דרך קיבוץ גלויות 34, תל אביב
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הלוואה בלי שאלות

הלוואה בלי שאלות ניתנת ללא העמדת ערבים וביטחונות ולעיתים גם לבעלי חשבונות בנק מוגבלים או לכאלה שאין להם חשבון בנק מוגבל. הלוואה מסוג זה לרוב מציעות חברות חוץ בנקאיות המומחים שלנו מציעים הלוואה עד 150 אלף ש”ח ללא ערבים וללא ביטחונות בתהליך מהיר.

בדוק זכאות להלוואה והגש בקשה בדיגיטל,
בחר סוג הלוואה, ציין סכום, וקבל הצעה להלוואה במהירות!

מה סכום ההלוואה?
{{form.range}}
500,000₪
10,000₪
{{errors}}
בחר סוג הלוואה
הלוואה פרטית

הלוואה פרטית

הלוואה עיסקית

הלוואה עסקית

מהי מטרת ההלוואה?

לעסק קיים
לעסק חדש
רכישת נכס לעסק
הלוואה כנגד נכס
הלוואה משלימה להון עצמי
הלוואת בלון
אחר

מלאו את הפרטים בשביל לעבור לשלב הבא

{{errorName}}
{{errorPhone}}

אני מאשר , שקראתי ומסכים לתנאי השימוש והפרטיות וכי הפרטים שמסרתי ישמשו לקבלת פניות, הצעות שיווקיות מאיתנו או מצדדים שלישיים

{{validTerm}}

מסכימ/ה לקבלת תוכן, דברי פרסומת או עדכונים מהחברה באמצעות דוא"ל, SMS או טלפון

מהו סוג העסק?

עוסק פטור
עוסק מורשה
חברה בע״מ
תאגיד

יש לך ביטוחים פרטיים שתרצה לבדוק בהם הוזלה?

כן
לא

מהו תחום העסק שלך?

פיננסים, ביטוח, ניהול או משק בית
מסחר קמעונאי וסיטונאי
חינוך, בריאות, פנאי ונופש, רווחה וסעד
שירותי אירוח ומזון
תחבורה, אחסנה, דואר ובלדרות
תשתיות, בניה ונדל"ן
מסחר ותיקון כלי רכב מנועיים
ייצור ותעשייה
חקלאות, ייעור ודייג, כריה וחציבה

כמה שנים העסק פעיל?

מתחת לשנה
שנה עד שנתיים
שנתיים עד חמש
חמש ומעלה

האם העסק מוגבל בבנק?

כן
לא

האם לעסק יש צ'קים חוזרים?

כן
לא

האם היו עיקולים?

כן
לא

מה היה המחזור שלך בשנה שעברה?

עד 250
250-מיליון
מיליון עד 2
2 עד 5
5 ומעלה

האם העסק הרוויח בשנת 2022/2021 או בשניהם?

כן
לא

האם יש בבעלות העסק נכס?

כן
לא
יותר מנכס אחד

האם ברשותך קופות גמל, קרנות השתלמות או קרן פנסיה ללא שיעבוד?

כן
לא
{{this.form.name}},פנייתך לקבלת הלוואה התקבלה בהצלחה! בשעות הקרובות יחזור אלייך נציג אשר יסייע לך לקבל עד 10 הצעות להלוואה.
זה הזמן לבדוק גם כן זכאות להוזלה בביטוחי החיים והבריאות באלפי שקלים בשנה באמצעות מענה על 3 שאלות בלבד - מוכנים?

איזה ביטוחים יש לך כיום?

חיים
בריאות
חיים למשכנתא
רכב
דירה
אחר

מהי מטרת ההלוואה?

לימודים
סגירת חובות
עזרה לבן משפחה
רכישת רכב
שיפוץ בית
הלוואה כנגד נכס
הלוואה משלימה להון עצמי
הלוואת בלון
סיבה אחרת

מלאו את הפרטים בשביל לעבור לשלב הבא

{{errorName}}
{{errorPhone}}

אני מאשר, שקראתי ומסכים לתנאי השימוש והפרטיות וכי הפרטים שמסרתי ישמשו לקבלת פניות, הצעות שיווקיות מאיתנו או מצדדים שלישיים

{{validTerm}}

מסכימ/ה לקבלת תוכן, דברי פרסומת או עדכונים מהחברה באמצעות דוא"ל, SMS או טלפון

מהו גילך?

{{form.age}}
80
18

מצב משפחתי?

רווק
נשוי
גרוש
אלמן
הורה יחידני
ידוע לציבור

היכן אתה מתגורר?

