דרך קיבוץ גלויות 34, תל אביב
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הלוואות לשיפוץ דירה

שיפוץ דירה הוא לא תמיד רק עניין של אסתטיקה, ריענון, התחדשות או הגדלת המרחב. לפעמים מדובר בשיפוץ דירה לצורכי ניידות, למען בטיחותם של בני הבית. במידה ואין ברשותכם הון עצמי כיצד תוכלו לממן את השיפוץ? מהן הלוואות לשיפוץ דירה?

אצלנו בLoan4all תקבלו הצעה להלוואה חוץ בנקאית בתנאים מעולים ובריבית נמוכה – לחצו על בדיקת זכאות להלוואה לשיפוץ דירה ותקבלו את הכסף מיידית לחשבון הבנק . חידוש וריענון של המרחב שבו אנחנו חיים, זוהי מטרה ראויה בהחלט, אך גם לא זולה. כאשר הסכומים הדרושים לעניין אינם זמינים, אפשר לשקול לקיחת הלוואה לשיפוץ דירה. כיום ניתן לקבל הלוואות לשיפוץ דירה בסכומים של עשרות אלפי שקלים, אם כהלוואה רגילה ואם כמשכנתא.

בדוק זכאות להלוואה והגש בקשה בדיגיטל,
בחר סוג הלוואה, ציין סכום, וקבל הצעה להלוואה במהירות!

מה סכום ההלוואה?
{{form.range}}
500,000₪
10,000₪
{{errors}}
בחר סוג הלוואה
הלוואה פרטית

הלוואה פרטית

הלוואה עיסקית

הלוואה עסקית

מהי מטרת ההלוואה?

לעסק קיים
לעסק חדש
רכישת נכס לעסק
הלוואה כנגד נכס
הלוואה משלימה להון עצמי
הלוואת בלון
אחר

מלאו את הפרטים בשביל לעבור לשלב הבא

{{errorName}}
{{errorPhone}}

אני מאשר , שקראתי ומסכים לתנאי השימוש והפרטיות וכי הפרטים שמסרתי ישמשו לקבלת פניות, הצעות שיווקיות מאיתנו או מצדדים שלישיים

{{validTerm}}

מסכימ/ה לקבלת תוכן, דברי פרסומת או עדכונים מהחברה באמצעות דוא"ל, SMS או טלפון

מהו סוג העסק?

עוסק פטור
עוסק מורשה
חברה בע״מ
תאגיד

יש לך ביטוחים פרטיים שתרצה לבדוק בהם הוזלה?

כן
לא

מהו תחום העסק שלך?

פיננסים, ביטוח, ניהול או משק בית
מסחר קמעונאי וסיטונאי
חינוך, בריאות, פנאי ונופש, רווחה וסעד
שירותי אירוח ומזון
תחבורה, אחסנה, דואר ובלדרות
תשתיות, בניה ונדל"ן
מסחר ותיקון כלי רכב מנועיים
ייצור ותעשייה
חקלאות, ייעור ודייג, כריה וחציבה

כמה שנים העסק פעיל?

מתחת לשנה
שנה עד שנתיים
שנתיים עד חמש
חמש ומעלה

האם העסק מוגבל בבנק?

כן
לא

האם לעסק יש צ'קים חוזרים?

כן
לא

האם היו עיקולים?

כן
לא

מה היה המחזור שלך בשנה שעברה?

עד 250
250-מיליון
מיליון עד 2
2 עד 5
5 ומעלה

האם העסק הרוויח בשנת 2022/2021 או בשניהם?

כן
לא

האם יש בבעלות העסק נכס?

כן
לא
יותר מנכס אחד

האם ברשותך קופות גמל, קרנות השתלמות או קרן פנסיה ללא שיעבוד?

כן
לא
{{this.form.name}},פנייתך לקבלת הלוואה התקבלה בהצלחה! בשעות הקרובות יחזור אלייך נציג אשר יסייע לך לקבל עד 10 הצעות להלוואה.
זה הזמן לבדוק גם כן זכאות להוזלה בביטוחי החיים והבריאות באלפי שקלים בשנה באמצעות מענה על 3 שאלות בלבד - מוכנים?

איזה ביטוחים יש לך כיום?

חיים
בריאות
חיים למשכנתא
רכב
דירה
אחר

מהי מטרת ההלוואה?

