דרך קיבוץ גלויות 34, תל אביב
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לגייס כספים לעמותות?

גיוס כספים לעמותות מהווה את המנוע הכלכלי אשר מאפשר לעמותה לעזור לאנשים הנכונים ברגע הנכון. למעשה, לא נגזים אם נאמר שמלבד ההון האנושי, המשאבים הכלכליים הם הלב הפועם של כל עמותה. הצטרפו אלינו לכתבה וגלו איך מגייסים כספים לעמותה.

יצירה של דירקטוריון וחבר נאמנים

יצירה של דירקטוריון פעיל נחשבת לאחת הדרכים המוקבלות בעולם לצורך גיוס כספים לטווח ארוך. על ידי רתימת אנשים אשר מזדהים עם מטרות העמותה ויצירת שגרירים של כבוד, ניתן להגיע לאנשים הנכונים ולהגדיל באופן נכבד את המשאבים הפיננסיים של העמותה. ראוי לציין שחלק מהמלך יאלץ אתכם להעניק סמכויות בכדי לזכות בהטבות.

פנייה לאנשי עסקים וחברות מובילות במשק

בכדי לבצע גיוס כספים לעמותות מכל תחום, צריך לפנות לאנשי עסקים ולחברות הישראליות המובילות במשק. למרות שברוב המקרים אתם תזכו בתשובה שלילית (לפחות בפנייה הראשונה), אין טעם לקחת את העניין ללב ולהמשיך בעבודה הקשה. הבשורות הטובות: מהרגע שתשיגו את ה”מלאכים” הראשונים ותזכו בספונסרים איכותיים, הבקשות הבאות יהיו קלות וחיוביות יותר.

מימון המונים – מגייסים את הכוח של ההמון

בשנים אחרונות אנו רואים יותר ויותר עמותות אשר משתמשות בכוח של מימון ההמונים בכדי להגדיל את המשאבים הכלכליים שלהם. למרות שהתהליך הוא לא פשוט, הוא מאפשר לכל עמותה להגיע למספר עצום של תורמים פוטנציאליים ולזכות במימון מהיר יחסים בהשקעה נמוכה. חשוב לזכות שמימון זה הוא חד פעמי ולכן הוא מתאים יותר לגיוס כסף לצורך מטרה ספציפית וקרובה0

קמפיינים ברשתות החברתיות

מי מאיתנו לא עצר לאחרונה ביוטיוב וראה פרסומת של עמותה אשר מבקשת עזרה? למעשה זוהי דרך נהדרת להגיע ליותר ויותר אנשים ולגייס מימון לטובת צרכי העמותה. גם קמפיינים בפייסבוק ובאינסטגרם יכולים לעשות את העבודה וליצור עבורכם קהל רחב אשר מזדהה עם הערכים של העמותה ומוכן לתרום מכספו לטובת השגת היעדים של העמותה.

לקיחת הלוואה

לקיחת הלוואה מהווה עוד דרך מהירה לגיוס כספים לעמותות וניתן לבצע אותה במגוון של דרכים: במישור הפרטי או דרך הבנקים הגדולים. בכל מקרה, חשוב לזכור שהלוואות צריך להחזיר ולכן שיטה זו מתאימה למצבים שבו לעמותה אין כסף נזיל ברמה המיידית אולם היא צפויה לקבל מענק כלשהו בעתיד הקרוב. אחרת, אתם עלולים להגיע למצב שבו יש לכם דד ליין להחזר כספי ואין לכם דרך ממשית לעמוד בו.

טלמרקטינג – השיטה הישנה למימון

למרות שזו שיטה שנחשבת לשיטה מיושנת יחסית לגיוס כספים לעמותות, אי אפשר להתעלם ממנה לחלוטין. למעשה, גם היום עמותות רבות משתמשות בצוות של מוקדנים ואנשי מכירות טלפוניים אשר פונים לאנשים בטלפון ומבקשים תרומה. אגב, חשוב לבחור את האנשים הנכונים לצורך המשימה משום שהם מהווים עבור התורמים את הקול של העמותה והמסרים שהם מעבירים נחשבים למסרים של העמותה.

גיוס כסף לעמותות
חשבו את הריבית על ההלוואה

חשבו את ההחזר החודשי על ההלוואה ואת הריבית הצפויה

החזר החודשי שלך הוא:
0
הצג לוח סילוקין >>

עוד הלוואות בנושא
לקוחות ממליצים
לבדיקת זכאות להלוואה
תוכן עניינים
כלים שימושיים
הלוואה לפי סכום

אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל

אתר הלוואות זה פועל אך ורק בגבולות החוק, ומספק מידע מקיף על אפשרויות הלוואות הן מבנקים והן מחברות פרטיות. האתר מאפשר למבקרים להשוות הצעות וליצור קשר ישיר עם המוסדות הרלוונטיים. חשוב לציין כי האתר אינו יוצר כל קשר עסקי עם הבנקים או החברות הנזכרות, והמידע הנמסר הינו אך ורק לטובת המשתמשים.