שכירות
אצל ההורים
אחר

האם יש ברשותך נכס?

כן
לא
יותר מאחד

מה גובה המשכנתא הקיימת על הנכס\ים?

עד חצי מיליון ש"ח
חצי עד מיליון ש"ח
יותר ממיליון ש"ח
אין משכנתא

מצב תעסוקתי

שכיר
עצמאי
פנסיונר
לא עובד
עתודאי

יש לך ביטוחים פרטיים שתרצה לבדוק בהם הוזלה?

כן
לא

האם קיימות הלוואות נוספות?

כן
לא

האם חזרו צ'קים או הוראות קבע?

כן
לא

האם אתה מוגבל בבנק?

כן
לא

האם ברשותך מעל 30 אלף ש"ח בקופות גמל, קרנות השתלמות או קרן פנסיה? (ללא שיעבוד)

כן
לא

האם ברשותך כרטיס אשראי (לא דיירקט)?

כן
לא
{{this.form.name}},פנייתך לקבלת הלוואה התקבלה בהצלחה! בשעות הקרובות יחזור אלייך נציג אשר יסייע לך לקבל עד 10 הצעות להלוואה.
זה הזמן לבדוק גם כן זכאות להוזלה בביטוחי החיים והבריאות באלפי שקלים בשנה באמצעות מענה על 3 שאלות בלבד - מוכנים?

איזה ביטוחים יש לך כיום?

חיים
בריאות
חיים למשכנתא
רכב
דירה
אחר

כמה משלם בחודש על הביטוחים?

עד 100 ש"ח
100-300 ש"ח
300-500 ש"ח
מעל 500 ש"ח
לבדיקת הוזלה בביטוחים אנא הכנס מספר תעודת זהות ותאריך הנפקה.
פרטייך שמורים, סוכן ביטוח מורשה יעשה שימוש בפרטים לבדיקת ביטוחים באתר הר הביטוח בלבד.
{{errorssn}}
calendar
{{errorDate}}
כל הכבוד!, {{this.form.name}} סיימת את בדיקת ההוזלה בביטוחים! בשעות הקרובות יחזור אלייך נציג מטעם סוכנות לביטוח אשר יסייע לך בבדיקת הוזלה, יאתר את הביטוחים שלך ושל משפחתך באתר הר הביטוח וימצא הזדמנויות להוזלה בעד עשרות אלפי שקלים.

האם יש לך הלוואה פעילה כנגד קרן הפנסיה שלך? [אם סימנת לא, הינך זכאי להלוואה]

כן
לא

האם יש לך הלוואה פעילה כנגד קופת גמל או תיק השקעות? [אם סימנת לא, הינך זכאי להלוואה]

כן
לא

האם יש לך הלוואה פעילה כנגד קרן השתלמות? [ אם סימנת לא, הינך זכאי להלוואה]

כן
לא
הינך זכאי להלוואה ב-1% ריבית כנגד קרן! על פי הנתונים שהזנת ניראה כי הינך זכאי להלוואה המשתלמת ביותר בשוק - הלוואה כנגד קרן בריבית של 1% - בתנאי שצברת מעל 30 אלף ש"ח בקרנות שלך. בדקות הקרובות יחזור אלייך נציג מטעם גוף פיננסי מוביל ויספק לך את כל המידע על לקיחת ההלוואה וקבלתה לחשבון הבנק במהירות.

מהי הלוואה ללא ערבים?

בתחום ההלוואות הפיננסיות, המושג “הלוואה ללא ערבים” צץ כחלופה משמעותית עבור אנשים רבים המבקשים סיוע פיננסי. סוג זה של הלוואה מושך במיוחד את אלה שאולי אין להם גישה לערב – מישהו שיכול לגבות את בקשת ההלוואה שלו ולקחת על עצמו את האחריות להחזר במקרה שהלווה לא יעמוד בה.

הלוואה זו מתאימה גם לבעלי לקוחות מוגבלים!

הגבלות על חשבון הבנק מעכבת סוגים שונים של פעולות ובו זמנית מונעת מהלקוח לקבל הלוואות. עם זאת, לחברות וגופים חוץ בנקאיים יש קריטריונים שונים מאשר לבנקים בכל הנוגע למתן הלוואות. כתוצאה מכך, גם אדם פרטי או בעל עסק שיש לו חשבון מוגבל, והבנק סירב לתת לו הלוואה, יכולים לקבל אותן מגופים פיננסיים חוץ בנקאיים. בנסיבות אלו, הלוואות ללא בנק מאפשרות ללווה לנווט במצבו הכלכלי או להשתמש בסכום ההלוואה לצורך מתאים. לאורך זמן, זה יכול לעזור להם להתגבר על ההגבלות על חשבון הבנק שלהם.