לימודים
סגירת חובות
עזרה לבן משפחה
רכישת רכב
שיפוץ בית
הלוואה כנגד נכס
הלוואה משלימה להון עצמי
הלוואת בלון
סיבה אחרת

מלאו את הפרטים בשביל לעבור לשלב הבא

{{errorName}}
{{errorPhone}}

אני מאשר, שקראתי ומסכים לתנאי השימוש והפרטיות וכי הפרטים שמסרתי ישמשו לקבלת פניות, הצעות שיווקיות מאיתנו או מצדדים שלישיים

{{validTerm}}

מסכימ/ה לקבלת תוכן, דברי פרסומת או עדכונים מהחברה באמצעות דוא"ל, SMS או טלפון

מהו גילך?

{{form.age}}
80
18

מצב משפחתי?

רווק
נשוי
גרוש
אלמן
הורה יחידני
ידוע לציבור

היכן אתה מתגורר?

שכירות
אצל ההורים
אחר

האם יש ברשותך נכס?

כן
לא
יותר מאחד

מה גובה המשכנתא הקיימת על הנכס\ים?

עד חצי מיליון ש"ח
חצי עד מיליון ש"ח
יותר ממיליון ש"ח
אין משכנתא

מצב תעסוקתי

שכיר
עצמאי
פנסיונר
לא עובד
עתודאי

יש לך ביטוחים פרטיים שתרצה לבדוק בהם הוזלה?

כן
לא

האם קיימות הלוואות נוספות?

כן
לא

האם חזרו צ'קים או הוראות קבע?

כן
לא

האם אתה מוגבל בבנק?

כן
לא

האם ברשותך מעל 30 אלף ש"ח בקופות גמל, קרנות השתלמות או קרן פנסיה? (ללא שיעבוד)

כן
לא

האם ברשותך כרטיס אשראי (לא דיירקט)?

כן
לא
{{this.form.name}},פנייתך לקבלת הלוואה התקבלה בהצלחה! בשעות הקרובות יחזור אלייך נציג אשר יסייע לך לקבל עד 10 הצעות להלוואה.
זה הזמן לבדוק גם כן זכאות להוזלה בביטוחי החיים והבריאות באלפי שקלים בשנה באמצעות מענה על 3 שאלות בלבד - מוכנים?

איזה ביטוחים יש לך כיום?

חיים
בריאות
חיים למשכנתא
רכב
דירה
אחר

כמה משלם בחודש על הביטוחים?

עד 100 ש"ח
100-300 ש"ח
300-500 ש"ח
מעל 500 ש"ח
לבדיקת הוזלה בביטוחים אנא הכנס מספר תעודת זהות ותאריך הנפקה.
פרטייך שמורים, סוכן ביטוח מורשה יעשה שימוש בפרטים לבדיקת ביטוחים באתר הר הביטוח בלבד.
{{errorssn}}
calendar
{{errorDate}}
כל הכבוד!, {{this.form.name}} סיימת את בדיקת ההוזלה בביטוחים! בשעות הקרובות יחזור אלייך נציג מטעם סוכנות לביטוח אשר יסייע לך בבדיקת הוזלה, יאתר את הביטוחים שלך ושל משפחתך באתר הר הביטוח וימצא הזדמנויות להוזלה בעד עשרות אלפי שקלים.

האם יש לך הלוואה פעילה כנגד קרן הפנסיה שלך? [אם סימנת לא, הינך זכאי להלוואה]

כן
לא

האם יש לך הלוואה פעילה כנגד קופת גמל או תיק השקעות? [אם סימנת לא, הינך זכאי להלוואה]

כן
לא

האם יש לך הלוואה פעילה כנגד קרן השתלמות? [ אם סימנת לא, הינך זכאי להלוואה]

כן
לא
הינך זכאי להלוואה ב-1% ריבית כנגד קרן! על פי הנתונים שהזנת ניראה כי הינך זכאי להלוואה המשתלמת ביותר בשוק - הלוואה כנגד קרן בריבית של 1% - בתנאי שצברת מעל 30 אלף ש"ח בקרנות שלך. בדקות הקרובות יחזור אלייך נציג מטעם גוף פיננסי מוביל ויספק לך את כל המידע על לקיחת ההלוואה וקבלתה לחשבון הבנק במהירות.

מתי תצטרכו הלוואה לשיפוץ דירה?

