דרך קיבוץ גלויות 34, תל אביב
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
logo Loan4all

הלוואות ללא ריבית לעסקים

קיימים תנאים מסוימים שבהם עסקים יכולים לקבל הלוואה בלי ריבית מבנקים, ארגונים ללא מטרות רווח או בערבות המדינה. עם זאת, כדאי לבדוק עמלות וקנסות על פירעון מוקדם

בדוק זכאות להלוואה לעסק והגש בקשה בדיגיטל,
בחר סוג הלוואה, ציין סכום, וקבל הצעה להלוואה במהירות!

מה סכום ההלוואה?

{{form.range}}
500,000₪
10,000₪
{{errors}}
בחר סוג הלוואה
הלוואה פרטית

הלוואה פרטית

הלוואה עיסקית

הלוואה עסקית

מהי מטרת ההלוואה?

לעסק קיים
לעסק חדש
רכישת נכס לעסק
הלוואה כנגד נכס
הלוואה משלימה להון עצמי
הלוואת בלון
אחר

מלאו את הפרטים בשביל לעבור לשלב הבא

{{errorName}}
{{errorPhone}}

אני מאשר , שקראתי ומסכים לתנאי השימוש והפרטיות וכי הפרטים שמסרתי ישמשו לקבלת פניות, הצעות שיווקיות מאיתנו או מצדדים שלישיים

{{validTerm}}

מסכימ/ה לקבלת תוכן, דברי פרסומת או עדכונים מהחברה באמצעות דוא"ל, SMS או טלפון

מהו סוג העסק?

עוסק פטור
עוסק מורשה
חברה בע״מ
תאגיד

יש לך ביטוחים פרטיים שתרצה לבדוק בהם הוזלה?

כן
לא

מהו תחום העסק שלך?

פיננסים, ביטוח, ניהול או משק בית
מסחר קמעונאי וסיטונאי
חינוך, בריאות, פנאי ונופש, רווחה וסעד
שירותי אירוח ומזון
תחבורה, אחסנה, דואר ובלדרות
תשתיות, בניה ונדל"ן
מסחר ותיקון כלי רכב מנועיים
ייצור ותעשייה
חקלאות, ייעור ודייג, כריה וחציבה

כמה שנים העסק פעיל?

מתחת לשנה
שנה עד שנתיים
שנתיים עד חמש
חמש ומעלה

האם העסק מוגבל בבנק?

כן
לא

האם לעסק יש צ'קים חוזרים?

כן
לא

האם היו עיקולים?

כן
לא

מה היה המחזור שלך בשנת 2022?

עד 250
250-מיליון
מיליון עד 2
2 עד 5
5 ומעלה

האם העסק הרוויח בשנת 2022/2021 או בשניהם?

כן
לא

האם יש בבעלות העסק נכס?

כן
לא
יותר מנכס אחד

האם ברשותך קופות גמל, קרנות השתלמות או קרן פנסיה ללא שיעבוד?

כן
לא
{{this.form.name}},הינך זכאי להלוואה בתנאים אטרקטיביים, בשעות הקרובות יחזור אלייך מטעם - גוף פיננסי שיספק לך עד 10 הצעות להלוואה.
כחלק מהשירות נשמח לבדוק עבורך גם זכאות להוזלה במחירי הביטוחים הקיימים באלפי שקלים בשנה באמצעות מענה על 3 שאלות בלבד! מוכן? זה לוקח 15 שניות:

איזה ביטוחים יש לך כיום?

חיים
בריאות
חיים למשכנתא
רכב
דירה
אחר

מהי מטרת ההלוואה?

לימודים
סגירת חובות
עזרה לבן משפחה
רכישת רכב
שיפוץ בית
הלוואה כנגד נכס
הלוואה משלימה להון עצמי
הלוואת בלון
סיבה אחרת

מלאו את הפרטים בשביל לעבור לשלב הבא

{{errorName}}
{{errorPhone}}

אני מאשר, שקראתי ומסכים לתנאי השימוש והפרטיות וכי הפרטים שמסרתי ישמשו לקבלת פניות, הצעות שיווקיות מאיתנו או מצדדים שלישיים

{{validTerm}}

מסכימ/ה לקבלת תוכן, דברי פרסומת או עדכונים מהחברה באמצעות דוא"ל, SMS או טלפון

מהו גילך?

