דרך קיבוץ גלויות 34, תל אביב
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הלוואות לאנשי קבע

אנשי קבע יכולים לקבל מינוף על מנת לממן שורה ארוכה של הוצאות צפויות או פתאומיות. עם זאת, כדאי גם לקהל יעד ספציפי מן הסוג הזה לדעת איך לבחור את המימון הכי נכון עבורו מבין האפשרויות הקיימות. לאחר מכן, כל שנותר הוא להשוות בין האפשרויות על פי נתונים אובייקטיביים

אנשי קבע מקבלים משכורת מהמדינה לפי וותק, גיל, יחידה צבאית שבה הם משרתים ושיקולים נוספים. בין היתר, היתרון העיקרי הוא שניתן לקבל הלוואות לאנשי קבע בתנאים מעולים. מבחינת החברה המלווה, יש סיכוי גבוה מאוד שאנשי הקבע יחזירו את ההלוואה. כפועל יוצא מכך, אנשי קבע יכולים לקבל הלוואות בתנאים טובים יותר לעומת שכירים אחרים שאינם עובדי מדינה – גם אם השכר החודשי שלהם זהה לחלוטין.

בדוק זכאות להלוואה והגש בקשה בדיגיטל,
בחר סוג הלוואה, ציין סכום, וקבל הצעה להלוואה במהירות!

מה סכום ההלוואה?
{{form.range}}
500,000₪
10,000₪
{{errors}}
בחר סוג הלוואה
הלוואה פרטית

הלוואה פרטית

הלוואה עיסקית

הלוואה עסקית

מהי מטרת ההלוואה?

לעסק קיים
לעסק חדש
רכישת נכס לעסק
הלוואה כנגד נכס
הלוואה משלימה להון עצמי
הלוואת בלון
אחר

מלאו את הפרטים בשביל לעבור לשלב הבא

{{errorName}}
{{errorPhone}}

אני מאשר , שקראתי ומסכים לתנאי השימוש והפרטיות וכי הפרטים שמסרתי ישמשו לקבלת פניות, הצעות שיווקיות מאיתנו או מצדדים שלישיים

{{validTerm}}

מסכימ/ה לקבלת תוכן, דברי פרסומת או עדכונים מהחברה באמצעות דוא"ל, SMS או טלפון

מהו סוג העסק?

עוסק פטור
עוסק מורשה
חברה בע״מ
תאגיד

יש לך ביטוחים פרטיים שתרצה לבדוק בהם הוזלה?

כן
לא

מהו תחום העסק שלך?

פיננסים, ביטוח, ניהול או משק בית
מסחר קמעונאי וסיטונאי
חינוך, בריאות, פנאי ונופש, רווחה וסעד
שירותי אירוח ומזון
תחבורה, אחסנה, דואר ובלדרות
תשתיות, בניה ונדל"ן
מסחר ותיקון כלי רכב מנועיים
ייצור ותעשייה
חקלאות, ייעור ודייג, כריה וחציבה

כמה שנים העסק פעיל?

מתחת לשנה
שנה עד שנתיים
שנתיים עד חמש
חמש ומעלה

האם העסק מוגבל בבנק?

כן
לא

האם לעסק יש צ'קים חוזרים?

כן
לא

האם היו עיקולים?

כן
לא

מה היה המחזור שלך בשנה שעברה?

עד 250
250-מיליון
מיליון עד 2
2 עד 5
5 ומעלה

האם העסק הרוויח בשנת 2022/2021 או בשניהם?

כן
לא

האם יש בבעלות העסק נכס?

כן
לא
יותר מנכס אחד

האם ברשותך קופות גמל, קרנות השתלמות או קרן פנסיה ללא שיעבוד?

כן
לא
{{this.form.name}},פנייתך לקבלת הלוואה התקבלה בהצלחה! בשעות הקרובות יחזור אלייך נציג אשר יסייע לך לקבל עד 10 הצעות להלוואה.
זה הזמן לבדוק גם כן זכאות להוזלה בביטוחי החיים והבריאות באלפי שקלים בשנה באמצעות מענה על 3 שאלות בלבד - מוכנים?

