דרך קיבוץ גלויות 34, תל אביב
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
logo Loan4all

מנורה מבטחים הלוואה כנגד קרן השתלמות

במרבית המקרים כאשר אנו זקוקים להלוואה המחשבה הראשונה שעולה בראשנו היא לפנות אל הבנק שלנו, חלקנו עשוי לפנות אל חברת אשראי, יש כאלה שיבחרו לפנות אל חברות מימון חוץ בנקאיות שמספקות הלוואות ואחרים יפנו אל קרובי המשפחה שלהם או אל החברים הקרובים שלהם. לידיעתם גם מנורה מבטחים הלוואה כנגד קרנות השתלמות היא אופציה להלוואה משתלמת.

במידה ואחד מהגופים שצוינו לעיל ייתן לנו הלוואה, הוא יגביל את גובה ההלוואה שהוא מוכן לתת עד סכום מסוים, את תנאי ההחזר ואת גובה הריבית שנצטרך לשלם לו. כיום, קיימת עוד אפשרות מצוינת שהולכת וצוברת תאוצה – מנורה מבטחים הלוואה מקרן השתלמות. אז מהי הלוואה מקרן השתלמות ולמה היא משתלמת?

מנורה מבטחים הלוואה מקרן השתלמות

לא משנה אם אתם עובדים בתור שכירים או שאתם מנהלים עסק עצמאי, יכול להיות שבתקופת העבודה שלכם נפתחה בשבילכם קרן השתלמות. קרן השתלמות היא מסלול בו אתם מפרישים בכל חודש סכום כספי מסוים מהמשכורת שלכם, במידה ואתם שכירים המעסיק שלכם יפריש גם סכום כסף מסוים, הסכום הכספי שתפרישו יושקע במסלול מסוים בו אתם תבחרו. אם תבחרו לפדות את הסכום הכספי שקיים בקרן במהלך שש השנים הראשונות הסכום יפדה עם ניכוי מס של 47%.

אם תבחרו לפדות את הסכום הכספי שקיים בקרן לאחר שש שנים אתם תוכלו לפדות את מלוא הסכום ללא מס. למרות שלא מומלץ לפדות את קרן ההשתלמות במהלך שש השנים הראשונות עדיין יש דברים אחרים שניתן לעשות איתה. במנורה מבטחים ישנה אפשרות לקחת הלוואה כנגד קרן ההשתלמות שלכם, כן, כן – שמעתם נכון, אתם למעשה מלווים כסף לעצמכם.

כאשר אנחנו מדברים על מנורה מבטחים הלוואה כנגד קרן השתלמות אנחנו למעשה מדברים על הלוואה משתלמת מאוד.

במידה ותבחרו במנורה מבטחים הלוואה כנגד קרן ההשתלמות שלכם, הכסף שלכם ימשיך להיצבר, בזכות הסכומים החודשיים שאתם מפרישים אליה ובזכות אחוזי הרווח שלה ממסלול ההשקעה בו בחרתם. את התשלומים על ההלוואה יהיה עליכם להחזיר למנורה מבטחים בתשלומים קבועים או בסופה של תקופת ההלוואה.

מהן תקופות ההחזר של ההלוואה כנגד קרן השתלמות ממנורה מבטחים?

  • הלוואה שנעה בין הסכומים 20,000 שקלים ועד 40,000 שקלים תינתן עד לתקופה של 36 חודשים.
  • הלוואה שנעה בין הסכומים 40,001 שקלים ועד 10,000 שקלים תינתן לתקופה של עד 48 חודשים.
  • הלוואה של סכום הגבוה מ- 100,001 שקלים תינתן לתקופה של עד 60 חודשים.
מנורה מבטחים הלוואה כנגד קרן השתלמות
חשבו את הריבית על ההלוואה

חשבו את ההחזר החודשי על ההלוואה ואת הריבית הצפויה

החזר החודשי שלך הוא:
0
הצג לוח סילוקין >>

אנחנו נענה לכם על כל הלוואה כנגד קרן השתלמות

פלוס

מה זה מנורה מבטחים הלוואה כנגד קרן השתלמות?

מנורה מבטחים הלוואה היא הלוואה מקרן ההשתלמות שלכם, מדובר במסלול הלוואה משתלם מאוד בתנאים טובים.

פלוס

מהם מסלולי הריבית האפשריים במנורה מבטחים הלוואה מקרן הפנסיה?

מסלולי הריבית האפשריים בהלוואה מקרן הפנסיה הם: הלוואה בריבית דינמית צמודה לפריים עם תוספת של 0.5%, או הלוואה צמודה למדד בעלת ריבית קבועה של 2.5.

פלוס

מהן תקופות ההחזר של ההלוואה כנגד קרן השתלמות ממנורה מבטחים?

הלוואה שנעה בין הסכומים 20,000 שקלים ועד 40,000 שקלים תינתן עד לתקופה של 36 חודשים.

עוד הלוואות בנושא

לקוחות ממליצים
לבדיקת זכאות להלוואה
תוכן עניינים

אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל

אתר הלוואות זה פועל אך ורק בגבולות החוק, ומספק מידע מקיף על אפשרויות הלוואות הן מבנקים והן מחברות פרטיות. האתר מאפשר למבקרים להשוות הצעות וליצור קשר ישיר עם המוסדות הרלוונטיים. חשוב לציין כי האתר אינו יוצר כל קשר עסקי עם הבנקים או החברות הנזכרות, והמידע הנמסר הינו אך ורק לטובת המשתמשים.

כלים שימושיים
הלוואה לפי סכום