למי מיועדות הלוואות בלי שאלות?

הלוואות לכל מטרה ובלי שאלות מתאימות גם במקרים סטנדרטיים, בהם אין אפשרות או רצון לקבל הלוואה מהבנק. מצבים כאלה עלולים להיווצר כאשר קיימות כבר מספר הלוואות מהבנק, מה שלא מאפשר להבטיח הלוואה נוספת מאותו בנק, או כאשר ישנן בעיות אחרות מול הבנק המונעות הלוואה. במקרים אלו, גופים חוץ בנקאיים שונים מציעים הלוואות ללא בנק בתנאים המשתנים בהתאם למקום ולמצבו הכלכלי של הלווה.

הלוואה ללא בטחונות

סוגים שונים של הלוואות נועדו לענות על צרכים ספציפיים. לדוגמה, הלוואות אישיות משמשות בדרך כלל להוצאות אישיות ולעתים קרובות אינן דורשות בטחונות. לעומת זאת, הלוואות לדירות או משכנתאות משמשות לרכישת נכס ומובטחות כנגד הנכס עצמו. באופן מסורתי, רוב ההלוואות דורשות ערב כסוג של ביטחון עבור המלווה. הדבר נכון במיוחד במקרים בהם היסטוריית האשראי של הלווה אינה חזקה מספיק כדי לעמוד בפני עצמה. 

עם זאת, הלוואות ללא ערבים עוקפות דרישה זו, ומציעות רמת עצמאות ונגישות למגוון רחב יותר של לווים. זה יכול לכלול מבוגרים צעירים שרק מתחילים לבנות את היסטוריית האשראי שלהם, אנשים חסרי רשת פיננסית חזקה, או כאלה שפשוט מעדיפים לא לערב אחרים בכספים האישיים שלהם.

מה אפשר לעשות עם הלוואה שאין לה ערבים?

את ההלוואה אפשר לקבל מגופים חוץ בנקאיים לכל מטרה. אמנם גם חלק מהבנקים מאפשרים לקבל הלוואה כזו לכל מטרה, אבל כן צריך לבדוק את זה מראש. מעבר לכך, רצוי לנצל את ההזדמנות על מנת לברר האם ההלוואה משפיעה על האובליגו.

הלוואות הן חלק מהותי מהנוף הפיננסי, ומשמשות ככלי מכריע עבור אנשים פרטיים ועסקים כאחד. הם מספקים את הכספים הדרושים למטרות שונות, כגון רכישת בית, רכב, כיסוי הוצאות חינוך, או אפילו מסיבות אישיות כמו איחוד חובות. בעיקרו של דבר, הלוואה היא כסף שאתה לווה ומחויב להחזיר עם ריבית, שהיא עלות ההלוואה.

כושר אשראי של הלווה

אחד המאפיינים המרכזיים של הלוואות ללא ערבים הוא הסתמכותן על כושר האשראי של הלווה. המלווים מעריכים בדרך כלל את יכולתו של הלווה להחזיר על סמך ניקוד האשראי שלו, יציבות ההכנסה, היסטוריית התעסוקה וגורמים פיננסיים אחרים.

היבט נוסף של הלוואות מסוג זה הוא תהליך הגשת הבקשה המהיר והיעיל יחסית. ללא צורך להעריך את האישורים של הערב, המלווים יכולים לעתים קרובות לקבל החלטות מהירות יותר, תכונה שיכולה להיות חיונית במצבים שבהם יש צורך בכספים בדחיפות.

האחריות על ההלוואה היא של הלווה

למרות שהרעיון שלא להזדקק לערב יכול להיות אטרקטיבי, חשוב ללווים להבין את האחריות הנלווית לעצמאות זו. החזר ההלוואה מוטל על כתפיהם בלבד, ואי עמידה בתנאים המוסכמים עלולה להיות בעלת השלכות משמעותיות על בריאותם הכלכלית ועל ניקוד האשראי שלהם.

התהליך הוא אונליין?

קיימים מסלולי מימון בהם כל תהליך ההלוואה מתנהל בצורה דיגיטלית, ממילוי הטופס הראשוני ועד העברת הכסף לחשבון. הלוואה זו יכולה לשמש לכל מטרה כמו לימודים, שיפוצים, חתונות, אירועים, סגירת מינוס, רכישת רכב ועוד. על הפונה למלא את הסכום המבוקש, לענות על מספר שאלות ולקבל הצעה מתאימה תוך מספר רגעים. הצעת הלוואה ללא שאלות זו לכל מטרה יכולה להיות מוגשת באינטרנט על ידי כל אדם מעל גיל 21 שיש לו כרטיס אשראי ישראלי תקף (לא כרטיס חיוב) וטלפון נייד חכם.

