דרך קיבוץ גלויות 34, תל אביב
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הלוואות ללא ערבים וללא בטחונות

יש הרבה מאוד אנשים הזקוקים להלוואות, אבל הם לא יכולים לגייס ערבים להלוואה וגם אין להם בטחונות. איך הם בכל זאת יקבלו הלוואות ללא ערבים וללא בטחונות?
הבנקים הם המוסד הפיננסי הכי קשוח שקיים, והכתובת האחרונה לבקש ממנה הלוואה.
אם חלילה הייתם בעלי חשבון מוגבל לפני 10 שנים (הבנקים לא שוכחים זאת לעולם!!!).
אם אתם חורגים לעתים ממסגרת האשראי שלכם, אתם גם לא נחשבים ללקוחות טובים.
ואם לקחתם בעבר הלוואה ועוד לא סיימתם לשלם אותה, סיכוי רב שלא תקבלו הלוואה חדשה עד שלא תסיימו לשלם את הקודמת.
ההתייחסות הקשיחה הזאת ללקוחות, מאפיינת בעיקר את הבנקים.
לעומתם יש המון חברות מימון חוץ בנקאיות, שמעניקים הלוואות חוקיות, בהתאם לנהלים של בנק ישראל ולתקרת הריבית שנקבעה על ידו.

הלוואות ללא ערבים וללא בטחונות

גופים חוץ בנקאיים מעניקים היום הלוואות ללא ערבים או בטחונות, מה שעושה לכולם את החיים מאוד קלים.
ראשית יש אנשים שלא רוצים מסיבה כלשהי, לפנות לערבים ולבקש מהם “טובה” שלא כולם נענים לה, ובגלל זה הם עלולים לא לקבל הלוואה, אם למשל ירצו לקחת אותה מהבנק.
הבנק גם דורש בטחונות ואם אין להם, שוב- הם לא יוכלו לקבל הלוואה.
לכן חברות מימון חוץ בנקאיות הפועלות היום,  מביאות את הפתרונות החוקיים לנזקקים להלוואה ולא רוצים לטרטר ערבים או לנסות להביא ביטחונות.
בראש שקט הם יכולים לקבל הלוואה, ומה שייבדק זה יכולת ההחזר החודשית שלהם.
הליך קבלת הלוואה מהבנק הוא ארוך שכן הבנקים נוקטים בבדיקות משלהם שמאריכות את זמן ההמתנה, ולכן כאשר פונים לחברת מימון חוץ בנקאית, ניתן לקבל הלוואה מידית.

הבנקים לא מוותרים על ערבים

אם רצית לקחת הלוואה בעבר, הגוף היחידי שיכולת לפנות אליו הוא הבנק וזה היה תהליך ביורוקרטי ארוך ומייגע והם גם לא ויתרו על המצאת ביטחונות וגם החתמת ערבים.
לא חשוב אם היית לקוח חדש או וותיק שלהם, הם תמיד בדקו בציציות ודרשו כל מיני ערבויות וביטחונות, ובדקו כל לווה בציציות.
כאשר את פונה לחברת מימון חוץ בנקאית, יש לה את הדרכים שלה לתת לכל אחד הלוואה ללא ערבים וללא בטחונות, המותאמת ללווה אישית מבחינת יכולת ההחזר שלו.
אם אתם זקוקים להלוואה מידית מכל סיבה שהיא, פנו עוד היום לחברת מימון חוץ בנקאית המעניקה הלוואות ללא ביטחונות וללא ערבים, ותקבלו הלוואה מיידית, נוחה, חוקית וזמינה.
אף אחד לא יבקש מכם ערבים ולא ביטחונות, אלא רק תיבדק יכולת ההחזר החודשית שלכם.

מדוע אתם לא רוצים לערב ערבים בהלוואה שלכם?

ערבות על ההלוואה שלכם אומר שאותו אדם שערב לכם, במידה ואתם לא תוכלו לשלם את ההלוואה או שיחזור לכם תשלום, יורידו ממנו את התשלום של ההלוואה ולעתים אפילו יותר מתשלום אחד אם הלווה נכנס למצוקה כלכלית. הבנק או חברה פרטית המעניקים לכם הלוואה ודורשים חתימה של ערבים גורמים לכם למעשה לחיות כל הזמן תחת הפחד שיום אחד אם לא תעמדו בתשלום היחסים שלכם עם אותו אדם קרוב שהסכים לחתום לכם ערבות ייהרסו. הרי אם אדם הסכים לחתום לכם ערבות הוא כנראה באמת אדם שקרוב אליכם, אוהב אתכם וביחסים טובים אתכם. הכסף תמיד יכול לאחד או להפריד בין אנשים, בין אם מדובר בבני זוג, בני משפחה, חברים וכו’. אתם לא רוצים את האחראיות הזו על כתפכם ולכן הלוואות ללא ערבים וללא בטחונות תהיה ההלוואה המתאימה לכם ביותר.

האם הריבית בהלוואות ללא ערבים היא גבוהה יותר?

בדרך כלל כן. ככל שהסיכון של החברה המלווה הוא גדול יותר לרוב הם ירצו לגבות ריבית גבוהה יותר על מנת לקבל החזרים גדולים יותר או להרוויח מהר יותר את הריבית על ההלוואה.

לעתים מדובר במפלט אחרון:

הלוואות ללא ערבים וללא בטחונות עשויים להיות המפלט האחרון עבור אנשים רבים. בדרך כלל מבקשים אותם אנשים שאין להם ממי לבקש לחתום ערבות או אינם רוצים לערב אנשים קרובים כקו אדום מבחינתם. לצד זה אין להם נכסים או יכולת לגבות את ההלוואה מלבד עבודה וההכנסה החודשית שלהם.

מלאו את הפרטים וקבלו 3 הצעות מספקים שונים.

מלאו בבקשה את הפרטים האישיים שלכם, ופנו לקבלת הצעות להלוואה ללא ביטחונות וללא ערבים.
תוכלו להשוות בין התנאים והריביות השונות ולקבל החלטה צרכנית מושכלת. אנו נעביר את הבקשה שלכם לספקים המובילים המעניקים הלוואה מסוג זה.

הלוואות ללא ערבים וללא בטחונות
חשבו את הריבית על ההלוואה

חשבו את ההחזר החודשי על ההלוואה ואת הריבית הצפויה

החזר החודשי שלך הוא:
0
הצג לוח סילוקין >>

עוד הלוואות בנושא
לקוחות ממליצים
לבדיקת זכאות להלוואה
תוכן עניינים
כלים שימושיים
הלוואה לפי סכום

אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל

אתר הלוואות זה פועל אך ורק בגבולות החוק, ומספק מידע מקיף על אפשרויות הלוואות הן מבנקים והן מחברות פרטיות. האתר מאפשר למבקרים להשוות הצעות וליצור קשר ישיר עם המוסדות הרלוונטיים. חשוב לציין כי האתר אינו יוצר כל קשר עסקי עם הבנקים או החברות הנזכרות, והמידע הנמסר הינו אך ורק לטובת המשתמשים.