דרך קיבוץ גלויות 34, תל אביב
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הלוואה עד 100 אלף

לעתים נגיע לרגע שבו נצטרך הלוואה מיידית ממקור חיצוני כדי שיעזור לנו להגשים חלום, לקבל טיפול רפואי חס וחלילה, לרכוש משהו או אפילו לסייע לנו לכסות חובות ולהפחית מהלחץ שיש לנו. הלוואה עד 100 אלף ₪ יכולה בהחלט לעזור לנו במקרים רבים בחיים אולם חשוב להתנהל בצורה נכונה ולקחת הלוואה בגובה שאנו צריכים כדי שנוכל לעמוד בהוצאות החודשיות. כמו כן, גם כאשר לוקחים הלוואה כזו חשוב לדעת ממי לוקחים את ההלוואה, מה גובה הריבית, מתי מתחילים להחזיר את ההלוואה ועוד.

מתי נצטרך הלוואה עד 100 אלף?

  • לרכישת רכב – במידה והרכב הישן כבר לא עובד כראוי ואתם מגיעים למסקנה שכדאי לקנות רכב חדש יותר, גם אם לא חדש מהניילונים, הרי שתצטרכו כסף לרכישת הרכב. במקרה כזה חברת הליסינג או גוף חיצוני אחר שתפנו אליו באופן פרטי יוכל לספק לכם הלוואה עד 100 אלף שח לרכישת רכב בתנאים שונים.
  • תשלום עבור לימודים – אם אתם מתכננים להתחיל ללמוד או זקוקים לכסף בזמן הלימודים.
  • טיול לחו”ל – אם אתם חולמים על טיול לחו”ל והשנים עוברות ואתם מרגישים שאתם צריכים את הטיול הזה עכשיו או שלא תהיה לכם הזדמנות לצאת אל הטיול החלומי שרציתם.
  • ביצוע רכישה – כאשר תצטרכו כסף נוסף לביצוע רכישה של משהו. זה יכול להיות נכס כלשהו או מוצר כלשהו.
  • להקמת עסק – עסקים קטנים יכולים להיפתח עם הון של עד 100 אלף ₪. הלוואה רגילה של עד 100 אלף יכולה לעזור לכם, ללא תכניות עסקיות או דברים מסובכים.
  • לשיפוץ בבית ובגינה – שיפוץ יכול לעלות לכם עשרות אלפי שקלים ויותר. לא תמיד הסכום הזה זמין בחשבון ולכן הלוואה במקרה כזה תהיה פתרון נהדר.
  • לטיפול רפואי – אם צריך כסף לניתוח או טיפול חשוב כלשהו.
  • ועוד…

מה חשוב לבדוק לפני שלוקחים הלוואה כזו?

כאשר אנו באים לקחת הלוואה עד 100 אלף שח חשוב לבדוק ממי אנו לוקחים את ההלוואה. חשוב שזה יהיה גוף באישור משרד האוצר ועדיף גוף מוכר. כדאי לבדוק את הריבית עבור ההלוואה ובמה היא שונה מריבית מגופים אחרים או מהבנקים. כמובן בדקו מה גובה ההחזר החודשי שלכם כדי לוודא שתוכלו לעמוד בו.

הלוואה עד 100 אלף - loan4all
חשבו את הריבית על ההלוואה

חשבו את ההחזר החודשי על ההלוואה ואת הריבית הצפויה

החזר החודשי שלך הוא:
0
הצג לוח סילוקין >>

עוד הלוואות בנושא
לקוחות ממליצים
לבדיקת זכאות להלוואה
תוכן עניינים
כלים שימושיים
הלוואה לפי סכום

אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל

אתר הלוואות זה פועל אך ורק בגבולות החוק, ומספק מידע מקיף על אפשרויות הלוואות הן מבנקים והן מחברות פרטיות. האתר מאפשר למבקרים להשוות הצעות וליצור קשר ישיר עם המוסדות הרלוונטיים. חשוב לציין כי האתר אינו יוצר כל קשר עסקי עם הבנקים או החברות הנזכרות, והמידע הנמסר הינו אך ורק לטובת המשתמשים.