דרך קיבוץ גלויות 34, תל אביב
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
logo Loan4all

הלוואות לבעלי נכס

בעל נכס? בדוק זכאותך לקבלת הלוואה בנגד נכס קיים.

בדוק זכאותך לקבלת הלוואה לבעל נכס

מפעם לפעם בחיים נצטרך מימון גבוה יותר מההלוואה הרגילה שנוכל לקחת מהבנק או חברת אשראי מסוימת.

אנו מדברים על הלוואה לרכישת דירה, הלוואה לרכישת משרד או קידום צרכים עסקיים, הלוואה לתשלום חובות גדולים שהצטברו, הלוואה לצורך עזרה לילדים, הלוואה על מנת לשלם ניתוח שלא נדע ועוד סיבות אפשריות אחרות. הלוואות לבעלי נכס קל יותר לקבל היום ובזכות העובדה שנכס משועבד לצרכי ההלוואה גם קל יותר להתמקח עם הגוף המלווה על תנאים נוחים יותר מבחינת הריבית, אורך ההלוואה וגובה ההחזר החודשי.

תנאים לקבלת הלוואה לבעל נכס

  1. בדיקת הערת הזהרה בטאבו על ידי המומחים שלנו.
  2. אחוז המימון – בדיקת אחוז המימון לפי הפרטים של הנכס שלך.
  3. לקבלת הלוואה כנגד נכס היא להתייעץ עם המומחים שלנו.

נטילת הלוואות לבעל נכס לצרכים פרטיים:

במידה ואין מדובר בצרכים עסקיים, הרי שסיבת ההלוואה יכולה להיות לרוב לצורך רכישת דירה ראשונה למגורים או דירה שנייה להשקעה. כאשר מדובר בדירה ראשונה למגורים היא יכולה להיות עבורנו או עבור הילדים שלנו בדרך כלל. כך למשל ההורים ירצו למשכן את הדירה שלהם כדי שהילדים יקבלו משכנתא לטובת רכישת דירה משלהם.

אפשרות נוספת היא שאדם/זוג/משפחה הבעלים של דירה קטנה, ירצו למשכן את הדירה לטובת קבלת מימון משלים לרכישת דירה גדולה יותר שיוכלו לעבור אליה.

רכישת דירה שנייה לצורך השקעה היא דבר מקובל בעיקר בתחום הנדל”ן ובקרב בעלי משפחות עמידים המעוניינים למשכן את הדירה שלהם, לצרף אל סכום זה את ההון העצמי שלהם ולהשתמש בכסף לרכוש דירה נוספת. בדמי השכירות של הדירה השנייה הם משלמים את המשכנתא ולאחר כמה שנים הם בעלי נכס נוסף שיכול ליצור להם הכנסה פסיבית. 

הלוואה לבעל נכס – לקחת הלוואה כדי להקים/לשדרג את העסק:

נטילת הלוואה לא חייבת להיות לטובת רכישת דירה בלבד. הלוואה לבעל נכס משמשות המון בעלי עסקים ו/או יזמים המעוניינים להקים עסק. הקמת עסק ותפעולו השוטף נדרשים בתזרים כלכלי גבוה בדרך כלל (בהתאם לאופי הפעילות של העסק והוצאותיו) ועל כן ההון האישי ההתחלתי צריך להיות גבוה על מנת לאפשר מרחב מחיה וחופש פעילות לאורך זמן. לא תמיד יש את האפשרות לצבור הון האישי והשנים עוברות ואנחנו לא מצליחים להקים את העסק שתמיד חלמנו עליו. על כן האפשרות המהירה יותר היא משכון הדירה שלנו או של בן משפחה המוכן למשכן אותה עבורנו כדי שנקבל מימון שבאמצעותו נוכל לקדם את האינטרסים הכלכליים והעסקיים שלנו. 

מאמרים נוספים:

הגדירו את הצרכים שלכם ואת יכולת ההחזר לקבלת הלוואה

חוק חשוב בכל מה שקשור לנטילת הלוואות לבעלי נכס היא שאתם צריכים לזכור שאתם משעבדים את הנכס שלכם או של ההורים שלכם על מנת לקחת הלוואה זו. יהיה עליכם להיות מחושבים ביותר בכל הנוגע לגובה ההחזר החודשי ולהיות בטוחים שאתם יכולים לעמוד בו. בדרך זו תוכלו רק יהיה כדאי לכם לקחת הלוואה מסוג זה. כאשר הנכס הוא לא שלכם ומישהו מסכים לחתום לכם על שעבוד הנכס שלו כדי שאתם תקבלו כסף יהיה עליכם להיזהר שבעתיים שכן אתם עשויים לפגוע בחייהם של אחרים שהאמינו בכם והעניקו לכם ולכן קחו את ההלוואה הזו רק כשצריך וכאשר אתם יכולים לעמוד בפירעון ההלוואה.

הלוואות לבעלי נכס, הלוואה לבעל עסק קטן או גדול
חשבו את הריבית על ההלוואה

חשבו את ההחזר החודשי על ההלוואה ואת הריבית הצפויה

החזר החודשי שלך הוא:
0
הצג לוח סילוקין >>

עוד הלוואות בנושא

לקוחות ממליצים
לבדיקת זכאות להלוואה
תוכן עניינים

אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל

אתר הלוואות זה פועל אך ורק בגבולות החוק, ומספק מידע מקיף על אפשרויות הלוואות הן מבנקים והן מחברות פרטיות. האתר מאפשר למבקרים להשוות הצעות וליצור קשר ישיר עם המוסדות הרלוונטיים. חשוב לציין כי האתר אינו יוצר כל קשר עסקי עם הבנקים או החברות הנזכרות, והמידע הנמסר הינו אך ורק לטובת המשתמשים.

כלים שימושיים
הלוואה לפי סכום