למרות שהליך של שיפוץ בית או דירה הוא יקר וכרוך בהתרוצצויות מרובות, אי נוחות והפרעה לשגרת החיים, לעיתים הוא הכרחי. שיפוץ דירה נעשה פעמים רבות כדי להעלות את הערך הנדל”ני של הנכס, לצורכי מכירה או השכרה. אבל הוא נדרש גם כשרוכשים דירה מיד שנייה ורוצים לחדש ולהתאים, כשמרחיבים את המשפחה וצריך להוסיף חדר, כשיש לבצע התאמות לצורכי אדם מוגבל או סיעודי, או כשנדרש לחדש את תשתיות המבנה שהתיישנו, מטעמי בטיחות.  

איך מעריכים את הסכום בהלוואות לשיפוץ דירה? 

כדי לדעת איזה סכום כדאי לקחת במסגרת הלוואות לשיפוץ דירה, יש לקבוע יעד תקציבי לשיפוץ ולהעריך את עלותו. תמחור של שיפוץ דירה, תלוי במרכיבים רבים. בהיקף השיפוץ והאם הוא מקיף את כל הדירה, או רק אזורים או חדרים מסוימים, האם הוא כולל תשתיות חשמל, מים וביוב. הקומה בה ממוקמת הדירה והגישה אליה, ישפיעו גם הן על התמחור ואפילו אופי היישוב בו ממוקם הנכס ותדמיתו הסוציו-אקונומית. 

בנוסף, יש לקחת בחשבון גם את השם והמוניטין של אנשי המקצוע, רמת העבודה הנדרשת ואיכות האביזרים, עלויות של קבלן שיפוצים, אדריכל, מעצב פנים או יועץ לבנייה ירוקה ולהוסיף לתחשיב סעיף חריגות של 15%-10% נוספים, לטובת אירועים בלתי צפויים.

סוגי הלוואות

הלוואות לשיפוץ דירה יכולות להיות הלוואות בנקאיות רגילות או הלוואה לכל מטרה דרך חברות חוץ בנקאיות. יתרונן הוא הפשטות והמהירות של הליך הבקשה, שניתן לבצע גם בצורה מקוונת או טלפונית. חסרונן הוא לרוב, הריביות הגבוהות. תקופת ההחזר של הלוואה בנקאית רגילה, היא לרוב קצרה יחסית (6-7 שנים), כך שההחזר החודשי גבוה. הלוואה בנקאית כזאת מתאימה למי שמבקש ללוות סכומים נמוכים יחסית. סוג נוסף של הלוואות לשיפוץ דירה הן משכנתאות לצורכי שיפוץ.

יתרונן הוא הריביות הנמוכות יותר מאלה של הלוואות רגילות ותקופות ההחזר הארוכות (עד 30 שנה), שמורידות את גובה ההחזר החודשי. החיסרון במשכנתא לשיפוצים לעומת הלוואה בנקאית רגילה, הוא הליך ממושך יותר בדרך לקבלתה. בנוסף, יש להלוואה לשיפוץ דירה מסוג זה, עלויות נלוות עבור שמאי, דמי פתיחת תיק ורישום בטאבו. היא משתלמת ככל שהסכום שלווים, גדול יותר. כדי לחשב מראש את ההחזר החודשי והכולל של המשכנתא לשיפוצים ולהחליט במה לבחור, מומלץ להיעזר במחשבון משכנתא מקצועי. 

איך מחשבים את עלות השיפוץ?

פונים למספר קבלנים לקבלת הצעות מחיר. זכרו לשאול כמה עולה העבודה וכמה יעלו החומרים כדי לסנן רמאים (אחרי הקבלן השלישי תבינו). מיקום הבית עלול להשפיע על המחיר מאחר ועל הקבלן להחנות משאית בקרבת הבית, לפנות אשפה במימדים עצומים ולעיתים גם להיעזר במנוף או תעלה לפינוי אשפה לכל אלו יש מחיר וחשוב שתבררו אותו בשלב הצעות המחיר ותרשמו הכל בטבלת Exel מסודרת. בנוסף אם השיפוץ דורש פינוי לכמה ימים צריך לכלול בהוצאות גם את המגורים הזמניים.

בכל מקרה מומלץ להוסיף 20% למחיר שקיבלתם מהקבלן כדי להיות בטוחים שסכום ההלוואה מספיק לשיפוץ כולו.

ממי ניתן לקבל את ההלוואה?

  • בנק.
  • חברות אשראי.
  • הלוואות עמיתים.
  • חברות ביטוח וגופים פיננסים המנהלים קרנות השתלמות/ גמל / פנסיה.

