דרך קיבוץ גלויות 34, תל אביב
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הלוואה חוץ בנקאית למסורבים

ישנם כמה סיבות לסירוב מהבנק להלוואה: BDI שלילי, צ’קים חוזרים, פשיטת רגל, הכנסה נמוכה ועוד.. כאשר מקבלים סירוב לקבלת הלוואה מהבנק או מחברות אשראי זה אמור להדליק “נורה אדומה” , ניתן לבדוק זכאות בשלב מאוחר יותר לאחר העלאת דירוג האשראי ושיפור מצבכם הפיננסי או לפנות ישירות לחברה חוץ בנקאית לבקשת הלוואה.

בדוק זכאות להלוואה והגש בקשה בדיגיטל !

מה סכום ההלוואה?
{{form.range}}
500,000₪
10,000₪
{{errors}}
בחר סוג הלוואה
הלוואה פרטית

הלוואה פרטית

הלוואה עיסקית

הלוואה עסקית

מהי מטרת ההלוואה?

לעסק קיים
לעסק חדש
רכישת נכס לעסק
הלוואה כנגד נכס
הלוואה משלימה להון עצמי
הלוואת בלון
אחר

מלאו את הפרטים בשביל לעבור לשלב הבא

{{errorName}}
{{errorPhone}}

אני מאשר , שקראתי ומסכים לתנאי השימוש והפרטיות וכי הפרטים שמסרתי ישמשו לקבלת פניות, הצעות שיווקיות מאיתנו או מצדדים שלישיים

{{validTerm}}

מסכימ/ה לקבלת תוכן, דברי פרסומת או עדכונים מהחברה באמצעות דוא"ל, SMS או טלפון

מהו סוג העסק?

עוסק פטור
עוסק מורשה
חברה בע״מ
תאגיד

יש לך ביטוחים פרטיים שתרצה לבדוק בהם הוזלה?

כן
לא

מהו תחום העסק שלך?

פיננסים, ביטוח, ניהול או משק בית
מסחר קמעונאי וסיטונאי
חינוך, בריאות, פנאי ונופש, רווחה וסעד
שירותי אירוח ומזון
תחבורה, אחסנה, דואר ובלדרות
תשתיות, בניה ונדל"ן
מסחר ותיקון כלי רכב מנועיים
ייצור ותעשייה
חקלאות, ייעור ודייג, כריה וחציבה

כמה שנים העסק פעיל?

מתחת לשנה
שנה עד שנתיים
שנתיים עד חמש
חמש ומעלה

האם העסק מוגבל בבנק?

כן
לא

האם לעסק יש צ'קים חוזרים?

כן
לא

האם היו עיקולים?

כן
לא

מה היה המחזור שלך בשנה שעברה?

עד 250
250-מיליון
מיליון עד 2
2 עד 5
5 ומעלה

האם העסק הרוויח בשנת 2022/2021 או בשניהם?

כן
לא

האם יש בבעלות העסק נכס?

כן
לא
יותר מנכס אחד

האם ברשותך קופות גמל, קרנות השתלמות או קרן פנסיה ללא שיעבוד?

כן
לא
{{this.form.name}},פנייתך לקבלת הלוואה התקבלה בהצלחה! בשעות הקרובות יחזור אלייך נציג אשר יסייע לך לקבל עד 10 הצעות להלוואה.
זה הזמן לבדוק גם כן זכאות להוזלה בביטוחי החיים והבריאות באלפי שקלים בשנה באמצעות מענה על 3 שאלות בלבד - מוכנים?

איזה ביטוחים יש לך כיום?

חיים
בריאות
חיים למשכנתא
רכב
דירה
אחר

מהי מטרת ההלוואה?

