דרך קיבוץ גלויות 34, תל אביב
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אפשרויות הלוואה וגיוס כספים לעסק סטארט אפ חדש

כל עסק שרוצה הכנסות, צריך קודם לכן לגייס מימון וכספים. זה נכון גם לעסקים בתחום הטכנולוגיה, כך שאם אתם יזמים טכנולוגיים, המאמר הזה נולד בשבילכם. נסביר על כמה מקורות מימון מרכזיים וזמינים וכן איך להתקדם הלאה בעזרת הלוואה או מימון כך שתוכלו להתבסס ולהצליח.

כך תשיגו את ההון הראשוני שאתם צריכים

ברור לך שאם יש לך רעיון טוב לסטארט אפ חדש, אתה צריך כסף כדי להגשים אותו. יעבור זמן עד שתראה הכנסות ובשלב ראשון ישנן רק הוצאות. כעת, יש כמה אפשרויות הלוואה וגיוס כספים, על מנת להקים סטארט אפ עם סיכויי הצלחה טובים, לגדול ולצמוח הלאה. שים לב שקרנות הון סיכון ואנג’לים כמשקיעים לרוב ייכנסו לתמונה רק אם הסטארט אפ כבר התחיל בתהליך פיתוח או לפחות אפיונים והגדרת מטרות. על מנת להתחיל להתקדם עם הרעיון, תצטרכו להשיג תחילה הון ראשוני למשל כדי לשכור תוכניתנים או מפתחי אפליקציות. גיוס כספים לסטארט אפ בשלב הזה יכול להתבצע ממקורות בנקאיים או חוץ בנקאיים. מאוד מומלץ להיעזר באתר, שבו אתם יכולים להפנות בקשה שתופץ לספקי מימון מהשורה הראשונה בארץ.

הלוואה לכל מטרה לסטארט אפ

אפשרות מאוד טובה שיכולה לעזור לכם בשלב הזה נקראת הלוואה לכל מטרה. סוג זה של הלוואה יכול להתאים אם אתם צריכים מימון בסדר גודל קטן או בינוני. כלומר, זה אמנם לא יאפשר לכם להשלים תהליך פיתוח של שנתיים, אבל כדי להתחיל בעבודה, זה בהחלט יכול להתאים. זהו בעצם “אוויר לנשימה” מהסוג הפיננסי, עד שתוכלו לראות שאתם בכיוון הנכון.

הלוואות בנקאיות וחוץ בנקאיות

לפני שאתם מתרוצצים וקובעים פגישות אצל ספקי אשראי, אתם יכולים להיעזר באתר שישלח בקשה למספר ספקי מימון. אתם יכולים להגדיר שההלוואות וגיוס הכספים יגיעו מתוך מקורות בנקאיים. אתם יכולים להגדיר שהמימון יגיע ממקורות חוץ בנקאיים. זה מאוד תלוי בסכומי הכסף שאתם צריכים בשלב זה. כלומר, כדאי להגדיר כמה מימון אתם צריכים לדוגמא בהתאם למספר אנשי הפיתוח ותקופת הפיתוח הצפויה.

גיוס מימון בערבות מדינה

כיזמים, יש גם אפשרות להגיש בקשה להלוואת קרן בערבות מדינה. מימון מהסוג הזה ניתן בשילוב של גורם בנקראי ומקורות לאומיים. כלומר, המדינה בעזרת חברות פרטיות בודקת למי אפשר לאשר הלוואה מהסוג הזה. יזמי סטארט אפ רבים כבר הצליחו לקבל מימון מהסוג הזה שיש לו ייתרון מאוד גדול. אלה הלוואות שבשבילן לא צריך לחתום ערבות לטובת העסק. המדינה ערבה עבור ההלוואה ואתם או הערבים שלכם צריכים להתחייב רק עבור חלק קטן מאוד מההלוואה. זה מוריד את הסיכון מעל הכתפיים שלכם ומאפשר לכם להתרכז במה שאתם באמת טובים – הגשמת פתרונות טכנולוגיים, פיתוח תוכנות פורצות דרך, יצירת אפליקציות מיוחדות וכדומה.

 

גיוס כספים והלוואת הם חלק מהסיכוי של יזם מצליח
חשבו את הריבית על ההלוואה

חשבו את ההחזר החודשי על ההלוואה ואת הריבית הצפויה

החזר החודשי שלך הוא:
0
הצג לוח סילוקין >>

עוד הלוואות בנושא
לקוחות ממליצים
לבדיקת זכאות להלוואה
תוכן עניינים
כלים שימושיים
הלוואה לפי סכום

אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל

אתר הלוואות זה פועל אך ורק בגבולות החוק, ומספק מידע מקיף על אפשרויות הלוואות הן מבנקים והן מחברות פרטיות. האתר מאפשר למבקרים להשוות הצעות וליצור קשר ישיר עם המוסדות הרלוונטיים. חשוב לציין כי האתר אינו יוצר כל קשר עסקי עם הבנקים או החברות הנזכרות, והמידע הנמסר הינו אך ורק לטובת המשתמשים.