מסמכים נדרשים לקבלת הלוואה לשיפוץ:

  • צילום תעודת זהות עם ספח פתוח.
  • תלושי משכורת ועובר ושב 3 חודשים אחורה.
  • אישור ניהול חשבון או צ’ק מבוטל לצורך העברת הכסף.

שיפוץ קטן סוגרים בהלוואה

לאחר שנסגרתם פחות או יותר על גובה המחיר לפיו תוכלו לדעת מה סוג ההלוואה הנדרשת. צריך לבחור את סוג ההלוואה. עד 80 אלף ש”ח מדובר בהלוואה קטנה לכן עדיף להתחייב לתקופה קצרה יותר ולחפש בקטגוריה הזו את הריבית הכי נמוכה, שנכון לעכשיו נמצאת בהלוואות כנגד שיעבוד קרן השתלמות, פנסיה או קופת גמל. אם מדובר בסכומים גבוהים יותר אז רוב הסיכויים שלא תקבלו את המימון בשעבוד חיסכון מאחר וגובה ההלוואה נגזר באחוזים מגובה החיסכון ולכן דרושה הלוואה אחרת. 

מה כדאי לדעת לפני שלוקחים הלוואה? 

  • אחוזי מימון – לצורך אישור הלוואות לשיפוץ דירה, הבנק בודק את שווי הדירה העומדת לשיפוץ, באמצעות הערכת שמאי ומאפשר ללווה לקחת משכנתא לשיפוץ, על חצי מערך הדירה. אם כבר יש משכנתא על הדירה, יורידו את הסכום שלה ממחצית ערך הדירה והלווה יוכל לקבל את ההפרש. יש בנקים שיסכימו למימון של 60% מערך הדירה ויאפשרו ללווה יותר גמישות.
  • הצגת קבלות על השיפוץ – הצהרת כוונות, לא תספיק כיום לקבלת משכנתא לשיפוץ. בעבר העניקו בנקים למשכנתאות הלוואות לשיפוץ דירה ללא הוכחות שהוא מתבצע בפועל, מה שנוצל לרעה בידי לווים. בשנים האחרונות, הבנקים דורשים המצאת קבלות על הוצאות השיפוץ ולעיתים ישחררו את מלוא סכום המשכנתא, רק לאחר ביקורת נוספת של שמאי מקרקעין, שיאשר שהנכס בשיפוץ.
  • מיחזור הלוואה – אם יש כבר משכנתא על הדירה ורוצים הלוואה לשיפוץ דירה, ניתן לקחת תוספת משכנתא לשיפוץ בבנק בו הדירה ממושכנת, אך כ”קהל שבוי”, תקבלו לעיתים הצעה פחות טובה.
  • מיחזור משכנתא – מכיוון שכך ניתן למחזר את המשכנתא הקיימת בבנק אחר, המציע תנאי אשראי טובים יותר, לקחת באותו בנק גם הלוואה לשיפוץ דירה ולהוזיל כך גם את המשכנתא הקיימת.
  • לבצע סקר שוק – יש לדעת שהלוואות לשיפוץ דירה נושאות ריביות גבוהות יחסית למשכנתאות לרכישת דירה ובכל מקרה, חשוב ללמוד את הנושא היטב ולבחון כמה הצעות, כדי לבחור בטובה והמשתלמת ביותר. 

בדוק זכאות להלוואה לשיפוץ דירה

אם הבנק לא את השיפוץ מאשר אולי ניתן למחזר

משכנתאות ניתן למחזר כלומר לקחת משכנתא חדשה שתחזיר את הקודמת ותאפשר לכם לקחת סכום גדול יותר, לעיתים גם עם ריבית יותר נמוכה ואולי גם תנאים יותר נוחים. תוכלו לפרוש את המשכנתא ליותר זמן ולהוריד את סכום החיוב החודשי ועל החלקים במשכנתא שלא נלקחו במסלול הריבית הקבועה- לא תאלצו לשלם דמי היוון. את מחזור המשכנתא ניתן לעשות  בבנק בו לקחתם את המשכנתא בקלות או בבנק אחר שמציע תנאים יותר טובים עבור.

הטרטור בהעברת המשכנתא אליו. לכל בנק יש את היועץ משכנתאות שלו ולעיתים ההתמקחות יכולה להשתלם מאוד.