לימודים
סגירת חובות
עזרה לבן משפחה
רכישת רכב
שיפוץ בית
הלוואה כנגד נכס
הלוואה משלימה להון עצמי
הלוואת בלון
סיבה אחרת

מלאו את הפרטים בשביל לעבור לשלב הבא

{{errorName}}
{{errorPhone}}

אני מאשר, שקראתי ומסכים לתנאי השימוש והפרטיות וכי הפרטים שמסרתי ישמשו לקבלת פניות, הצעות שיווקיות מאיתנו או מצדדים שלישיים

{{validTerm}}

מסכימ/ה לקבלת תוכן, דברי פרסומת או עדכונים מהחברה באמצעות דוא"ל, SMS או טלפון

מהו גילך?

{{form.age}}
80
18

מצב משפחתי?

רווק
נשוי
גרוש
אלמן
הורה יחידני
ידוע לציבור

היכן אתה מתגורר?

שכירות
אצל ההורים
אחר

האם יש ברשותך נכס?

כן
לא
יותר מאחד

מה גובה המשכנתא הקיימת על הנכס\ים?

עד חצי מיליון ש"ח
חצי עד מיליון ש"ח
יותר ממיליון ש"ח
אין משכנתא

מצב תעסוקתי

שכיר
עצמאי
פנסיונר
לא עובד
עתודאי

יש לך ביטוחים פרטיים שתרצה לבדוק בהם הוזלה?

כן
לא

האם קיימות הלוואות נוספות?

כן
לא

האם חזרו צ'קים או הוראות קבע?

כן
לא

האם אתה מוגבל בבנק?

כן
לא

האם ברשותך מעל 30 אלף ש"ח בקופות גמל, קרנות השתלמות או קרן פנסיה? (ללא שיעבוד)

כן
לא

האם ברשותך כרטיס אשראי (לא דיירקט)?

כן
לא
{{this.form.name}},פנייתך לקבלת הלוואה התקבלה בהצלחה! בשעות הקרובות יחזור אלייך נציג אשר יסייע לך לקבל עד 10 הצעות להלוואה.
זה הזמן לבדוק גם כן זכאות להוזלה בביטוחי החיים והבריאות באלפי שקלים בשנה באמצעות מענה על 3 שאלות בלבד - מוכנים?

איזה ביטוחים יש לך כיום?

חיים
בריאות
חיים למשכנתא
רכב
דירה
אחר

כמה משלם בחודש על הביטוחים?

עד 100 ש"ח
100-300 ש"ח
300-500 ש"ח
מעל 500 ש"ח
לבדיקת הוזלה בביטוחים אנא הכנס מספר תעודת זהות ותאריך הנפקה.
פרטייך שמורים, סוכן ביטוח מורשה יעשה שימוש בפרטים לבדיקת ביטוחים באתר הר הביטוח בלבד.
{{errorssn}}
calendar
{{errorDate}}
כל הכבוד!, {{this.form.name}} סיימת את בדיקת ההוזלה בביטוחים! בשעות הקרובות יחזור אלייך נציג מטעם סוכנות לביטוח אשר יסייע לך בבדיקת הוזלה, יאתר את הביטוחים שלך ושל משפחתך באתר הר הביטוח וימצא הזדמנויות להוזלה בעד עשרות אלפי שקלים.

האם יש לך הלוואה פעילה כנגד קרן הפנסיה שלך? [אם סימנת לא, הינך זכאי להלוואה]

כן
לא

האם יש לך הלוואה פעילה כנגד קופת גמל או תיק השקעות? [אם סימנת לא, הינך זכאי להלוואה]

כן
לא

האם יש לך הלוואה פעילה כנגד קרן השתלמות? [ אם סימנת לא, הינך זכאי להלוואה]

כן
לא
הינך זכאי להלוואה ב-1% ריבית כנגד קרן! על פי הנתונים שהזנת ניראה כי הינך זכאי להלוואה המשתלמת ביותר בשוק - הלוואה כנגד קרן בריבית של 1% - בתנאי שצברת מעל 30 אלף ש"ח בקרנות שלך. בדקות הקרובות יחזור אלייך נציג מטעם גוף פיננסי מוביל ויספק לך את כל המידע על לקיחת ההלוואה וקבלתה לחשבון הבנק במהירות.