איזה ביטוחים יש לך כיום?

חיים
בריאות
חיים למשכנתא
רכב
דירה
אחר

מהי מטרת ההלוואה?

לימודים
סגירת חובות
עזרה לבן משפחה
רכישת רכב
שיפוץ בית
הלוואה כנגד נכס
הלוואה משלימה להון עצמי
הלוואת בלון
סיבה אחרת

מלאו את הפרטים בשביל לעבור לשלב הבא

{{errorName}}
{{errorPhone}}

אני מאשר, שקראתי ומסכים לתנאי השימוש והפרטיות וכי הפרטים שמסרתי ישמשו לקבלת פניות, הצעות שיווקיות מאיתנו או מצדדים שלישיים

{{validTerm}}

מסכימ/ה לקבלת תוכן, דברי פרסומת או עדכונים מהחברה באמצעות דוא"ל, SMS או טלפון

מהו גילך?

{{form.age}}
80
18

מצב משפחתי?

רווק
נשוי
גרוש
אלמן
הורה יחידני
ידוע לציבור

היכן אתה מתגורר?

שכירות
אצל ההורים
אחר

האם יש ברשותך נכס?

כן
לא
יותר מאחד

מה גובה המשכנתא הקיימת על הנכס\ים?

עד חצי מיליון ש"ח
חצי עד מיליון ש"ח
יותר ממיליון ש"ח
אין משכנתא

מצב תעסוקתי

שכיר
עצמאי
פנסיונר
לא עובד
עתודאי

יש לך ביטוחים פרטיים שתרצה לבדוק בהם הוזלה?

כן
לא

האם קיימות הלוואות נוספות?

כן
לא

האם חזרו צ'קים או הוראות קבע?

כן
לא

האם אתה מוגבל בבנק?

כן
לא

האם ברשותך מעל 30 אלף ש"ח בקופות גמל, קרנות השתלמות או קרן פנסיה? (ללא שיעבוד)

כן
לא

האם ברשותך כרטיס אשראי (לא דיירקט)?

כן
לא
{{this.form.name}},פנייתך לקבלת הלוואה התקבלה בהצלחה! בשעות הקרובות יחזור אלייך נציג אשר יסייע לך לקבל עד 10 הצעות להלוואה.
זה הזמן לבדוק גם כן זכאות להוזלה בביטוחי החיים והבריאות באלפי שקלים בשנה באמצעות מענה על 3 שאלות בלבד - מוכנים?

איזה ביטוחים יש לך כיום?

חיים
בריאות
חיים למשכנתא
רכב
דירה
אחר

כמה משלם בחודש על הביטוחים?

עד 100 ש"ח
100-300 ש"ח
300-500 ש"ח
מעל 500 ש"ח
לבדיקת הוזלה בביטוחים אנא הכנס מספר תעודת זהות ותאריך הנפקה.
פרטייך שמורים, סוכן ביטוח מורשה יעשה שימוש בפרטים לבדיקת ביטוחים באתר הר הביטוח בלבד.
{{errorssn}}
calendar
{{errorDate}}
כל הכבוד!, {{this.form.name}} סיימת את בדיקת ההוזלה בביטוחים! בשעות הקרובות יחזור אלייך נציג מטעם סוכנות לביטוח אשר יסייע לך בבדיקת הוזלה, יאתר את הביטוחים שלך ושל משפחתך באתר הר הביטוח וימצא הזדמנויות להוזלה בעד עשרות אלפי שקלים.

