוספים ללווה, המסכמים עד ריבית של 8.00%. לפיכך, הלוואה בתנאים טובים תהיה בריבית של כ-6%.

מה זה מאגר נתוני אשראי ואיך הוא קשור לתנאי ההלוואה?

גברים ונשים בכל הגילאים חייבים להכיר לעומק את מאגר נתוני האשראי ולהשתמש בו כדי לקבל הלוואות בתנאים טובים יותר. ראשית, מאגר נתוני האשראי עוזר לנו לבדוק את הדירוג שלנו לעומת שאר האוכלוסייה. אם הדירוג נמוך, אנחנו יכולים להבין מכך שיש פעולות שאותן כדאי לבצע על מנת לשפר אותו: להחזיר הלוואות קיימות, לסגור מינוס בבנק, לצמצם הוצאות, לבטל כרטיסי אשראי שאין בהם שימוש וכן הלאה.

חוץ מזה, המאגר עוזר לנו לקבל הלוואה בתנאים טובים כי הוא מעניק לנו מידע אמין שבו אנחנו יכולים להשתמש לטובת המשא ומתן מול הגוף המלווה. אם הסתכלנו במאגר וראינו שהציון שלנו גבוה, כמו למשל מעל 800, כל מה שיישאר לנו לעשות הוא להציג את זה בפני הגוף שמציע לנו הלוואה. בגלל שזהו דירוג גבוה, סביר להניח שנוכל לקבל תנאים מעולים כבר על ההלוואה הבאה. 

מהם הקריטריונים של הלוואה טובה?

מלבד הריבית, הקריטריונים שמגדירים מהי הלוואה טובה או לא הם תנאי פירעון, מהירות העברת הכסף לחשבון ומידת ההתאמה לדירוג האשראי של הלווה. בשלב הראשון, חשוב להבין את ההשלכות של בחירת הלוואה על סמך ריבית הפריים: כל העלאה של בנק ישראל תביא לעליה מקבילה בריבית ללווה. לחלופין, אפילו ריבית קבועה עשויה להיות בנויה עם תחזית לעלייה פוטנציאלית בריבית הפריים.

סיבות טובות ללקיחת הלוואות

הלוואה היא כלי מימון לגיטימי שבו אפשר להשתמש למטרות שונות. אנשים פרטיים נעזרים בהלוואות על מנת לסגור את המינוס בבנק וכדי לחסוך בהוצאות על ריביות, בעוד בעלי עסקים עושים את זה על מנת לרכוש מלאי, חומרי גלם וכן הלאה. 

יתרה על כך, הלוואות הן מרכיב מרכזי במשק ואפשר לשקול לקחת אותן כדי לשפר באופן כללי את איכות החיים – כמו למשל להחליף את הרכב, לצאת לחופשה בחו”ל או לממן אירוע פרטי. כל אלו הן סיבות מעולות לקחת הלוואות, כל עוד יודעים באיזה תנאים להתמקד על מנת לחסוך בהוצאות מיותרות. 

הלוואה בתנאים טובים
חשבו את הריבית על ההלוואה

חשבו את ההחזר החודשי על ההלוואה ואת הריבית הצפויה

החזר החודשי שלך הוא:
0
הצג לוח סילוקין >>

אנחנו נענה לכם על כל השאלות להלוואה בתנאים טובים

פלוס

איך מחשבים את העלות של הלוואה?

לפי החזר חודשי או לפי סכום ההלוואה הכללי. אפשר גם לבחור בין החזר קבוע בלוח שפיצר לבין שיטת קרן שווה.

פלוס

מה משפיע על מחיר ההלוואה?

גורמים שונים ובהם בעיקר סכום ההלוואה, תקופת ההלוואה בחודשים וגובה הריבית.

פלוס

מה צריך להיות ההחזר החודשי על ההלוואה?

כדאי מאוד שההחזר החודשי על כלל ההלוואות יהיה עד שליש מההכנסה הפנויה של משק הבית. בנוסף, יש לחשב בהחזר החודשי גם משכנתאות.

פלוס

איך יודעים כמה כסף מחזירים כל חודש או בסוף התקופה?

לפי לוח סילוקין שאותו מקבלים מהגוף המלווה במועד החתימה על התנאים ובעת קבלת ההלוואה.

עוד הלוואות בנושא

לקוחות ממליצים
לבדיקת זכאות להלוואה
תוכן עניינים

אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל

אתר הלוואות זה פועל אך ורק בגבולות החוק, ומספק מידע מקיף על אפשרויות הלוואות הן מבנקים והן מחברות פרטיות. האתר מאפשר למבקרים להשוות הצעות וליצור קשר ישיר עם המוסדות הרלוונטיים. חשוב לציין כי האתר אינו יוצר כל קשר עסקי עם הבנקים או החברות הנזכרות, והמידע הנמסר הינו אך ורק לטובת המשתמשים.

כלים שימושיים
הלוואה לפי סכום