דרך קיבוץ גלויות 34, תל אביב
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

משכון נכס קיים לטובת קניית נכס נוסף

אם יש לכם כבר דירה משלכם ואתם גרים בה (או משכירים אותה) ואתם מעוניינים לרכוש דירה נוספת הרי שתצטרכו ככל הנראה מימון של בנק או גוף פיננסי אחר לטובת זה. אם אתם מבוססים כלכלית עד כדי כך שיש לכם כבר כמה נכסים, הרי שלא הייתם מקדישים זמן לקריאת מאמר זה, אולם מכיוון שלא כך המצב וסביר להניח שאתם בעלי נכס אחד או שניים ומעוניינים לרכוש נכס נוסף – כדאי שתכירו את האפשרות למשכון נכס קיים לטובת קניית נכס נוסף. בוודאי כבר שמעתם על זה אולם לא הקדשתם לכך יותר מדי מחשבה או זמן לימוד. 

עולם הנדל”ן רווי בהזדמנויות:

הנדל”ן הוא ערוץ השקעה עבור אנשים רבים, גם אם אינם עוסקים בתחום זה במשרה מלאה, המעוניינים לייצר לעצמם הכנסה פסיבית. אנשים ללא ניסיון בתחום הנדל”ן ככל הנראה ירכשו את הנכס הראשון (ואולי גם השני שלהם) רק כאשר יהיה להם הסכום המלא לטובת זה, או כאשר יסיימו משכנתא אחת על הבית הראשון שלהם. כך למשל משפחה שההורים בשנות ה45-55 לחייהם, שסיימו לשלם משכנתא על הבית הקיים שלהם ומעוניינים לרכוש נכס נוסף יוכלו לקחת משכנתא חדשה על הנכס החדש על ידי משכון הנכס הקודם. עם הזדמנויות רבות כל כך בנדל”ן, היצמדות לחברת נדל”ן מקצועית תסייע לכם לקבל החלטות נכונות לגבי ניהול ההון האישי שלכם ומשכון הנכסים לטובת רכישת נכסים חדשים.

כיצד מתקדמים מנכס ראשון לנכס שני?

ישנן זוגות/משפחות שבקושי מצליחות להקים את הבית הראשון שלהם. במידה ויש להם הון אישי מספיק הם יכולים לקחת משכנתא מהבנק בתמורה למשכון הנכס שהולכים לקנות. במידה ולא – הם יצטרכו למשכן נכס אחר לטובת קניית הנכס החדש. משכון נכס קיים לטובת קניית נכס נוסף כפוף לחוקים בבנק ישראל כמובן, רשות המקרקעין ובתהליך ביורוקרטי מסוים. בסופו של דבר תוכלו למשכן את הנכס האחד שלכם על מנת לקבל מימון מלא/חלקי לנכס השני. בדרך כלל גובה ההלוואה שתוכלו לקבל כי כחצי מערך הבית המשועבד לטובת המשכנתא. אם יש שעבוד בגובה מסוים כבר על הנכס, הרי שתוכלו לקבל רק את ההפרש. לדוגמה: אם כבר קיימת משכנתא על הבית בשווי חצי מיליון שקלים אך שעבוד הבית מקנה לכם 700 אלף שח הלוואה, תוכלו לקבל רק 200 אלף (שמשלימים את אותם חצי מיליון שקלים ל700 אלף). 

משכון נכס קיים לטובת קניית נכס נוסף – אצל מי?

חברות ביטוח, חברות אשראי, קרנות המאושרות על ידי משרד האוצר, הסיבה לכך היא שאתם רוצים לעבוד מול גוף חזק שכן גוף זה יישאר ויישמר איתן וקיים עד שתשלימו את רכישת המשכנתא והוא יסיר את שעבוד הדירה בבוא הזמן. גוף מלווה שיהיה לו בעיות כלכליות וייאלץ למכור את הנכסים שלו כדי לכסות חובות יחייב אתכם לשלם את יתרת החוב על ידי מכירת הנכס המשועבד וזאת ללא התחשבות במי שגר שם.

משכון נכס קיים לטובת קניית נכס נוסף
חשבו את הריבית על ההלוואה

חשבו את ההחזר החודשי על ההלוואה ואת הריבית הצפויה

החזר החודשי שלך הוא:
0
הצג לוח סילוקין >>

עוד הלוואות בנושא
לקוחות ממליצים
לבדיקת זכאות להלוואה
תוכן עניינים
כלים שימושיים
הלוואה לפי סכום

אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל

אתר הלוואות זה פועל אך ורק בגבולות החוק, ומספק מידע מקיף על אפשרויות הלוואות הן מבנקים והן מחברות פרטיות. האתר מאפשר למבקרים להשוות הצעות וליצור קשר ישיר עם המוסדות הרלוונטיים. חשוב לציין כי האתר אינו יוצר כל קשר עסקי עם הבנקים או החברות הנזכרות, והמידע הנמסר הינו אך ורק לטובת המשתמשים.