האם יש לך הלוואה פעילה כנגד קרן הפנסיה שלך? [אם סימנת לא, הינך זכאי להלוואה]

כן
לא

האם יש לך הלוואה פעילה כנגד קופת גמל או תיק השקעות? [אם סימנת לא, הינך זכאי להלוואה]

כן
לא

האם יש לך הלוואה פעילה כנגד קרן השתלמות? [ אם סימנת לא, הינך זכאי להלוואה]

כן
לא
הינך זכאי להלוואה ב-1% ריבית כנגד קרן! על פי הנתונים שהזנת ניראה כי הינך זכאי להלוואה המשתלמת ביותר בשוק - הלוואה כנגד קרן בריבית של 1% - בתנאי שצברת מעל 30 אלף ש"ח בקרנות שלך. בדקות הקרובות יחזור אלייך נציג מטעם גוף פיננסי מוביל ויספק לך את כל המידע על לקיחת ההלוואה וקבלתה לחשבון הבנק במהירות.

השאלה המתבקשת היא מה אפשר לעשות על מנת להפוך את התנאים השונים של הלוואות לעובדי מדינה ליתרונות ספציפיים עבור אנשי קבע. אז קודם כל, הדבר החשוב הוא להגדיר את התקציב מבחינת סכום הכסף שאותו יכולים להחזיר מדי חודש לפי גובה השכר וההכנסה הפנויה. שנית, כדאי להשוות בין הלוואות על פי נתונים אובייקטיביים.

גורמים שכדאי להתייחס אליהם כאשר משווים בין הלוואות לאנשי קבע

לא כדאי לבחור פתרונות מימון ומינוף לפני שמשווים בין המסלולים והחברות. בשביל לבצע את ההלוואה הזו באופן משכנע, מתייחסים לכמה פרמטרים:

  1. ריבית – הפקטור העיקרי שקובע איזה מסלול של הלוואות לאנשי קבע יהיה משתלם יותר ממסלולים אחרים הוא הריבית. ככל שהריבית שהחברה המלווה גובה נמוכה יותר, כך נחזיר פחות כסף מדי חודש ובסוף התקופה. כמו כן, קל להשתמש בריבית כדי להשוות בין הלוואות וניתן להזין את המידע בצורה מסודרת אל מחשבון ייעודי על מנת לקבל תוצאה מיידית.
  2. תנאי פירעון – כדאי לברר מראש מהם תנאי ההחזר אם מחליטים לפרוע את ההלוואה מוקדם מהצפוי. בניגוד למה שנהוג לחשוב, זה לא תמיד אפשרי ולעיתים קרובות זה מלווה בתשלום קנס. אבל אם בודקים את זה מראש, אפשר לדרוש להכניס אפשרות פירעון מוקדם כתנאי מול החברה המלווה.
  3. ביטחונות – לרוב אין צורך להעמיד ערבים ובטחונות כדי לקבל הלוואות לאנשי קבע. עצם העובדה שמדובר על משכורת שניתנת על ידי המדינה משחקת תפקיד חשוב אצל החברה המלווה, כי היא מראה לה שיש על מי לסמוך מבחינת הכנסה חודשית. מנגד, לא תמיד זה ככה וצריך לבדוק האם החברה דורשת העמדת ערבים, בטחונות וכן הלאה. 

יתרונות ההלוואה

אחד היתרונות העיקריים של הלוואות לאנשי צבא הקבע הוא שהן מגיעות בדרך כלל עם ריביות נמוכות יותר ותנאים גמישים יותר מאשר הלוואות מסורתיות. הסיבה לכך היא שלאנשי צבא יש לרוב מקור הכנסה יציב ופרופיל סיכון נמוך יותר מהאוכלוסייה הכללית.

בנוסף, חלק מהלוואות לאנשי צבא הקבע עשויות להציע גם הטבות מיוחדות, כגון תוכניות על הלוואות לאנשי שירות צבאי שנפצעו או נכים בזמן תפקידם, או אפשרויות דחיית הלוואות לאנשי קבע שנחשבים בשירות קרבי או באזורי סיכון. 

בסך הכל, הלוואות לאנשי צבא הקבע יכולות להוות כלי פיננסי חשוב לאנשי צבא הזקוקים לגישה לאשראי, והן יכולות לעזור לספק יציבות פיננסית וביטחון למשפחות צבאיות.

