דרך קיבוץ גלויות 34, תל אביב
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האפשרויות שכדאי לדעת לפני הוצאה לפועל

קיבלת התראה לפני נקיטת הליכים כמו פתיחת תיק בהוצאה לפועל? זה בהחלט לא נעים, אך גם יכול לקרות כמעט לכל אחד.

חשוב שתדע שיש מי שיעזור לך בנושא, כמו עורך דין המתמחה בתחום של הוצאה לפועל ולטפל במהירות וביעילות בתיק בכדי שהמצב לא יחמיר ולא יוטלו נגדך הגבלות שעלולות להזיק לך כמו עיקול חשבון הבנק או רשיון הנהיגה ולעיתים גם המשכורת כולה.

כדאי לדעת שכאשר נעזרים בעורך דין, מדובר בכמה צעדים די פשוטים למי שבאמת מבין בתחום, כדי שכל ההגבלות נגדך יוסרו במהרה. בפורטל Loan4all תוכלו למצוא את ההמלצות על עורכי הדין הטובים ביותר בתחום, תוך התחשבות מדויקת בצרכים שלך.

חשוב מאוד לדעת שההגבלות שבאות יחד עם תיק הוצאה לפועל יכולות להיות מאוד קשות ומכבידות, כמו עיכוב יציאה מהארץ, שלילה של רשיון הנהיגה ועוד, מעבר לחוסר הנעימות בסגירת משכורת חודשית שנכנסת לחשבון הבנק שלך ללא יכול משיכה או גישה אליה. כל אלו יכולים לסגור באופן בלתי נוח על זכויותיך להתנהלות שגרתית רגילה בחייך. לרוב, לפני נקיטת ההליכים מקבלים התראה בכתב בדואר רשום או גם טלפונית, בכדי לתת לך את הזמן הדרוש לטפל בנושא של קשיים כלכליים שנקלעת אליהם במהרה, ולכן כדאי למצוא את איש המקצוע המתאים לביצוע הליך של ביטול עיקול ולפנות אליו לייעוץ ועזרה בכך.

כדאי לדעת

בתי המשפט בארץ הם אלו שבעצם מפעילים את לשכת הוצאה לפועל כזרוע המבצעת, במקרה שתושב לא חי לפי התנהלות כלכלית נכונה ומטפל בקשיים כלכליים שגרמו לחובותיו למוסדות שונים, ומתעלם מהאזהרות השונות הנשלחות אליו, בדרישה לגביית החוב הנוצר.

חוק הוצאה לפועל נחקק בשנת 1967 כדי לאפשר לדורשים נגד חייבים את גביית החובות כלפיהם להחזיר את החוב במהרה בעזרת בית המשפט. מדובר בעיקר בתמיכה בנושים שהם בעיקר גופים האחראים על משכנתאות, שטרות חוב וכדומה.

בעוד שישנם עורכי דין של שתפקידם להגן על אותם הנושים הזכאים על מנת שהכסף המגיע להם מהחייבים יוחזר במהרה, ישנו הצד השני של עורכי הדין אשר מגינים על החייבים, בהקלות והסרת ההגבלות על חשבונם, לאחר שהם מבצעים הליכי חקירות כלכליות של בעל החוב, כמו גם הגעה לפשרה על מנת לאפשר תנאים נוחים להחזר החוב.

כדאי לדעת שחוק הוצאה לפועל חל לא רק על תושבים אזרחי ישראל אלא גם על כאלו ששוהים בגבול או באמצע של תהליך קבלת אזרחות, כמו גם כאלו שמבצעים עסקאות מול ישראל ולא עומדים בהחזרי החובות שלהם על פי החוק.

מטרות הפנייה להוצאה לפועל

חשוב להבין כי מדובר בגוף שמגן על גופים מסוימים מפני אזרחים שלא עומדים בהתחייבויות שלהם, במטרה לעזור בפרעון החובות ולא לשאת באשמה במקום החייבים המתחמקים.

המקרים בהם פונים להוצאה לפועל:

  • חוב על שטר ערבות
  • משכנתא
  • החזר צ׳קים
  • חוסר של חשבונית
  • מזונות וכו׳

לרוב, כאשר קיים אדם ולו התחייבויות שלא עמד בהן תקופה,קרוב לוודאי שקיימים אצל עוד חובות נוספים ולא רק אחד ועל כן גם כמה תיקים שונים. במקרה כזה ניתן להתחשב בו ולבצע איחוד תיקים שיאחד את סך כל חובותיו לתיק אחד, לנוחיות התשלום.

ביטול וסגירת תיק

אם בכל זאת נפתח נגדכם תיק, אנא פעלו בהקדם האפשרי על ידי קבלת העזרה הראויה לכם. ניתן לבדוק ולהיעזר גופים אשר מעניקים עזרה כמו הלוואה ללא ריבית או הלוואה בריבית נמוכה, בכדי לעזור לכם לפרוע את החוב בהקדם האפשרי. עם זאת, עקב המצב המורכב של תיק פתוח בהוצאה לפועל, חשוב שתבינו שלא יהיה בהכרח קל למצוא גופים כאלו ולכן עליכם לעשות את המאמץ המרבי בלקיחת האחריות על הנושא.

פניה להוצאה לפועל
חשבו את הריבית על ההלוואה

חשבו את ההחזר החודשי על ההלוואה ואת הריבית הצפויה

החזר החודשי שלך הוא:
0
הצג לוח סילוקין >>

עוד הלוואות בנושא
לקוחות ממליצים
לבדיקת זכאות להלוואה
תוכן עניינים
כלים שימושיים
הלוואה לפי סכום

אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל

אתר הלוואות זה פועל אך ורק בגבולות החוק, ומספק מידע מקיף על אפשרויות הלוואות הן מבנקים והן מחברות פרטיות. האתר מאפשר למבקרים להשוות הצעות וליצור קשר ישיר עם המוסדות הרלוונטיים. חשוב לציין כי האתר אינו יוצר כל קשר עסקי עם הבנקים או החברות הנזכרות, והמידע הנמסר הינו אך ורק לטובת המשתמשים.