לאיזה מטרות ניתן לקחת הלוואה?

הלוואה זו יכולה להתאים למגוון רחב של מטרות כמו:

ממה כדאי להיזהר?

חשוב לזכור שכל הלוואה שנלקחה תצטרך בסופו של דבר להיפרע. הלוואות ללא בטחון יכולות להוות פתרון מצוין למי שדורש סכום כסף קטן יחסית ויכול לנהל ריביות גבוהות. אבל בסופו של דבר, ניתן להעניק הלוואה ללא בטחונות כאשר אנשים צריכים סכום כסף כדי להגשים את החלומות שלהם. לעיתים, מימוש החלומות הללו מצריך הלוואה, שיכולה לשפר את רמת החיים. כיום, באמצעות תנאים נוחים הכוללים קבלת הלוואה ללא ערבים וללא בטחונות, ניתן לשפר את רמת החיים.

בשל הסיכון הגבוה יותר הכרוך במלווה, הלוואות אלו עשויות להגיע עם שיעורי ריבית גבוהים יותר בהשוואה להלוואות מסורתיות עם ערבים. חשוב ללווים לשקול היטב את התנאים, ולוודא שהם ניתנים לניהול ועומדים בקנה אחד עם יכולת ההחזר שלהם.

הלוואה בלי שאלות
חשבו את הריבית על ההלוואה

חשבו את ההחזר החודשי על ההלוואה ואת הריבית הצפויה

החזר החודשי שלך הוא:
0
הצג לוח סילוקין >>

שאלות ותשובות

פלוס

מהי הריבית על הלוואה בלי שאלות?

שיעור הריבית נקבע בהתאם לנתונים האישיים של כל לקוח. הריביות מתעדכנות בשינוי הפריים (נכון ל-24/02/2023 ריבית הפריים היא 5.75%). ברוב הבנקים, הריבית השנתית המקסימלית היא P+10.75%, כך שהריבית המתואמת תעמוד על 17.81%.

פלוס

לכמה זמן תקפה הצעה על הלוואה בלי שאלות?

ההלוואה לכל מטרה ללקוחות כל הבנקים ניתנת ללא בטחונות או ערבים. ברוב המקרים, ההצעה שהתקבלה תקפה באותו יום עסקים בלבד.

פלוס

מהו הסכום המקסימאלי שאפשר לקבל בהלוואה בלי שאלות מהבנק?

הסכום הגבוה ביותר שניתן לקבל בבנקים בהלוואה בלי ביטחונות לרוב מוגבל, למשל, ל-100,000 ₪. בנוסף, תקופת ההחזר עבור הלוואות אלו היא בדרך כלל קצרה יותר מאשר עבור הלוואות שבהן למלווה יש צורה כלשהי של בטחונות, בין אם זה אג"ח או נכסים אחרים.

פלוס

תוך כמה זמן מקבלים את הכסף?

ניתן לקבל הלוואות חוץ בנקאיות מארגונים שונים, חלקם אמינים יותר מאחרים. ארגונים מסוימים יכולים לספק את ההלוואה תוך יום אחד.

פלוס

איך בוחרים ממי לקבל את ההלוואה?

לפני שמסכים לקחת הלוואה מכל גורם כזה, חשוב לקרוא ביסודיות את החוזה ולוודא שהארגון המלווה חוקי ומורשה. כמו כן, מומלץ להתייעץ עם יועץ הלוואות מקצועי, שכן הוא יכול להדריך ללווים מהיכן להבטיח הלוואה ולסייע בבניית תוכנית החזר.

עוד הלוואות בנושא
לקוחות ממליצים
לבדיקת זכאות להלוואה
תוכן עניינים
כלים שימושיים
הלוואה לפי סכום

אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל

אתר הלוואות זה פועל אך ורק בגבולות החוק, ומספק מידע מקיף על אפשרויות הלוואות הן מבנקים והן מחברות פרטיות. האתר מאפשר למבקרים להשוות הצעות וליצור קשר ישיר עם המוסדות הרלוונטיים. חשוב לציין כי האתר אינו יוצר כל קשר עסקי עם הבנקים או החברות הנזכרות, והמידע הנמסר הינו אך ורק לטובת המשתמשים.