סיבות לסירוב הלוואה

  1. התנהלות פיננסית שלילית: אם יש מקרים של צ’קים חוזרים, חשבונות מוגבלים או עיקולים בעבר, הבנק רשאי לסרב להלוואה. גם אם פתרת את הבעיות הללו במהירות בעבר, ייתכן שהבנק לא יחשוף את הסיבה הספציפית לסירוב.
  2. פיגור בהחזר הלוואות: פיגור בהחזרי הלוואות יכול להשפיע לרעה על היסטוריית האשראי שלך. אם יש צבר פירעון שנרשם בחשבונך או בדוח ה-BDI שלך, זה מגדיל את הסיכויים לסירובי הלוואות עתידיים.
  3.  דוח BDI שלילי: דוח BDI מכיל מידע על ההתנהלות הפיננסית שלך. פשיטת רגל, חשבון בנק מוגבל, תיקים בהוצאה לפועל, מכתבי אזהרה מבנקים או חברות אשראי וצ’קים חוזרים הם כולם ערכים שיכולים להישאר בדוח לתקופה מסוימת. ערכים שליליים אלו עלולים להוביל לסירובי הלוואות.
  4. חובות לחברות תקשורת: ריבוי חובות שטרם שולמו לחברות תקשורת, כמו מפעילות סלולר, יכול גם הוא לתרום לסירובים להלוואות.
  5. הכנסה נמוכה: גם אם יכולת ההחזר שלך נראית סבירה, הבנק עשוי לסרב להלוואה אם ​​הכנסתך נמוכה. משק בית עם הכנסה חודשית נטו נמוכה נחשב מסוכן מבחינת הבנק, במיוחד בהלוואות עם החזר חודשי נמוך יחסית.
  6. ביטוח חיים לא מאושר: עבור הלוואות משכנתא, הבנק דורש ביטוח חיים להבטחת התשלום במקרה של פטירת הלווה. אם לא יאושר ביטוח החיים הנדרש, הבנק רשאי לסרב להלוואה.
  7. מגבלות גיל: עבור הלוואות ארוכות טווח כמו משכנתאות, גיל יכול להיות סיבה לסירוב. הבנק עלול להירתע מאישור הלוואה אם ​​הלווה נחשב מבוגר מדי גיל 65-80, מכיוון שהם רוצים להבטיח שהלווה יוכל לבצע החזרים חודשיים לאורך כל תקופת ההלוואה.
  8. בטחונות לא מספקים: הבנק עשוי לדרוש בטחונות כדי לאשר הלוואה, ובמידה וחסרים לך בטחונות מספקים, הוא עלול לסרב להלוואה מבלי לחשוף את כל הפרטים.
  9. היעדר ערבים: במקרים רבים של הלוואות, במיוחד כאלה הדורשים ביטחון נוסף, הבנק עשוי לבקש ערבים. ערבים אלו הם אנשים שחותמים על הסכם ההלוואה ומסכימים להחזיר את ההלוואה אם ​​הלווה לא יעשה זאת. אם אין לכם ערבים מתאימים, הבנק עשוי לסרב להלוואה.
  10. עסק מסוכן או לא יציב: בעלי עסקים המבקשים הלוואות עשויים לעמוד בפני בדיקה לגבי יציבות וחוזק הכנסתם. הבנקים בדרך כלל זהירים כשהם מלווים כסף לבעלי עסקים, מה שהופך את זה לסיבה לסירוב.
  11. צ’קים חוזרים – צ’קים חוזרים מעידים על התנהלות פיננסית לא נכונה , מעל ל10 צ’קים חוזרים עלולים להימצא בסטטוס “מסורב” בבנק.
  12. חריגה ממסגרות אשראי
  13. פשיטת רגל
  14. הליך הוצאה לפועל – לרשם הוצאה לפועל יש את הסמכות להכריז על החייב כמוגבל באמצעים כך שמדובר בצו יציאה מהארץ, עיקול נכסי נדלן , עיקול חשבון בנק כתוצאה מכך במקרה וקיים חובה הוצאה לפועל וקיים תיק במרכז לגביית קנסות הבנק ראשי להגביל את החשבון של החייב ובכך לסרב להלוואה עד שהחייב יסדיר את חובו.

