לידים להלוואות

לידים להלוואות
כמעט כל אדם זקוק להלוואה כזו או אחרת בחייו. בין אם מדובר בהלוואה לרכישת רכב, הלוואה לצורך טיול לחו"ל, הלוואה למימון לימודים באוניברסיטה, הלוואה לסגירת פערי תזרים חודשיים ותשלום חובות אחרים ועד למשכנתא לרכישת דירה שגם היא נחשבת להלוואה בסופו של יום. לעתים רבות כאשר נצטרך הלוואה ניגש תחילה לבנק אך אם זה לא ייתן לנו את ההלוואה נפנה לחברות אשראי וחברות חוץ בנקאיות בניסיון לקבל מהם את ההלוואה ואולי אפילו בתנאים אטרקטיביים יותר. במציאות שבה מצד אחד יש ביקוש רק להלוואות ומצד שני תחרות רבה בין הבנקים, חברות האשראי וגופים חוץ בנקאיים אחרים המספקים הלוואות – הרי שהשקעה ברכישת לידים להלוואות יכולה להיות אופציה חכמה ויעילה מאוד לעסק בתחום.

הצורך בהלוואה והיכן מחפשים הלוואה בדרך כלל?

בואו נדבר רגע על קהל היעד והצורך שלהם בהלוואה. לפני שאתם רוכשים לידים להלוואות אתם צריכים להגדיר עם איזה קהל יעד אתם יכולים לעבוד, אילו סוגי הלוואות הוא עשוי לחפש ואתם יכולים לספק ובאילו סכומים. אז אנשים רבים מחפשים וצריכים הלוואות כפי שאמרנו. חלקם יכולים להסתפק בהלוואה קטנה של עד 20 אלף שקלים, אחרים יצטרכו הלוואות של עד 50 או אפילו 100 אלף שקלים ואחרים יזדקקו להלוואה גדולה יותר. את ההלוואה הם יחפשו בדרך כלל דרך הבנק ובמידה וזה לא יאשר להם או שתנאי ההלוואה לא יראו להם הם יתחילו לחפש אחר אפשרויות נוספות – כלומר גופים חוץ בנקאיים המספקים את ההלוואה או חברה המתווכת שירותי הלוואות מאותם גופים, יכולה לבצע את הפנייה עבור הלקוח בכל אותם גופים ולבדוק את אפשרויות ההלוואה העומדות בפניו ולהציע לו אותן. אותם גולשים מבצעים את החיפוש באינטרנט ומגיעים לאתרים השונים, משאירים פרטים ואותן חברות חוזרות אליהן לאחר בדיקת זכאות.

מחפשים לקוחות בהלוואות אבל מתקשים להביא אותם?

אם אתם בעלי חברת תיווך הלוואות או מספקים שירותי הלוואות בעצמכם ומתקשים להביא לקוחות לחברה או רוצים לקוחות חמים במהירות – תוכלו לרכוש לידים חמים המתעניינים בקבלת הלוואה, לחזור אליהם ולהציע להם הלוואה בתנאים אטרקטיביים. הלידים מגיעים מאתרי אינטרנט העוסקים בתחום ההלוואות והפיננסים ולכן נחשבים ללידים איכותיים, חמים המחפשים הלוואות ולרוב באופן מידי. שיטה זו של מכירת לידים או קניית לידים נקראת גם מודל CPL.

הכירו את מודל CPL:

CPL או בשמו המלא COST PER LEAD הנו מודל שיווקי שבו הלקוח משלם לחברת הפרסום רק בעבור תוצאות. כלומר, רק בעבור לידים חמים שהשאירו את פרטיהם באתר החברה והתעניינו במוצר/בשירות מסוים. כיצד זה עובד? נניח שיש לכם חברת הדברות ולחברת הפרסום, יש אתרי תמיכה בנושאי הדברות, איכות הסביבה או נושאים אחרים ובאתר מוצע ללקוח שירות הדברות במחיר אטרקטיבי. הלקוח משאיר פרטים באתר בהתעניינות לגבי שירות ההדברות – אולם מדובר באתר תמיכה של חברת פרסום – החברה לא מספקת שירותי הדברות – אז מה נעשה עם הליד? נמכור אותו כמובן למדביר מקצועי, שכן מספק שירותי הדברות ואולי מתעניין בלקוח פוטנציאלי. במקום שהמדביר ישלם על שיטות פרסום אחרות כאן הוא משלם לפי ליד – לפי לקוח פוטנציאלי חם שרוצה את השירות שלו.

מהם לידים להלוואות?

לידים להלוואות אם כן במודל זה הינם אנשים שהשאירו פרטיהם באתרים רלוונטיים של חברת הפרסום ומתעניינים בהלוואות. מכיוון שחברת הפרסום לא מספקת שירותי הלוואות אין בעיה למכור את הלידים וכך להרוויח את העלות לליד ואילו הלקוח ירוויח לקוח פוטנציאלי שישלם לו אף יותר מעלות הליד.