{{form.age}}
80
18

מצב משפחתי?

רווק
נשוי
גרוש
אלמן
הורה יחידני
ידוע לציבור

היכן אתה מתגורר?

שכירות
אצל ההורים
אחר

האם יש ברשותך נכס?

כן
לא
יותר מאחד

מה גובה המשכנתא הקיימת על הנכס\ים?

עד חצי מיליון ש"ח
חצי עד מיליון ש"ח
יותר ממיליון ש"ח
אין משכנתא

מצב תעסוקתי

שכיר
עצמאי
פנסיונר
לא עובד
עתודאי

יש לך ביטוחים פרטיים שתרצה לבדוק בהם הוזלה?

כן
לא

האם קיימות הלוואות נוספות?

כן
לא

האם חזרו צ'קים או הוראות קבע?

כן
לא

האם אתה מוגבל בבנק?

כן
לא

האם ברשותך מעל 30 אלף ש"ח בקופות גמל, קרנות השתלמות או קרן פנסיה? (ללא שיעבוד)

כן
לא

האם ברשותך כרטיס אשראי (לא דיירקט)?

כן
לא
{{this.form.name}},הינך זכאי להלוואה בתנאים אטרקטיביים, בשעות הקרובות יחזור אלייך מטעם - גוף פיננסי שיספק לך עד 10 הצעות להלוואה.
כחלק מהשירות נשמח לבדוק עבורך גם זכאות להוזלה במחירי הביטוחים הקיימים באלפי שקלים בשנה באמצעות מענה על 3 שאלות בלבד! מוכן? זה לוקח 15 שניות:

איזה ביטוחים יש לך כיום?

חיים
בריאות
חיים למשכנתא
רכב
דירה
אחר

כמה משלם בחודש על הביטוחים?

עד 100 ש"ח
100-300 ש"ח
300-500 ש"ח
מעל 500 ש"ח
לבדיקת הוזלה בביטוחים אנא הכנס מספר תעודת זהות ותאריך הנפקה.
פרטייך שמורים, סוכן ביטוח מורשה יעשה שימוש בפרטים לבדיקת ביטוחים באתר הר הביטוח בלבד.
{{errorssn}}
calendar
{{errorDate}}
כל הכבוד!, {{this.form.name}} סיימת את בדיקת ההוזלה בביטוחים! בשעות הקרובות יחזור אלייך נציג מטעם סוכנות לביטוח אשר יסייע לך בבדיקת הוזלה, יאתר את הביטוחים שלך ושל משפחתך באתר הר הביטוח וימצא הזדמנויות להוזלה בעד עשרות אלפי שקלים.

האם יש לך הלוואה פעילה כנגד קרן הפנסיה שלך? [אם סימנת לא, הינך זכאי להלוואה]

כן
לא

האם יש לך הלוואה פעילה כנגד קופת גמל או תיק השקעות? [אם סימנת לא, הינך זכאי להלוואה]

כן
לא

האם יש לך הלוואה פעילה כנגד קרן השתלמות? [ אם סימנת לא, הינך זכאי להלוואה]

כן
לא
הינך זכאי להלוואה ב-1% ריבית כנגד קרן! על פי הנתונים שהזנת ניראה כי הינך זכאי להלוואה המשתלמת ביותר בשוק - הלוואה כנגד קרן בריבית של 1% - בתנאי שצברת מעל 30 אלף ש"ח בקרנות שלך. בדקות הקרובות יחזור אלייך נציג מטעם גוף פיננסי מוביל ויספק לך את כל המידע על לקיחת ההלוואה וקבלתה לחשבון הבנק במהירות.

מהן הלוואות לעסקים קטנים ללא ריבית?

הלוואה לעסקים ללא ריבית, כפי שהשם מרמז, היא הלוואה שבה הלווה אינו נדרש לשלם ריבית כלשהי על הסכום שנשאל. המשמעות היא שאם עסק לווה סכום כסף מסוים, הוא נדרש רק להחזיר את הסכום המדויק הזה, ללא כל חיובים או עמלות נוספות בצורת ריבית. הלוואות כאלה אינן כמו הלוואות מסורתיות שבהן הלווה צריך להחזיר יותר ממה שלווה עקב צבירת ריבית.

למה בהלוואה לעסקים יש ריבית?

