דרך קיבוץ גלויות 34, תל אביב
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הלוואה למסחר בשוק ההון

שני דברים מהווים מגמות מרכזיות ומשמעותיות בעולמות הפיננסים של השנים האחרונות, הקלות והזמינות של קבלת אשראי והלוואות במציאות הפיננסית-כלכלית הנוכחית והכניסה של עוד ועוד אנשים לביצוע השקעות פרטיות ועצמאיות בשוק ההון, במטרה לשפר מצב כלכלי ולצבור עוד הון לשנות הפרישה, בין היתר. שתי מגמות אלו לאו דווקא קשורות, אך כפי שנראה מיד ועבור לא מעט אנשים, הן קשורות לגמרי – כאשר הלוואה למסחר בשוק ההון היא אמצעי להיכנס לשוק ולהגדיל את היקף הפעילות על בסיס אשראי זמין ובשאיפה זול.

מהותה של הלוואה למסחר בשוק ההון

ראשית כל, נסביר מהי בכלל הלוואה למסחר בשוק ההון והאם היא שונה מהלוואה פיננסית אחרת, בייחוד בהקשר לשוק אשראי רחב, תחרותי ואשר מאפשר כיום קבלת מגון אדיר וזמין של הלוואות למטרות שונות או לכל מטרה.

הלוואה לתיק השקעות עצמאי או הלוואה למסחר בשוק ההון היא כסף שאתם מקבלים מגוף המספק הלוואות ואשראי – גוף חוץ בנקאי, מפוקח ותחרותי במקרה שלנו – במטרה ליצור או להגדיל תיק השקעות בשוק ההון. כך שלמעשה, היבט יחסית ייחודי של הלוואה כזו המיועדת למסחר בשוק ההון היא שהיא לא עבור רכישה של מוצר כלשהו, לא עבור מימון אירוע מיוחד ובהחלט גם לא עבור כיסוי הלוואה אחרת או מינוס קיים, אלא זוהי הלוואה שאתם לוקחים, כדי להשקיע בעתיד שלכם ולהגדיל את הסכום הזמין לכם להשקעות בבורסה.

מבחינה זו, הלוואה למסחר בשוק ההון היא הלוואה פיננסית שאתם לוקחים כדי ליצור בעזרתה עוד יותר כסף! גם לכסות את החזר ההלוואה ותשלומי הריבית על הקרן וגם לייצר בשוק ההון עוד רווח שיהפוך את כל העניין לכדאי ומשתלם.

נאמר לכם זאת, במציאות של עלויות האשראי כיום לצד תשואות של מסחר עצמאי בבורסה בישראל ובעולם בשנים האחרונות – יישום כלכלי שכזה הוא בהחלט אפשרי. כנראה לכן אנו רואים גידול בביקושים להלוואות להשקעות בשוק ההון. אם טייקונים ותאגידי ענק יכולים לעשות זאת עם מימון תאגידי רחב, גם אתם כמשקיעים וסוחרים פרטיים יכולים לעשות זאת.

 

האם כדאי ומומלץ לקחת הלוואה כדי להגדיל את תיק ההשקעות?

ההמלצה האם כדאי ומשתלם לקחת הלוואה כלשהי, תלויה בפרמטרים רבים ובאמת שיש לבחון כל מקרה לגופו כדי לתת תשובה ריאלית ומקצועית. אך אם יש לכם עומק כלכלי רלוונטי ואת הידע המתאים להשקיע בחכמה וביעילות בשוק ההון, היום האפשרות של הלוואה למסחר בשוק ההון היא הכי זמינה, נגישה וזולה.

היום מאוד פשוט, מהיר וקל לקחת הלוואה, גם בעקבות תחרות השוק, רגולציה נוכחית ובעיקר כי הריביות נמוכות והאשראי זול – מה שהופך את האפשרות של הלוואות למסחר בשוק ההון לריאליות, פופולאריות ולא אחת גם למשתלמות וכדאיות יותר.

מקרה בוחן כללי יכול למשל להיות שאם אתם רוצים להגדיל את תיק ההשקעות שלכם בבורסה ולהפנות עוד כספים לאפיק השקעה איכותי ומבטיח, הלוואה למסחר בשוק ההון יכולה להיות פתרון זמין לקבלת הסכום הדרוש לכם וגם פתרון משתלם כלכלית, למשל לעומת שחרור כספים שיותר יקר ומורכב לשחררם. הריביות הנמוכות משמעותן שבהחלט יש אפשרות שתכסו את עלויות ההלוואה ואת החזר הקרן דרך ההשקעות המוצלחות שלכם או מקורות הכנסה אחרים, ועוד תרוויחו מהצלחת ההשקעות שלכם בשוק.

 

כדי שהלוואה כזו תהיה הכי משתלמת, קריטי לבוא מוכנים וללמוד השקעות

כמובן שאם אתם לוקחים הלוואה למסחר בשוק ההון, אשר אמורה לייצר לכם יותר רווחים מהשקעה פיננסית, חשוב מאוד לוודא ולעשות את המקסימום שלא “נזרוק לפח” את הכסף שקיבלתם כהלוואה ושעליו אתם כמובן משלמים ריבית. איך עושים זאת? דרך לימוד מקדים, איכותי ופרקטי של השקעות עצמאיות בשוק ההון.

ההמלצה שלנו ושל גורמי מקצוע אחרים היא שלפני שאתם לוקחים הלוואת מסחר בשוק ההון, תלמדו את התחום בקורס שוק ההון או קורס השקעות בבורסה, תכירו דרכי השקעה מומלצות, טכניקות ואסטרטגיות, מיסוי וכיוצא באלו כדי להגיע הכי מוכנים שאפשר. לימוד מקדים חכם, מתאים לכם ומקצועי ישפר את סיכויי הרווח שלכם ויהפוך את ההלוואה למשתלמת וקלה יותר להחזר.

הלוואה למסחר בשוק ההון
חשבו את הריבית על ההלוואה

חשבו את ההחזר החודשי על ההלוואה ואת הריבית הצפויה

החזר החודשי שלך הוא:
0
הצג לוח סילוקין >>

עוד הלוואות בנושא
לקוחות ממליצים
לבדיקת זכאות להלוואה
תוכן עניינים
כלים שימושיים
הלוואה לפי סכום

אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל

אתר הלוואות זה פועל אך ורק בגבולות החוק, ומספק מידע מקיף על אפשרויות הלוואות הן מבנקים והן מחברות פרטיות. האתר מאפשר למבקרים להשוות הצעות וליצור קשר ישיר עם המוסדות הרלוונטיים. חשוב לציין כי האתר אינו יוצר כל קשר עסקי עם הבנקים או החברות הנזכרות, והמידע הנמסר הינו אך ורק לטובת המשתמשים.