דרך קיבוץ גלויות 34, תל אביב
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
logo Loan4all

מסלולי הלוואות לכל מטרה של בנק פועלי אגודת ישראל

כמוסד פיננסי המשרת את האוכלוסייה הדתית והחרדית, בנק פועלי אגודת ישראל מציע ללקוחותיו הלוואות מגוונות, בתנאים ייחודיים. כל המידע על מסלולי הלוואות שתוכלו למצוא בבנק פועלי אגודת ישראל, המוכר גם כבנק פאגי בהמשך הכתבה! הישארו איתנו!

בנק פועלי אגודת ישראל (פאגי), הגוף הפיננסי המוביל בקרב המגזר החרדי, הפך לחלק מקבוצת הבינלאומי, משנת 2016, בה חברים הבנק הבינלאומי הראשון, בנק מסד, בנק אוצר החייל ויובנק. 

הבנק הוקם עוד לפני קום המדינה, כקופות מלווה וחיסכון לבני האוכלוסייה החרדית. בשלהי שנות ה-70 (1977) אוחדו שתי קופות שפעלו בתל אביב ובחיפה, ולאחר מכן הוקם בנק פועלי אגודת ישראל, שהמשיך לייחד את שירותיו לציבור הדתי והחרדי.

בנק פועלי אגודת ישראל תופס נישה ייחודית בענף הפיננסי, מאחר שרוב סניפיו פועלים כיום בישובים בעלי אוכלוסייה דתית גדולה ומרבית לקוחותיו מגיעים מהמגזר המסורתי, הדתי והחרדי. ההתמקדות במגזר מסוים באוכלוסייה, דורשת התנהלות המתחשבת במאפיינים התרבותיים, באורח החיים, רמת ההכנסות אופיינית, המצב המשפחתי הנפוץ ועוד רבים מעובדי הבנק, הם דתיים וחרדים בעצמם. 

סוגים של מסלולי הלוואות בבנק פועלי אגודת ישראל 

בנק פועלי אגודת ישראל מציע ללקוחותיו מגוון הלוואות לכל מטרה בתנאים ייחודיים. להלן מסלולי ההלוואות, עם פירוט המאפיינים, תנאי ההחזר וגובה הריבית.

  • הלוואה מיידית לכל מטרה – הלוואה בסכום של עד 60,000 שקלים, המיועדת לכל מטרה. הסכום יגיע לחשבונו של הלווה עוד באותו היום ותנאי ההחזר, ייקבעו בהתאם למאפייניו האישיים, הכנסותיו הקבועות והיסטוריית האשראי שלו. 
  • הלוואה “פיקס” –  הלוואה בהחזר קבוע, בסכום של עד 50,000 שקלים לתקופה של עד 5 שנים, עם החזר חודשי קבוע, ללא שינויים והשפעות המדד. את גובה הריבית קובע בנק פועלי אגודת ישראל, בהתאם למצב הלווה ולשיקול דעתו.
  • הלוואה לכל מטרה הלוואה גמישה בסכום של עד 50,000 שקלים, לתקופה של 5 שנים לכל המאוחר, עם אפשרות לשנות את גובה ההחזר הקבוע בשנתיים הראשונות, על פי צרכי הלווה. ריבית ההלוואה נקבעת בהתאם להחלטת הבנק ובהתחשבות במצב הלקוח.
  • הלוואה גמישה במיוחד – הלוואה בסכום של עד 50,000 שקלים לתקופה של עד 5 שנים, שבו הלווה רשאי לבחור את תאריכי ההחזרים ואף את גובהם, על פי מצבו וצרכיו. בנוסף, אין בהלוואה כזאת דרישה להמצאת ביטחונות או ערבים מצד הלווה, יש פטור מעמלות ופירעון מוקדם לא מחייב בקנסות. 
  • הלוואה מתחדשת – הלוואה בסכום של עד 50,000 שקלים לתקופה של עד 3 שנים. תנאי ההלוואה מתחדשים אחת ל-6 חודשים, באופן יחסי לסכום שכבר הוחזר, בריבית פריים פלוס 4% לשנה. כלומר, כל חצי שנה מתבצעת הלוואה חדשה, העוברת לחשבון העו”ש של הלווה, בהתאם לסכום שכבר הוחזר עד לאותו רגע ולמשך 36 חודשים נוספים. ההליך חוסך בבקשת הלוואה נוספת ובעמלות, אך ללקוח יש שליטה במצב והוא זכאי להפסיק את ההלוואה המתחדשת, על פי רצונו.

הלוואות ייעודיות באגודת ישראל 

בנוסף על אלה, מציע בנק פועלי אגודת ישראל הלוואות ייעודיות, המותאמות לצורכי האוכלוסייה החרדית. 

  • הלוואה למימון שמחות משפחתיות. הלוואה בסכום של עד 40,000 שקלים, המיועדת למימון שמחות משפחתיות. ההלוואה ניתנת לתקופה עד 3 שנים, בתנאי ריבית נמוכה של פריים פלוס 2% ל-12 חודשים. 
  • הלוואות לאברכים. מסלול של הלוואה חד פעמית לכל מטרה המיועד לאברכים וייחודי לבנק פועלי אגודת ישראל, בסכום של עד 60,000 שקלים. ההחזר יכול להתפרש על פני 4 שנים, בריבית של פריים פלוס 2% לשנה לאברכים בעלי משכורת, או פריים פלוס 2.5% לשנה, לאברכים ללא משכורת. 
  • הלוואה למימון שכר לימוד. הלוואה לרכישת השכלה אקדמית, עד לסכום של 50,000 שקלים, לתקופה של עד 8 שנים, בריבית פריים, פלוס 0.5%. מדובר בהלוואת גרייס (חסד), המאפשרת ללווה להחזיר את הריבית לאורך תקופת ההלוואה ואת הקרן, עם סיום הלימודים. 
  • סטודנטים במוסדות להשכלה גבוהה המחזיקים חשבונות בבנק פועלי אגודת ישראל, רשאים לקבל גם פריסת תשלומי החזר עד 80% משכר הלימוד ללא ריבית והצמדה, עד לתקופה של חמישה חודשים. בנוסף, הם יכולים ליטול אשראי לכל מטרה, בריבית מועדפת ולקבל תקופות גרייס ארוכות יותר, עד לסיום לימודיהם האקדמיים.
  • הלוואה למימון רכישת רכב– הלוואה ייעודית נוספת של בנק פועלי אגודת ישראל היא, היא הלוואה למימון רכישת רכב יד שנייה, בסכום של עד 100,000 שקלים ובתנאי ריבית פריים, פלוס 3.5% לשנה. כתנאי לקבלת ההלוואה, יש להציג פוליסת ביטוח מקיף לרכב.
בנק-פאגי-לוגו
חשבו את הריבית על ההלוואה

חשבו את ההחזר החודשי על ההלוואה ואת הריבית הצפויה

החזר החודשי שלך הוא:
0
הצג לוח סילוקין >>

עוד הלוואות בנושא

לקוחות ממליצים
לבדיקת זכאות להלוואה
תוכן עניינים

אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל

אתר הלוואות זה פועל אך ורק בגבולות החוק, ומספק מידע מקיף על אפשרויות הלוואות הן מבנקים והן מחברות פרטיות. האתר מאפשר למבקרים להשוות הצעות וליצור קשר ישיר עם המוסדות הרלוונטיים. חשוב לציין כי האתר אינו יוצר כל קשר עסקי עם הבנקים או החברות הנזכרות, והמידע הנמסר הינו אך ורק לטובת המשתמשים.

כלים שימושיים
הלוואה לפי סכום