הבדלים בין הלוואות לבין שיטות מימון אחרות לאנשי קבע

הלוואות הן צורת מימון נפוצה הכוללת הלוואת סכום כסף קבוע ממלווה בהסכם להחזר ההלוואה על פני פרק זמן מוגדר עם ריבית. הלוואות שונות מפתרונות מימון אחרים בכמה דרכים בולטות:

  1. גמישות: הלוואות מציעות מידה רבה יותר של גמישות מאשר אפשרויות מימון אחרות, כגון כרטיסי אשראי או קווי אשראי. בהלוואה אתה מקבל מראש סכום כסף חד פעמי, שיכול לשמש למימון פרויקט או רכישה ספציפיים. לעומת זאת, כרטיסי אשראי וקווי אשראי מספקים גישה שוטפת לכספים שניתן להשתמש בהם למגוון הוצאות.
  2. שיעורי ריבית: הלוואות מציעות בדרך כלל ריביות נמוכות יותר מפתרונות מימון אחרים, כגון כרטיסי אשראי. הסיבה לכך היא שהלוואות לרוב מובטחות בבטחונות או בעלות לוח פרעון קבוע, מה שמפחית את הסיכון למלווה.
  3. תנאי החזר: להלוואות יש תנאי החזר קבועים, מה שאומר שאתה יודע בדיוק כמה תצטרך להחזיר בכל חודש ומתי ההלוואה תוחזר. זה יכול להיות מועיל עבור תקציב ותכנון פיננסי. לעומת זאת, לפתרונות מימון אחרים כמו כרטיסי אשראי יש לרוב ריביות משתנות ותשלומים חודשיים מינימליים, מה שמקשה על תכנון העתיד.
  4. מטרה: הלוואות משמשות לרוב למימון רכישות או פרויקטים ספציפיים, כגון רכב, בית או עסק. פתרונות מימון אחרים, כגון כרטיסי אשראי, עשויים לשמש למגוון רחב יותר של הוצאות, לרבות הוצאות יומיות ורכישות קטנות.
  5. בדיקות דירוג אשראי: הלוואות דורשות בדרך כלל בדיקת אשראי כחלק מתהליך הבקשה, בעוד שפתרונות מימון אחרים עשויים שלא. המשמעות היא שקשה יותר לקבל הלוואות אם יש לך אשראי גרוע. אבל אם יש דירוג אשראי טוב, ההלוואה תהיה משתלמת מאוד. 

בסך הכל, הלוואות מציעות צורת מימון מובנית ואמינה שיכולה להיות אידיאלית עבור רכישות או פרויקטים ספציפיים. בעוד שפתרונות מימון אחרים עשויים להציע יותר גמישות, הם עשויים להגיע עם שיעורי ריבית גבוהים יותר ופחות חיזוי מבחינת תנאי ההחזר.

הבדלים בין סוגי הלוואות – כולל אנשי קבע והלוואות רגילות

הלוואות לאנשי קבע מגיעות לרוב עם ריביות נמוכות יותר בהשוואה להלוואות המוצעות לציבור הרחב. הסיבה לכך היא כאמור שלאנשי צבא יש מקור הכנסה קבוע והם נחשבים ללווים בסיכון נמוך יותר, בגלל שהמדינה משלמת להם את המשכורת ומשום שהתפקיד שלהם הוא לרוב לתקופה ארוכה של כמה שנים ברצף.

חוץ מזה, לאנשי צבא עשויים להיות צרכים ונסיבות ייחודיות, כגון רילוקיישן לבסיס אחר, הדורשים גמישות רבה יותר בתנאי ההלוואה. הלוואות לאנשי צבא קבע עשויות להציע תכונות כגון תנאי החזר מורחבים, תשלומים דחויים ועמלות מיותרות.

