דרך קיבוץ גלויות 34, תל אביב
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך פורטים צ’ק דחוי לפני המועד?

כאשר בן אדם נותן לכם צ’ק דחוי, כנראה שיש לכך סיבה ושאין לו מספיק כסף נזיל בחשבון כדי לכסות את סכום ההמחאה באותו הרגע בו הוא כותב את הצ’ק. מתן צ’ק דחוי מאפשר לו לדחות את התשלום למועד נוח יותר, כאשר המשמעות של צ’ק דחוי היא פשוט לכתוב על הצ’ק תאריך פירעון מאוחר יותר. אך מה קורה כאשר הסכמתם לקבל צ’ק דחוי ואתם זקוקים לכסף באופן מיידי ולא יכולים לחכות עד למועד הפירעון? האם יש פעולה שאפשר לעשות כדי להקדים את התשלום ולהפקיד כסף לחשבון? התשובה היא כן.

לפרוע צ’ק דחוי לפני המועד – מה האפשרויות שלי?

אם תפקידו צ’ק דחוי לחשבון הבנק שלכם לפני המועד, ולאדם שנתן לכם אותו אין בחשבון מספיק כסף כדי לכסות את הסכום שכתוב בצ’ק, סביר להניח שהצ’ק שהפקדתם יחזור ואז גם תצטרכו לשלם על כך. אם בכל זאת אתם רוצים להגדיל את תזרים המזומנים בעסק, עומדת לפניכם אפשרות ממש טובה, שהאמת, לא כולם מכירים אותה, והיא נקראת ניכיון שיקים.

מה זה אומר? בצורה הפשוטה ביותר: החברה שמציעה את השירותים הפיננסיים הללו מאפשרת לכם לקבל כספים כנגד צ’ק מבלי לחכות למועד הפירעון. לרוב, השירות ניתן תמורת עמלה מסכום השיק והוא מציע יתרונות רבים לעסקים.

היתרונות של ניכיון צ’קים

ניכיון שיקים זו דרך מאוד יעילה להגדיל את תזרים המזומנים של העסק והיא שונה מאוד מהאפשרויות החלופיות. אם ברשותכם צ’קים דחויים, השירות הזה ממש יעיל עבורכם, כי בניגוד להלוואה כאן אינכם צריכים לשלם ריביות, החזרים חודשיים, לעשות שיעורי בית נרחבים כדי למצוא את התנאים הטובים ביותר, להציג תכניות או ערבויות. כל שיש לכם לעשות הוא לתת את הצ’ק הדחוי ולקבל את ערכו במזומן, מינוס עמלת שירות. השירות חד פעמי ולא נמרח חודשים על גבי חודשים. אתם מקבלים כסף שיגיע לחשבון שלכם בכל מקרה, ולא לווים את הסכום.

שיפור משמעותי בתזרים המזומנים של העסק

עסקים רבים סובלים מבעיות של תזרים מזומנים ולכן ניהול נכון הוא הכרחי. לעיתים, הבעיות הללו נגרמות מכך שהם מסכימים לקבל מהלקוחות צ’ק דחוי. גם אם קיבלתם כמה צ’קים דחויים ונתקלתם בבעיית תזרים, שירות ניכיון צ’קים יכול להציע פתרון ממשי, פשוט ומהיר. באמצעות שירות זה, בעלי העסקים יכולים לשפר משמעותית את תזרים המזומנים של העסק ולהתעסק במה שחשוב באמת: פיתוח העסק והגדלת הרווחים והמכירות. יותר מכך, כאשר תזרים המזומנים ממשיך לזרום, בעלי העסקים מונעים מעצמם דאגות מיותרות, יכולים לעמוד בהתחייבויות השונות שלהם, להמשיך לרכוש סחורה, לקבל שירותים שונים ולמנוע פגיעה בשגרת הפעילות השוטפת של העסק.

שירות ניכיון צ’קים מציע אינספור יתרונות לעסקים ועוזר להם להגדיל את מסגרת האשראי ללא בטחונות. יחד עם זאת, גם כאן כדאי לעשות מעט שיעורי בית לפני שמתחייבים, כדי למצוא חברה פיננסית אמינה שמציעה עסקה משתלמת.

פריעת צק דחוי - Loan4all
חשבו את הריבית על ההלוואה

חשבו את ההחזר החודשי על ההלוואה ואת הריבית הצפויה

החזר החודשי שלך הוא:
0
הצג לוח סילוקין >>

עוד הלוואות בנושא
לקוחות ממליצים
לבדיקת זכאות להלוואה
תוכן עניינים
כלים שימושיים
הלוואה לפי סכום

אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל

אתר הלוואות זה פועל אך ורק בגבולות החוק, ומספק מידע מקיף על אפשרויות הלוואות הן מבנקים והן מחברות פרטיות. האתר מאפשר למבקרים להשוות הצעות וליצור קשר ישיר עם המוסדות הרלוונטיים. חשוב לציין כי האתר אינו יוצר כל קשר עסקי עם הבנקים או החברות הנזכרות, והמידע הנמסר הינו אך ורק לטובת המשתמשים.