לאילו סוגי הלוואות ניתן לרכוש לידים?

לכל סוגי ההלוואות. נניח שאדם מחפש עכשיו הלוואה לכל מטרה. אתרי התמיכה של החברה מקודמים היטב ואיכותיים ולכן גם מגיעים אל האתר גולשים ממנועי החיפוש העשויים להתעניין בהלוואה כזו או אחרת. באתר מוצע לאנשים הלוואה לכל מטרה בתנאים אטרקטיביים – הגולש משאיר פרטים להתעניינות בהלוואה וחברת הפרסום תמכור את הליד שנכנס לחברה העוסקת במתן הלוואות. זו יכולה להיות גם הלוואה לרכישת רכב, משכנתא או כל סוג הלוואה אחרת. כדאי לברר מול חברת הפרסום מאיזה עמוד באתר הגיע הליד, באיזו סוג הלוואה הוא סימן בטופס שמילא באתר שהוא מתעניין בה, באיזה סכום הלוואה וכו'.

היתרונות של שיטת הCPL מול שיטות אחרות:

בשיטת CPL אתם משלמים לפי לידים. כלומר אנשים שבפועל השאירו פרטים באתר ומתעניינים במוצר/בשירות שאתם מספקים. שיטות פרסום אחרות כמו CPM שבו אתם משלמים לפי אלף הופעות של המודעה שלכם או אפילו CPC שבה אתם משלמים לפי הקלקה על המודעה שלכם וכניסה לעמוד הנחיתה/לאתר שלכם – עדיין לא מבטיחה לכם שמדובר בלקוח פוטנציאלי. לכן כאשר מדובר בCPL מדובר בלקוחות בשלים יותר, חמים יותר, כאשר שבאמת צריכים את השירות ואתם משלמים על ת'כלס. כל העבודה נעשית עבורכם ואתם אפילו לא צריכים להשקיע בפרסום בעצמכם. אומנם התשלום יהיה יותר גבוה פר ליד מאשר פר הקלקה על האתר שלכם באופן מובן אולם הרבה יותר משתלם גם לטווח הקצר וגם בטווח הארוך.

היכן נוכל לרכוש לידים להלוואות ומהי מכירת לידים?

בדרך כלל מכירת לידים תהיה דרך חברת פרסום או חברה אחרת המפעילה ומתחזקת אתרים רבים ושונים. אותן חברות מתחזקות את האתרים כדי לקדם ולפרסם את לקוחות החברה, אולם התחזוקה השוטפת שלכם עולה כסף ולא מעט. לכן החברה צריכה למקסם את רווחיה מתחזוקת האתרים ולכן מאפשרת לגולשים להשאיר פרטים לטובת התעניינות במוצרי/שירותי החברה. את הלידים החברה תמכור לאנשי המקצוע העובדים עמה במחירים אטרקטיביים ואלה יוכלו ליהנות מלקוחות פוטנציאליים בסבירות גבוהה להפוך ללקוחות משלמים – כיוון שהראו את הנכונות שלהם להזמין את השירות/לרכוש את המוצר מעצם השארת הפרטים שלהם באתר.  
חבילת פרימיום
החבילה הגדולה והמשתלמת ביותר
25 ליד פרימיום
  • שם מלא, טלפון, דוא"ל
  • סינון חשבונות מוגבלים
  • סינון ללא כרטיס אשראי
  • סינון במידה וחזר צ'ק בחצי שנה האחרונה
  • פירוט סיבת הלוואה
  • סכום ההלוואה
חבילת GOLD
החבילה הפופולארית ביותר, סינון חלקי
50 ליד פרימיום
  • שם מלא, טלפון, דוא"ל
  • סינון חשבונות מוגבלים
  • סינון ללא כרטיס אשראי
  • סינון במידה וחזר צ'ק בחצי שנה האחרונה
  • פירוט סיבת הלוואה
  • סכום ההלוואה
חבילת בייסיק
החבילה הזולה ביותר, ללא סינון
75 ליד פרימיום
  • שם מלא, טלפון, דוא"ל
  • סיבת הלוואה
  • סכום הלוואה
  •  
  •  
  •  

תוספות אפשריות: 100% נוספים לבעלי נכס, בנוסף לזה 100% נוספים לבעלי עסק שאינו זעיר (קרי מורשה או חברה בע"מ)

הלוואה להרחבת העסק

עסקים קטנים ובינוניים סובלים ממצוקת אשראי קשה בגלל מדיניות הבנקים, הם מתקשים לגייס הלוואה להרחבת העסק או להקמת עסק. לכן, המדינה הקימה את הקרן בערבות

לקריאה»

לבדיקת זכאות להלוואה

בדיקת זכאות להלוואה

קבל לידים איכותיים כבר עכשיו

למה אתה מחכה?

פשוט מלא פרטים