דברים שכדאי לדעת לפני שנוגעים במשכנתא:

משכנתא לשיפוצים ומחזור משכנתא שניהם תהליכים מורכבים, ארוכים ולפעמים גם יקרים (דמי  פתיחת תיק, שמאי, ביטוח, עורך דין ועוד..). לכן אם מדובר בשיפוץ קטן והלוואה יכולה לסגור את הפינה מומלץ להסתפק בהלוואה, כך תסיימו עם התשלומים מהר יותר ותיפטרו מהפיתוי לפתוח את הברז יותר מדי.

בנוסף עבור משכנתא לשיפוצים הבנק דורש הוכחות וקבלות ולא מעטים הסיפורים בהם לווים ביקשו להגדיל בשנית את המשכנתא לאחר שהשיפוץ הסתבך והבנק סרב אז אם ברצונכם לקחת משכנתא לשיפוצים, בצעו הערכת יתר של עלות השיפוץ ותעבדו מסודר עם קלסר קבלות.

טיפים לשיפוץ:

  • אם יצאתם מהנכס לתקופת השיפוץ הקפיאו את חשבון הארנונה חבל שתשלמו סתם.
  • מומלץ לגייס כמה שיותר כסף מהסביבה לפני שניגשים לבנק (ללא ריבית).
  • מבחינת מעקב תמיד עדיף לקחת הלוואה מגוף אחד.
הלוואות לשיפוץ דירה
חשבו את הריבית על ההלוואה

חשבו את ההחזר החודשי על ההלוואה ואת הריבית הצפויה

החזר החודשי שלך הוא:
0
הצג לוח סילוקין >>

שאלות נפוצות

פלוס

האם הלוואה לשיפוץ היא בעצם הלוואה לכל מטרה?

חלק מהגופים הפיננסים מחריגים את ההלוואת לשיפוץ מהמטריה של "הלוואה לכל מטרה" וחלקם פשוט נותנים ללקוחותיהם הלוואה לכל מטרה. חשוב להגיד שכאשר לוקחים הלוואה השם שלה לא משמעותי כמו גובה הריבית וההצמדה שתשלמו עבור ההלוואה.

פלוס

מה גובה ההלוואה שניתן לקבל לצורך שיפוץ הבית?

מערכת loan4all תשמח להציע לך עד 150 אלף שקלים לשיפוץ הבית בתנאים משתלמים.

פלוס

האם האמירה שהכי זול לקחת הלוואה מהבנק נכונה גם למטרת שיפוצים?

ממש לא. את גובה הריבית הבנק קובע לפי גובה הסיכון לכן אם דירוג האשראי שלכם מבולגן תשלמו יותר ריבית שיכולה להגיע עד 12% לעומת זאת ניתן לקבל הלוואה בשעבוד קרן השתלמות ב-2% ריבית או לחלופין להתמקח עם גוף חוץ בנקאי על גובה הריבית. יש עליכם תחרות - רוב הגופים הפיננסים ישמחו להעניק לכם הלוואה ולהנות מהריבית שתשלמו.

פלוס

מה עושים שהשיפוץ יקר?

אם השיפוץ יקר מאוד ונדרש עבורו תקציב רציני (הנכתב ב-6 ספרות) מומלץ לשקול משכנתא לשיפוצים. מהי משכנתא לשיפוצים? הלוואה גדולה הניתנת כנגד שיעבוד הנכס לגורם המלווה כבטוחה להחזרת ההלוואה. במידה וכבר לקחתם משכנתא כדי לרכוש את הבית מלכתחילה חלק מהבנקים למשכנתאות מאפשרים להוסיף הלוואה למשכנתא לצורך שיפוצים כך הריבית תהיה נמוכה משמעותית מזו שתקבלו על הלוואה רגילה אך גבוהה מזו שתקבלו על משכנתא לרכישת דירה. היתרון הנוסף על הלוואה רגילה הוא שאורך זמן ההלוואה כמשכנתא יכול להימשך הרבה יותר ולאפשר החזר נמוך שישפיע כמה שפחות על רמת החיים שלכם.

עוד הלוואות בנושא
לקוחות ממליצים
לבדיקת זכאות להלוואה
תוכן עניינים
כלים שימושיים
הלוואה לפי סכום

אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל

אתר הלוואות זה פועל אך ורק בגבולות החוק, ומספק מידע מקיף על אפשרויות הלוואות הן מבנקים והן מחברות פרטיות. האתר מאפשר למבקרים להשוות הצעות וליצור קשר ישיר עם המוסדות הרלוונטיים. חשוב לציין כי האתר אינו יוצר כל קשר עסקי עם הבנקים או החברות הנזכרות, והמידע הנמסר הינו אך ורק לטובת המשתמשים.