 

חשוב לציין שלכל בנק עשויים להיות קריטריונים ספציפיים משלו לאישור הלוואה, והסיבות הללו לסירוב עשויות להשתנות בהתאם למוסד. חשוב להקפיד על התנהלות פיננסית טובה, לפתור את כל הבעיות הקיימות ולבחון באופן קבוע את דוח נתוני אשראי כדי להגדיל את הסיכויים לאישור הלוואה בעתיד.

סורבת להלוואה בבנק מה עלייך לעשות?

  • בדוק זכאות להלוואה – ניתן לקבל הלוואה שלא דרך הבנק דרך חברות אשראי, גופים חוץ בנקאיים וחברות ביטוח המציעות הלוואה כנגד קופת גמל וקרן השתלמות וחברות המציעות הלוואות חברתיות (P2P) .
  • נסה לשפר את ה BDI שלךBDI שלילי גורם לבנקים ולגופים פיננסים להקשות בקבלת הלוואה. 
  • נסה לשפר את דירוג האשראי שלך – כיום יש פיתרונות להעלאת דירוג האשראי כמו: הגדלת המסגרת בבנק, חיסכון והתנהלות פיננסית נכונה, איחוד הלוואות והלוואה לכיסוי המינוס בבנק. ניתן לבדוק את דירוג האשראי במאגר נתוני אשראי של בנק ישראל.
  • לקחו ייעוץ מקצועי – במקרה של פשיטת רגל או תיקי הוצאה לפועל או חיוב בגין פיגורי תשלום, יועץ פיננסי או יועץ משכנתאות במידה ומדובר בסירוב משכנתא ימצאו את הפיתרון כדי לעזור לכם.

 

טבלת דירוג אשראי

אישור הלוואה דירוג אשראי
סירוב להלוואה 300-579
סירוב להלוואה 580-639
סירוב הלוואה או תנאים גרועים, נדרשים בטחונות/ערבים משמעותיים 640-659
אישור הלוואה בתנאים טובים 660-719
אישור הלוואה עם תנאים מצוינים 720-850

לידיעתך, הטבלה לעיל היא הנחיה כללית ולכל בנק עשויים להיות קריטריונים ספציפיים משלו לאישור הלוואות. תמיד מומלץ לבדוק מול הבנק או המוסד הפיננסי הספציפיים את הדרישות המדויקות שלהם.

לבדיקת דירוג אשראי

באנר הלוואה למסורבים

בעלי BDI שלילי גם אתם יכולים לקבל הלוואה!

המפתח לקבלת הלוואה לסרבני BDI הוא שמירה על דירוג אשראי גבוה מעל 660, שניתן להשיג על ידי החזר הלוואות בזמן וניהול חשבונות בנק בצורה אחראית. עם זאת, לבעלי דירוג BDI שלילי, מומלץ לפנות לחברות מימון חוץ בנקאיות ולנהל משא ומתן על תנאים טובים יותר או להציע בטחונות או ערבים לשיפור סיכויי קבלת ההלוואה. חשוב לבדוק את דירוג האשראי לפני הגשת בקשה להלוואה, שכן דירוג מעל 660 מבטיח תנאי הלוואה נוחים, בעוד שדירוג מתחת ל-640 מעיד על התנהלות פיננסית בעייתית.

לגבי מי יכול לקבל הלוואה למרות דירוג BDI שלילי, ניתן לפנות דרך Loan4all ולקבל הצעות מחברות מימון חוץ בנקאיות וניהול משא ומתן עם נציגיהן עשויות להביא לתנאים נוחים להלוואה. גם הצעת בטחונות או חתימה על ערבים יכולה לשפר את סיכויי קבלת ההלוואה.