להלוואות תפקיד מכריע במתן אפשרות לאנשים ועסקים להשיג את יעדיהם. כאשר לאדם או עסק חסר מספיק כספים למטרה מסוימת, הם עשויים לבקש הלוואה ממוסד פיננסי או מלווה. הלוואה טיפוסית כוללת הלוואה של סכום כסף והחזרתו לאורך זמן עם סכום נוסף המכונה ריבית. 

הלוואות ללא ריבית מבנקים לעסקים

הלוואה מבנק בעקבות פתיחת חשבון בנק ניתנת להמון עסקים ללא ריבית. הם מציעים הלוואות ללא ריבית הנעות בדרך כלל בין 30-50 אלף ש”ח. התהליך הוא לרוב פשוט, ומאפשר ליזמים לגשת בקלות להון שהם צריכים. עם זאת, כדאי לברר לגבי עמלת פירעון מוקדם ועמלת הקמת תיק. 

מוסדות פיננסיים חוץ בנקאיים להלוואה בלי ריבית לעסקים

מחוץ לתחום הבנקאות המסורתית, שפע של חברות פיננסיות וביטוח, לצד גופי אשראי, מציעות הלוואות ללא ריבית. הסכומים שהם מספקים יכולים להיות גבוהים באופן משמעותי ולעיתים להגיע לכמה מאות אלפי שקלים. כמו כן, במגזר החוץ בנקאי פועלים ארגונים ללא כוונת רווח ובהן עוגן הלוואה ללא ריבית, הלוואה ללא ריבית מקרן קורת קרן הלוואות ללא ריבית שנקראת “קרן נתן”. 

מימון לעסקים ללא ריבית מקרנות פרטיות

ישנן חברות פיננסיות המשתפות פעולה עם קרנות פרטיות, ומאפשרות הלוואות בתנאים נוחים ומשתלמים יותר עבור לקוחותיהן. עם זאת, בחלק מהמקרים ייתכן והקרן תצטרך להיות שותפה של בעלי העסקים גם ברווחים שלהם. בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא כל קרן פרטית היא קרן פילנתרופית, כמו למשל קרן נתן. בנוסף, קיימות קרנות פרטיות שנותנות הלוואות בדמות השקעות. 

הלוואה בערבות המדינה לעסקים ללא ריבית או בריבית נמוכה

קרן הלוואות בערבות המדינה מספקת את הצרכים הפיננסיים של עסקים קטנים ובינוניים, בין אם מדובר בהון חוזר, הקמת עסקים חדשים או השקעות. מאפיין בולט אחד של הלוואות מגובות מדינה אלה הוא מחויבותה של הממשלה להבטיח עד 85% מהבטחונות הדרושים להבטחת הלוואה בנקאית. עסקים עם מחזור שנתי מתחת ל-100,000 שקל יכולים לנצל את המשאב הזה בכל הבנקים. עם זאת, ישנם תנאים מוקדמים חיוניים: ללווים לא יהיו חובות פתוחים מול רשויות המס בישראל, לא יהיו הגבלות או עיקולים על חשבונותיהם הפרטיים או של בעלי המניות בחברה, והם לא צריכים לעבור תהליכי פירוק או כינוס נכסים. 

מהי האגודה להלוואות ללא ריבית?

גורם ייחודי בנוף הפיננסי של ישראל הוא האגודה הישראלית להלוואות ללא ריבית. בהתאמה אישית לבעלי עסקים קטנים, הם מציעים הלוואות עד 90,000 ₪ בתקופת הלוואה של 45 חודשים. עם זאת, הבטחת הלוואה מהאגודה הזו אינה פשוטה עבור כולם וצריך לפנות אל המרכז הישראלי למימון עסקים. במידה ועומדים בקריטריונים, ניתן להוריד טופס האגודה הישראלית להלוואות ללא ריבית מהאתר שלהם. 

מהם הקריטריונים לקבלת הלוואה ללא ריבית לעסק מהאגודה הישראלית?

יש קריטריונים מסוימים שעל הלווים לעמוד בהם, כגון הבטחה שיש ערבים ואין חובות עומדים מול גופים רשמיים שונים. דרישה בסיסית היא יצירה והצגת תוכנית עסקית איתנה בפני ועד העמותה. תוכנית זו, שנעשתה בסיוע יועץ עסקי מאושר הקרן, צריכה להיות ממצה, מלווה בדוחות כספיים, ועליה לפרט בצורה משכנעת את הנחיצות של ההלוואה ואסטרטגיית ההחזר שלה.

