דרך קיבוץ גלויות 34, תל אביב
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
logo Loan4all

למה כדאי לכם להחזיק כרטיס אשראי מתגלגל?

מרביתנו מכירים שני סוגים של כרטיסי אשראי בסיסיים אשר נמצאים בשימוש רוב שכבות האוכלוסייה, כגון: כרטיס דיירקט, אשר ניתן לבצע באמצעותו עסקת אשראי המחויבת ישירות מהחשבון הפרטי, וכרטיס אשראי תשלומים, המאפשר לנו לבצע עסקה באמצעות תשלומים המוגדרים מראש.

למעשה, כרטיסי האשראי מאפשרים לנו לנהל את אורח חיינו הכלכלי, ולבצע תשלומים גמישים ונוחים לנו במועדים המתאימים. ולעיתים, אפילו מאפשרים לנו להקל על התשלום החודשי הסופי באמצעות כרטיס אשראי מתגלגל.

מהו כרטיס אשראי מתגלגל?

כרטיס אשראי מתגלגל זה אשראי ותיק אשר מספק מענה למאות אלפי ישראלים בכל יום מחדש.
בשונה מתשלומים המתבצעים באמצעות קרדיט ותשלומים, כרטיס אשראי מתגלגל הינו סכום קבוע, הנקבע בין הלקוח לחברת האשראי בכל חודש. ואילו, שאר הסכום אשר חויב באמצעות האשראי – ידחה לתשלום בחודש שאחריו, בצירוף ריבית. על כן, לכרטיס אשראי מתגלגל קיימים יתרונות רבים. 

מהם היתרונות של כרטיס אשראי מתגלגל?

לכרטיס אשראי מתגלגל מגוון יתרונות להתנהלות כלכלית שיכולה להתאים למשפחות, עסקים, עצמאיים ולאדם הפרטי.

סכום ידוע מראש

אחד היתרונות הבולטים של כרטיס אשראי מתגלגל הוא, שניתן לקבוע את הסכום הקבוע של האשראי שלכם לכל חודש, ואילו הסכום הנוסף יועבר אוטומטית לחודש שאחריו. כך בעצם, יאפשר לכם לחזות את סכום הוצאת האשראי מראש, ומבלי להיות מופתעים בכל שבוע מחדש.

שקט נפשי בכל חודש

כרטיס אשראי מתגלגל יכול לספק לכם שקט נפשי בכל חודש מכיוון שאתם בוחרים אם לפרוע את מלוא סכום האשראי בחודש הקרב או, לחכות ולהעביר חלק מהסכום לחודש שאחריו, מה שיאפשר לבעלי עסקים ועצמאים להתנהל בראש שקט מול הוצאת כרטיס האשראי, ולדעת שגם אם החודש אין ברשותכם את האפשרות לשלם את מלוא הסכום, הרי שבחודש שאחריו – תוכלו לעשות זאת! כמובן, ששירות כרטיס אשראי מתגלגל כרוך בתשלום ריבית. אך, למרבית בעלי העסקים ואנשים שחלילה נותרו ללא מקור פרנסה, תהיה האפשרות להעביר את החיוב לחודש שאחריו ובכך, להימנע מחיובים גבוהים או מחוסר כיסוי. 

מסגרת אשראי נוספת לכל לקוח

היתרון המשמעותי אותו מעניק כרטיס אשראי מתגלגל הוא, שלמעשה מקבלים מסגרת אשראי נוספת לזו הקיימת במסגרת האשראי הבנקאי שלכם. מה שיכול להיות הפתרון האידיאלי ללקוחות שהבנק מסרב עבורם הלוואות ואינם מצליחים לקבל את הזכאות בהלוואות חוץ בנקאיות.

הפתרון האולטימטיבי לבתי עסק ועצמאים

אם אתם עצמאים או שיש ברשותכם בית עסק, הרי שאתם מכירים את המצב שבו ההכנסות של מרבית העצמאים משתנות בכל חודש. ולכן, קשה לחזות אם בחודש הקרב תצליחו לעמוד בכלל ההוצאות העומדות לרשותכם או שיחסר בחשבון הבנק הכיסוי הדרוש לכרטיס האשראי. לכן, כרטיס אשראי מתגלגל מעניק את הפתרון הבטוח והאולטימטיבי עבור עשרות אלפי עצמאים במדינת ישראל, ומקנה את האפשרות לדעת מראש את גובה התשלום על כרטיס האשראי.