מאיפה ניתן לקבל הלוואה למסורבים

אם בקשת ההלוואה שלך נדחתה על ידי הבנק, תוכל לבדוק אפשרויות חלופיות כדי לבדוק את זכאותך להלוואה. כמה דרכים אפשריות לשקול כוללות:

  1. מוסדות פיננסיים חוץ בנקאיים: בדוק זכאות דרך גופים פיננסיים חוץ בנקאיים או פלטפורמות הלוואות דרך האינטרנט. ייתכן שיש להם קריטריונים ונהלי הלוואות שונים מקלים יותר בהשוואה לבנקים מסורתיים, מה שעלול להגדיל את הסיכוי שלך לקבל אישור להלוואה.
  2. פלטפורמות הלוואות עמית לעמית: חקור פלטפורמות הלוואות עמית לעמית בהן אנשים מלווים כסף לאחרים. לפלטפורמות אלו יש לרוב דרישות זכאות פחות מחמירות ועשויות להיות מוכנות יותר לשקול את הבקשה שלך למרות סירוב בנקאי קודם.
  3. ארגוני מימון : ארגוני מימון מתמחים במתן שירותים פיננסיים לאנשים פרטיים או לעסקים קטנים עם גישה מוגבלת לבנקאות מסורתית. ייתכן שיש להם תוכניות או הלוואות שתוכננו במיוחד עבור אנשים במצבים פיננסיים מאתגרים.

זכור להשוות בין התנאים, הריביות ותנאי ההחזר המוצעים על ידי מוסדות שונים לפני קבלת החלטה. בנוסף, ודא שאתה סוקר בקפידה את התנאים וההגבלות של כל הצעת הלוואה כדי להבין את העלויות והסיכונים הנלווים.

מה משפיע על דירוג האשראי ועל סירוב הלוואה מהבנק

  • היסטוריית תשלומים -דירוג האשראי שלך מושפע מהיסטוריית התשלומים שלך. כל מידע שלילי כגון תשלומים מאוחרים, תשלומים שהוחמצו, צ’קים חוזרים, עיקולים או פשיטת רגל יוריד את דירוג האשראי שלך. לעומת זאת, ביצוע תשלומים בזמן ישפיע לטובה על הדירוג שלך.
  • ניצול אשראי – כמות האשראי שבה אתה משתמש בהשוואה למסגרת האשראי המאושרת שלך משפיעה על דירוג האשראי שלך. שימוש באחוז גדול מהאשראי הזמין שלך הופך אותך למסוכן יותר עבור המלווים ויכול לגרום לדירוג אשראי נמוך יותר.
  • אורך היסטוריית האשראי – גם גיל תיק האשראי שלך משחק תפקיד בקביעת דירוג האשראי שלך. לקוח חדש שעדיין לא ביסס רקורד של עמידה בהתחייבויות פיננסיות נחשב מסוכן יותר מלקוח מבוסס עם היסטוריה של ניהול אשראי אחראי.
  • תמהיל אשראי – קיום מגוון רחב של סוגי אשראי, כגון משכנתא, הלוואת רכב, הלוואה כללית, כרטיסי אשראי וקו אשראי, יכול להשפיע לטובה על דירוג האשראי שלך. זה מפגין מוסר תשלומים טוב והתנהגות פיננסית אחראית, מה שמוביל לדירוג אשראי גבוה יותר.
  • פניות אשראי חדשות – חיפוש קבוע של הלוואות חדשות יכול להצביע על מצב פיננסי שעלול להיות בעייתי, שיכול להשפיע לרעה על דירוג האשראי שלך. המלווים עשויים לראות בפניות אשראי תכופות כסימן לסיכון מוגבר.שים לב שגורמים אלה הם קווים מנחים כלליים, ולמלווים בודדים עשויים להיות קריטריונים ספציפיים משלהם להערכת כושר האשראי.

