דרך קיבוץ גלויות 34, תל אביב
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
logo Loan4all

הלוואות משכנתא – הלוואה לבית החדש שלך

קיבלתם החלטה שאתם מוכנים לרכוש בית? מברוק!

אין ספק שזו החלטה רצינית ומרגשת בו זמנית אבל עכשיו הגיעה העת לחישוב ולתכנון הפיננסי. קרוב לוודאי, כמו רוב האנשים הנורמטיביים הגעתם לכאן כי ברצונכם לקבל הלוואה לבית ועל כן אתם מתעניינים במשכנתאות. כדי לעזור לעצמכם להגשים את הצעד המשמעותי בחייכם בבטחה ובהצלחה ללא בעיות, כדאי לזכור מספר דברים וללכת צעד צעד לקראת בניית תמהיל משכנתא, כדי שתדעו שאתם הולכים על בטוח.

למה לי משכנתא עכשיו

אם אתם מתעניינים בשלב זה בחייכם במשכנתאות ומחפשים אחר התנאים האופטימליים ביותר של הלוואה לבית הראשון שאתם עומדים לרכוש, סביר להניח שאין ברשותכם את ההון הנדרש עבור הרכישה המיוחלת, בעוד שיש ברשותכם את ההון העצמי המינימלי הנדרש כיום בשוק שהוא כספי חיסכון, מענקים וכדומה.

כדי להשלים את ההון העצמי שברשותכם, יש לקחת הלוואה לבית ועבור זה כדאי ומומלץ לחשוב על בניית תמהיל משכנתא.

תמהיל משכנתא יאפשר לכם לקבל הצעות אופטימליות מהבנקים עם תמהיל משכנתא שהכי מותאמת עבורכם בתנאי ההחזר והריביות, בהתאם להון העצמי שיש ברשותכם, ריביות ועמלות הכרוכות בכך, וההחזר החודשי שביכולתכם לשים.

כך, המשכנתא תהיינה מתוכננת כראוי ותחסוך מכם המון אי נעימויות אפשריות בעתיד, בייחוד כשזה כרוך במחויבות ארוכת שנים כל כך לבנק.

למה חשוב לתכנן משכנתאות

החיים דינאמיים מאוד ובהם שינויים רבים במהלך חיינו, בין אם החלפת או בניית קריירה, הרחבת המשפחה, לימודים חדשים, ירושה או מוות לא צפוי ועוד מגוון התרחשויות. לכן, כאשר אנחנו מתכננים כמה שרק ניתן כמה שיותר אספקטים בחיינו, אנחנו בעצם מכינים את עצמנו את הסביבה שלנו ואת הקרקע לעתיד, לכל התרחשות שתבוא.

לא רק אספקט הבטחון, אלא שיש לקחת בחשבון את העתיד ולהסתכל למציאות בעיניים ולקבוע כיצד אנחנו רוצים לראות אותה (אך בהתאם ליכולותינו), ולהתקדם כמה שאפשר לקראת המטרה הזו. בדרך הזו, עם תכנון ראוי, תוכלו להתקרב יותר ויותר לקראת השגת המטרה של לבנות בית גדול ומשפחתי שאפשרי למימון שלכם.

בנוסף לכך, חושב להבין שהשוק משתנה מעת לעת, כך גם המחירים של הכל. חשוב לכוון לקראת בניית תמהיל משכנתא מתוכנן היטב שיתאים עבורכם משכנתא עם תנאים יציבים ככל הניתן, כאשר כל שינוי בשוק ההון ובמטבע עלול להשפיע לרעה על ההחזר החודשי שלכם, במידה וקבעתם החזר עם שינויים במדד ובפריים. כאשר אתם יושבים ומתכננים את תנאי ההחזר של הלוואה לבית שלכם, אתם משוחחים עם יועץ המשכנתאות באופן מדויק כמה יהיה ההחזר, מהי ריבית ההצמדה ומה נתון לשינוי במידה והמטבע זז.

כאמור, תנאי ההחזר של הלוואה לבית חייבים להתאים לכם לצרכים שלכם וליכולת הכלכלית שלכם בכל אספקט אפשרי, תוך לקיחה בחשבון של שינויים במדד ריביות משכנתא לכל אורך שנות ההלוואה.

העריכו את העלויות הכוללות של הלוואה לבית ככל הניתן

זה נכון שלכל דירה או בית המחיר שלה, אך יש לקחת בחשבו ןולאל שכוח בשום אופן שלצד מחיר הנכס, יש גם עלויות גבוהות ובלתי מבוטלות מסביב, כמו עלויות בעלי מקצוע כמו שמאי להערכת שווי הנכס, עורך דין אשר מלווה את העסקה, הריביות הצמודות למחיר הנכס שיש לקחת בחשבון, שיפוץ במידה והנכס הוא יד שנייה ולא חדש מקבלן, או לחילופין שינויים בפני הדירה במידה והיא חדשה מקבלן וברצונכם לשנות משהו שלא מצוי בסטנדרט המבנה או עיצוב הפנים.

 

כמו כן, מתלוות לעסקת הרכישה ולסכום הכולל של הלוואה לבית הוצאות כמו היטל השבחת הנכס, מס רכישה, תשלום על בטחונות וביטוחים שונים ועוד. כדי לכסות את כל העלויות וההוצאות שסביב רכישת הנכס, כדאי להשתמש במחשבון משכנתא המוצע בכל בנק או מקור מימון חוץ בנקאי ולהחשיב את כל אלו בתמהיל משכנתא.

הלווואת משכנתא
חשבו את הריבית על ההלוואה

חשבו את ההחזר החודשי על ההלוואה ואת הריבית הצפויה

החזר החודשי שלך הוא:
0
הצג לוח סילוקין >>

עוד הלוואות בנושא

לקוחות ממליצים
לבדיקת זכאות להלוואה
תוכן עניינים

אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל

אתר הלוואות זה פועל אך ורק בגבולות החוק, ומספק מידע מקיף על אפשרויות הלוואות הן מבנקים והן מחברות פרטיות. האתר מאפשר למבקרים להשוות הצעות וליצור קשר ישיר עם המוסדות הרלוונטיים. חשוב לציין כי האתר אינו יוצר כל קשר עסקי עם הבנקים או החברות הנזכרות, והמידע הנמסר הינו אך ורק לטובת המשתמשים.

כלים שימושיים
הלוואה לפי סכום