כל מה שכדאי לאנשי קבע לעשות כדי לבחור הלוואות משתלמות

כדי למצוא את ההלוואה המשתלמת ביותר, ישנם מספר גורמים שכדאי לקחת בחשבון בעת השוואת אפשרויות הלוואה שונות. הנה כמה מהדברים העיקריים שיש לבדוק:

  • ריבית: הריבית היא הגורם החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בעת השוואת הלוואות. ריבית נמוכה יותר פירושה שתשלמו פחות במהלך חיי ההלוואה. 
  • עמלות: לחלק מהלוואות עשויות להיות עמלות הקשורות אליהן, כגון עמלות הקמה, עמלות בקשה או קנסות על תשלום מראש. הן יכולות להשפיע באופן משמעותי על העלות הכוללת של ההלוואה.
  • תנאי החזר: תנאי ההחזר של הלוואה יכולים להשפיע על העלות הכוללת של ההלוואה. תנאי החזר ארוכים יותר יכולים לגרום לתשלומים חודשיים נמוכים יותר, אך עשויים להגדיל את סכום הריבית הכולל שמשלמים במהלך חיי ההלוואה.
  • בטחונות: הלוואות המובטחות בבטחונות, כגון בית או רכב, עשויות להציע ריביות נמוכות יותר בהשוואה להלוואות לא מובטחות. 

הדבר החשוב ביותר הוא לבחור הלוואה שתאפשר לנו לעמוד בתנאי ההחזר. אם נמצאים בשירות צבאי בקבע ויודעים מראש מה המשכורת לתקופה הקרובה, כדאי לנצל את זה. במקביל, ניתן לפנות אל גופי מימון שמתמקדים בסוג כזה של הלוואות ואף לבדוק איזה תמיכה וערבונות מעניק הצבא לחיילים בשירות קבע.

הלוואות לאנשי קבע
חשבו את הריבית על ההלוואה

חשבו את ההחזר החודשי על ההלוואה ואת הריבית הצפויה

החזר החודשי שלך הוא:
0
הצג לוח סילוקין >>

שאלות ותשובות נפוצות

פלוס

איך בוחרים מימון מתאים?

בודקים מהם תנאי ההחזר, הריבית ואפשרויות הפירעון מול החברה המלווה.

פלוס

האם אפשר לבצע משא ומתן על הריבית?

כן. במסגרת המשא ומתן, כדאי להראות תלושי שכר המעידים על ותק ועל דרגה גבוהה בקבע.

פלוס

איך יודעים כמה משלמים על המימון?

משתמשים במחשבון לפי גובה הריבית ומספר התשלומים.

פלוס

האם אנשי צבא בשירות פעיל יכולים לקבל הלוואות בתנאים מועדפים?

כן. ישנם מסלולי הלוואות שמיועדים לחיילים בשירות סדיר ולא רק בקבע.

פלוס

האם להלוואות לאנשי צבא הקבע יש ריביות נמוכות יותר מהלוואות מסורתיות?

כן, להלוואות לאנשי צבא הקבע יש פעמים רבות ריביות נמוכות מההלוואות המסורתיות בשל ההכנסה היציבה ופרופיל הסיכון הנמוך יחסית.

פלוס

מהן ההטבות המיוחדות שיש לאנשי קבע בהלוואות?

אנשי קבע עשויים להיות זכאים לתוכניות למחילה על הלוואות, הפחתות ריבית והטבות אחרות.

פלוס

מה כדאי לבדוק כדי למצוא את ההלוואה המשתלמת ביותר?

בעת השוואת אפשרויות הלוואות, יש לבדוק את שיעור הריבית, העמלות, תנאי ההחזר, דרישות הביטחונות, דרישות דירוג האשראי ומוניטין המלווה.

עוד הלוואות בנושא
לקוחות ממליצים
לבדיקת זכאות להלוואה
תוכן עניינים
כלים שימושיים
הלוואה לפי סכום

אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל

אתר הלוואות זה פועל אך ורק בגבולות החוק, ומספק מידע מקיף על אפשרויות הלוואות הן מבנקים והן מחברות פרטיות. האתר מאפשר למבקרים להשוות הצעות וליצור קשר ישיר עם המוסדות הרלוונטיים. חשוב לציין כי האתר אינו יוצר כל קשר עסקי עם הבנקים או החברות הנזכרות, והמידע הנמסר הינו אך ורק לטובת המשתמשים.