איך לבחון מאיזו חברה לוקחים את ההלוואה?

בבקשתכם הלוואה חוץ בנקאית, ולא מהבנק, עליכם לבדוק היטב את החברה בה אתם בוחרים, ולעשות את המחקר הראוי עליה (הרי בכל זאת לא תרצו “לקנות חתול בשק”) ולהשוות בין תנאי ההחזרים והריביות הכרוכות והצמודות. אותן חברות המעניקות את אותן הלוואות זהות, יכולות לבחור את תנאי ההחזר עבורכם כלקוחות, ולאפשר לכם לבחור את אחד מהמסלולים האטרקטיביים שהם מציעים וכל זה בהתאם לפרטים שאתם מספקים להם בכדי להוכיח את היכולת שלכם להחזיר כראוי את הכספים שאותם לוויתם מהם, לצורך המשכנתא המיועדת לרכישת הנכס.

כאשר חשוב להבין כי אין מדובר חלילה בעולם תחתון או שוק אפור כפי שהיה נהוג פעם, והיום אותן חברות חוץ בנקאיות הינן מסודרות ועובדות באופן חדשני לפי התנאים הכפופים לחוק. כיום חברות חוץ בנקאיות נדרשות להציג רישיון למתן אשראי מרשות שוק ההון, ובנוסף לעמוד בחוק הלוואות חוץ בנקאיות.

למי מיועדת ההלוואה?

ההלוואה מיועדת לכל מי שזקוק למקור מימון חיצוני באופן מיידי, בין אם בעקבות סירוב מצד הבנק למתן הלוואה פנימית, תהליכים פנימיים בנקאיים שמתעכבים ואינם מאפשרים שחרור מהיר של הכסף, או הרצון שלא לערב את הבנק ולשמור על מסגרת האשראי.
הלוואות חוץ בנקאיות ממבחר חברות המימון הקיימות. היום ניתן לקבל גם משכנתא חוץ בנקאית ולא רק על ידי בנק למשכנתאות בלבד.

 

הלוואה למסורבים
חשבו את הריבית על ההלוואה

חשבו את ההחזר החודשי על ההלוואה ואת הריבית הצפויה

החזר החודשי שלך הוא:
0
הצג לוח סילוקין >>

שאלות ותשובות נפוצות

פלוס

מה הסיבות לסירוב להלוואה מהבנק?

הכנסות נמוכות, BDI שלילי, אי מתן בטחונות או ערבויות צ'קים חוזרים, חריגה ממסגרות אשראי, איחור בתשלומים פשיטת רגל, הליך הוצאה לפועל.

פלוס

אני מסורב בבנק, איך ניתן לקבל הלוואה?

כדי לקבל הלוואה עלייך לשפר דירוג האשראי שלך ולהפוך את הBDI שלך לחיובי. ישנה אפשרות בנוסף גם לבדוק זכאות להלוואה חוץ בנקאית שאינה דרך הבנק וכך "לעקוף" את הסירוב.

פלוס

איזו סוג הלוואה זו הלוואה למסורבי בנקים?

זוהי הלוואה חוץ בנקאית, הלוואה חוץ בנקאית זוהי הלוואה שלא דרך הבנק.

עוד הלוואות בנושא
לקוחות ממליצים
לבדיקת זכאות להלוואה
תוכן עניינים
כלים שימושיים
הלוואה לפי סכום

אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל

אתר הלוואות זה פועל אך ורק בגבולות החוק, ומספק מידע מקיף על אפשרויות הלוואות הן מבנקים והן מחברות פרטיות. האתר מאפשר למבקרים להשוות הצעות וליצור קשר ישיר עם המוסדות הרלוונטיים. חשוב לציין כי האתר אינו יוצר כל קשר עסקי עם הבנקים או החברות הנזכרות, והמידע הנמסר הינו אך ורק לטובת המשתמשים.