התנהלות כלכלית אשר מאפשרת לאדם הפרטי לבחור אם לחייב את מלוא הסכום החודשי או שמא להעביר את חלקו לחודש שאחריו, יכולה לסייע לכלל האנשים ובתי עסק אשר ברשותם הכנסה משתנה.

מה חשוב לדעת על כרטיס אשראי מתגלגל?

ברגע שכל אחד ואחת מחליטים לעשות את השימוש בכרטיס אשראי מתגלגל, מומלץ לבחון ולהבין את התנאים העומדים מאחורי השימוש בכרטיס אשראי. חשוב לשים לב לריביות המוצעות בעת שימוש בכרטיס אשראי מתגלגל, ולא לשכוח כי מדובר בריבית שאינה נחשבת לזולה. וכן, חשוב לשים לב למעקב החודשי אחר החיובים אשר מבוצעים בכרטיס אשראי . שכן, ריביות תמידיות עלולות להגיע ל- 20% ריבית ואף ליותר.

בעת בחירת השימוש בכרטיס אשראי מתגלגל, מומלץ לבחון את כדאיות השימוש היומיומית בסוגי האשראי. שכן, ניתן להשתמש בכרטיס אשראי מתגלגל רק למקרים ומצבים דחופים, ואילו בשאר תקופות השנה לבצע את השימוש באמצעות כרטיסי אשראי מסוגים אחרים.

אין ספק, כי כרטיס אשראי מתגלגל טומן בחובו מעקב אחר תשלומים וריביות. אך, חשוב גם לשים לב ליתרונות המלווים את האשראי המתגלגל. שכן, הוא מסייע לעשרות ומאות אזרחים לעבור את החודש בשלום כלכלי.

מהם החסרונות בשימוש בשירות אשראי מתגלגל?

דחיית התשלומים עולה כסף, שכן הסכום הנדחה מגולגל לחודש הבא בתוספת ריבית. ככלל, שיעור הריבית בגין האשראי הניתן בכרטיס אשראי מתגלגל/חיוב חודשי קבוע גבוה יחסית לשיעור הריבית על הלוואות.

בנוסף, הלקוח נדרש לפעול באופן אקטיבי לביצוע מעקב חודשי צמוד אחר פעילותו בכרטיס ואחר ההוצאות המתוכננות, הפריסה לתשלומים וכיו”ב. היעדר מעקב צמוד עלול להוביל לנטילת אשראי בסכום גבוה יותר ממה שתוכנן מראש.

מכיוון שללקוח יש שתי מסגרות אשראי שמאפשרות לו להיכנס ליתרת חובה- מסגרת אשראי בבנק ומסגרת בכרטיס האשראי – נדרש להתנהל נכון ולעקוב מדי חודש אחר התשלומים והסכום שגולגל לחודש הבא, כדי לנהל נכון את ההוצאות

כרטיס אשראי מתגלגל
חשבו את הריבית על ההלוואה

חשבו את ההחזר החודשי על ההלוואה ואת הריבית הצפויה

החזר החודשי שלך הוא:
0
הצג לוח סילוקין >>

עוד הלוואות בנושא

לקוחות ממליצים
לבדיקת זכאות להלוואה
תוכן עניינים

אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל

אתר הלוואות זה פועל אך ורק בגבולות החוק, ומספק מידע מקיף על אפשרויות הלוואות הן מבנקים והן מחברות פרטיות. האתר מאפשר למבקרים להשוות הצעות וליצור קשר ישיר עם המוסדות הרלוונטיים. חשוב לציין כי האתר אינו יוצר כל קשר עסקי עם הבנקים או החברות הנזכרות, והמידע הנמסר הינו אך ורק לטובת המשתמשים.

כלים שימושיים
הלוואה לפי סכום