דרך קיבוץ גלויות 34, תל אביב
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

משכנתא בנק הפועלים – מבחר מסלולי משכנתא משתלמים

לקיחת משכנתא היא צעד משמעותי להמשך חייכם ובניית בית החלומות שתמיד רציתם. אפשר לקחת משכנתא כיום בכל בנק למשכנתאות כמו משכנתא לאומי, משכנתא הבנק הבינלאומי ומשכנתא דיסקונט. אבל במאמר הזה בחרנו להתייחס דווקא למשכנתא בנק הפועלים ולמה כדאי להלוות דווקא שם, לעומת בנקים או גופי המימון האחרים?

תחילה נבין מהי בכלל משכנתא?

הלוואה נקראת משכנתא, משמשת לצרכים גדולים בעלות סכומים גבוהים לפריסה ממושכת לעומת החלוואה רגילה, כמו לרכישת נכס, דירה, שיפוץ בית כולל או שיפוץ עסק או כל נכס שברשותכם, כאשר כל אחד מאלו הינו צעד גדול ומשמעותי בחייכם.

מכיוון שמדובר בסכומים גבוהים דיו, לרוב נדרש מימון נוסף חיצוני מאחר ואין ברשותנו את ההון העצמי והסכום הדרוש עבור כל אלו, ולכן נעזרים בגופי מימון פיננסי למתן משכנתא כהלווואה ארוכת טווח לרכישת הנכס.
חשוב לציין כי הלוואת משכנתא בבנקים מותנית על ידי שיעבוד הנכס הרשום בבעלותכם לצורך ביטחון.

לאיזו מטרה תוכלו לקחת משכנתא?

הלוואת משכנתא מיועדת לצרכים בעלות השקעה כלכלית גבוהה כמו רכישת דירה, שטח או מגרש וכמו כן לצורך שיפוץ בית מגורים הקיים בבעלותכם או הרחבת חלל הדירה .לרכישת דירה / מגרש המיועד לבניית בית למגורים.

ניתן גם לחשוב על אפשרויות כמו מיחזור של משכנתא קיימת ל ידי לקיחת משכנתא שנייה ונוספת לראשונה, אשר תחליף את תנאי המשכנתא הראשונה שלקחתם ורוב הסיכויים עם תנאים טובים ואטרקטיביים יותר היועילו להוצאות הכלכליות שלכם.

איך הבנק יכול לקבוע את סכום המשכנתא שאקבל?

סכום הלוואת המשכנתא אותה את ם יכולים לקבל נקבעת לפי שיקול הבנק, אשר מביאים בחשבון את שווי רכישת הנכס ולרוב נקבעת על ידי שמאי מטעמכם תחילה. כמו כן המסוגלות שלכם להעמיד ביטחונות והמסוגלות להחזרים החודשיים הנקבעות לפי ההכנסות שלכם, אותם תוכלו לחשב בעצמכם אך כדאי ומומלץ להיעזר ביועץ הבנקאי לצורך הזה.

חשוב לציין כי לרוב , אחוזי המימון עומדים על עד 75 אחוז מימון לדירה ראשונה, עד 70 אחוזי מימון לדירה חליפית שהיא דירה שנייה אותה רוכש הלקוח, ועד 50 אחוז מימון לדירה המיועדת להשקעה.

מה סוגי המשכנתאות שקיימות בבנק הפועלים?

מאחר וקיימים סוגי משכנתאות רבים, לא תמיד קל להבין מה המסלול המתאים לנו ביותר למענה על הצרכים שלנו. סוגי הריביות הינן משתנות וחלקן אטרקטיביות יותר וחלקן פחות ולכן כדאי לדעת מה האפשרויות המתאימות לכם ביותר מתוך הסוגים שלפניכם:

משכנתא צמודה למדד

  • משכנתא בריבית קבועה
  • חצי קבועה
  • משכנתא 32
  • אג”ח חמש פלוס

משכנתא לא צמודה ומשתנה

  • הלוואה בריבית משתנה על בסיס פריים
  • משכנתא יציבה
  • משכנתא אג”ח חמש
  • הלוואת גישור
  • משכנתא עוגן לינארי 400+500

שילוב מספר סוגי משכנתאות

למי שלא מעוניין להתחייבות לטווח כל כך ארוך לסוג משכנתא אחד, בנק הפועלים מציעים לו את אפשרות השילוב בין כמה סוגי משכנתאות, מה שתורם להיערכות ופיזור סיכונים באופן בו תוכלו להיות מוכנים כלכלית לכל תרחיש שיהיה.
כמו כן, באתר תוכלו למצוא ולקרוא מפרט מדויק של כל מסלול משכנתא.

מחשבון משכנתא

מחשבון המשכנתא שמציע בנק הפועלים הינו הכלי היעיל ביותר שישמש אתכם בתהליך המורכב. המחשבון עוזר לכם לחשב באופן פשוט וקל את כל העלויות סביב נושא ההלוואה ובכך לקבל מושג לגבי המסלול המתאים לכם ביותר.
בעזרתו, תוכלו לחשב את ההון העצמי שלכם, סכום ההחזר החודשי שלכם לצד סכום המשכנתא הרצויה יחד עם הריבית המוצעת, ושם תוכלו לשחק עם הפרמטרים ולבחון את האפשרויות לפי כל שינוי בקלות יתרה.

היתרון הגדול במחשבון הוא העזרה לכלל הלקוחות השונים שלכל אחד מהם תקציבים שונים, והאפשרות לפרוס בפניכם מספרית את הקריטריונים החשובים לכם ביותר, וזאת בעזרת 2 שיטות לבחירה במחשבון: שפיצר או גישור.
עבודה עם מחשבון המשכנתא עשויה לעזור לכם משמעותית עוד טרם הפגישה עם נציג הבנק, ולחילופין לעזור לכם להגיע מוכנים ומודעים לפגישה, ולא לפספס שום פרט לטובתכם.

את מחשבון המשכנתא של בנק הפועלים תוכלו למצוא באתר שלהם, בנוסף להתייעץ כבר פה בפורטל ההלוואות loan4all לגבי המסלולים האופטימליים למשכנתא עוד טרם הפנייה לבנק.

משכנתא בנק הפועלים
חשבו את הריבית על ההלוואה

חשבו את ההחזר החודשי על ההלוואה ואת הריבית הצפויה

החזר החודשי שלך הוא:
0
הצג לוח סילוקין >>

עוד הלוואות בנושא
לקוחות ממליצים
לבדיקת זכאות להלוואה
תוכן עניינים
כלים שימושיים
הלוואה לפי סכום

אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל

אתר הלוואות זה פועל אך ורק בגבולות החוק, ומספק מידע מקיף על אפשרויות הלוואות הן מבנקים והן מחברות פרטיות. האתר מאפשר למבקרים להשוות הצעות וליצור קשר ישיר עם המוסדות הרלוונטיים. חשוב לציין כי האתר אינו יוצר כל קשר עסקי עם הבנקים או החברות הנזכרות, והמידע הנמסר הינו אך ורק לטובת המשתמשים.