מה נדרש על מנת לקבל הלוואה לעסק ללא ריבית?

המכניקה של הלוואה לעסקים ללא ריבית בישראל היא פשוטה יחסית. עסק שדורש מימון פונה לאחד מהמוסדות המעניקים הלוואות אלו. עם האישור, העסק מקבל את סכום ההלוואה ומסכים להחזירו בתשלומים מוגדרים לאורך תקופה מוסכמת. מכיוון שאין ריבית מעורבת, סכום ההחזר נשאר קבוע, מה שמקל על התכנון הפיננסי לעסק הלווה.

מה עומד מאחורי עמותות של הלוואות לעסקים ללא ריביות?

לישראל היסטוריה ותרבות עשירה המדגישה סיוע הדדי ותמיכה קהילתית. רקע זה סלל את הדרך לפיתוח של עמותות ומוסדות שונים המציעים הלוואות ללא ריבית לעסקים. מוסדות אלה מונעים על ידי הפילוסופיה לעזור לחברי הקהילה לשגשג ללא נטל העניין. הם מאמינים שבעזרת סיוע לעסקים ללא משקל העניין, הם מאפשרים להם לצמוח, לייצר תעסוקה ולתרום בצורה יעילה יותר לכלכלה.

מה בודקים לפני שלוקחים הלוואה לעסק ללא ריבית?

למרות שהרעיון של הלוואות לעסקים ללא ריבית נשמע מפתה, חיוני ללווים פוטנציאליים להיות מודעים לתנאים והתנאים המצורפים להלוואות כאלה. בישראל, רבים מהמוסדות הללו המציעים הלוואות ללא ריבית עושים זאת בציפייה להחזרים בזמן, ואולי יהיו להם קריטריונים ספציפיים לזכאות. כדאי גם לציין שבעוד שהיעדר ריבית יכול להיות ברכה, הלוואות אלו עשויות להיות מוגבלות בסכום, ולא כל עסק עשוי להיות זכאי.

מהם התנאים השונים של הלוואות לעסקים ללא ריבית?

הרעיון של הלוואות לעסקים ללא ריבית בישראל נובע מדגש תרבותי שורשי על תמיכה בקהילה וסיוע הדדי. לעסקים שמתאימים, הלוואות אלו יכולות לספק דחיפה פיננסית חיונית ללא נטל הריבית. עם זאת, כמו בכל עניין פיננסי, חיוני לגשת להזדמנויות כאלה עם הבנה ברורה ומודעות לתנאים המעורבים.

איך הלוואות ללא ריבית עוזרות לעסקים?

להלוואות לעסקים תפקיד מרכזי בהבטחת צמיחה ויציבות מתמשכת של עסקים, קטנים כגדולים. מדי פעם כל בעל עסק נקלע למצב בו יש צורך במימון חיצוני. זה יכול להיות מסיבות שונות: להניע מיזם עסקי חדש, להשקיע בהזדמנויות צמיחה, להרחיב את הפעילות הקיימת, או פשוט להגביר את תזרים המזומנים לפעילות שוטפת חלקה יותר. למרבה המזל, ישראל מציעה אפיקים מגוונים לרכישת הלוואות עסקיות ללא ריבית, המאפשרות לבעלי עסקים ללוות ללא נטל הריבית. בואו נעמיק באפשרויות הזמינות.

הלוואות ללא ריבית לעסקים
חשבו את הריבית על ההלוואה

חשבו את ההחזר החודשי על ההלוואה ואת הריבית הצפויה

החזר החודשי שלך הוא:
0
הצג לוח סילוקין >>

עוד הלוואות בנושא

לקוחות ממליצים
לבדיקת זכאות להלוואה
תוכן עניינים

אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל

אתר הלוואות זה פועל אך ורק בגבולות החוק, ומספק מידע מקיף על אפשרויות הלוואות הן מבנקים והן מחברות פרטיות. האתר מאפשר למבקרים להשוות הצעות וליצור קשר ישיר עם המוסדות הרלוונטיים. חשוב לציין כי האתר אינו יוצר כל קשר עסקי עם הבנקים או החברות הנזכרות, והמידע הנמסר הינו אך ורק לטובת המשתמשים.

כלים שימושיים
הלוואה לפי סכום